2009. március 5., csütörtök

Meglepi csomag a családtól

Sziasztok!Tegnap kaptam egy csomagot a családtól :) A host anyuka írta múlt héten, hogy lenne egy kis csomag, amit szeretnének nekem elküldeni, és írjam meg a címem..hátha nekik rosszul van meg. Pénteken adta fel és 5 nap alatt megérkezett!! Egy nagy sárga bélelt boríték érkezett: 2 könyv, 1 tábla csoki és 1 képeslap volt benne.
Az egyik könyv (bal oldali a képen), a "Not for Tourists Guide to Brooklyn", Brooklynt mutatja be, sorra veszi a kerületeit az ott található boltokkal, gyógyszertárakkal, kórházakkal, postákkal, kávézókkal, metro-és buszállomásokkal. Mindegy egyes kerülethez van térkép is. Ezután a brooklyni parkokról, iskolákról, múzeumokról, hotelekről, éttermekről, mozikról, éjszakai életről..stb lehet olvasni. Nagyon hasznos, sokat fogom olvasgatni mielőtt kimegyek.
A másik könyv a "The Little Black Book of New York - The Essential Guide to the Quintessential City". Ez inkább Manhattanre helyezi a hangsúlyt, itt is van minden kerülethez térkép, tippek, hogy hol együnk, milyen látványosságot nézzünk meg, hol vásároljunk..stb. (Ja, metrotérkép mindkét könyvhöz tartozik, ki lehet hajtani az utolsó oldalon) Dóritól már kaptam karácsonyra egy New Yorkról szóló könyvet, úgyhogy most már 2 is van.
Csoki: Ghirardelli Chocolate, Toffee Interlude (Dark Chocolate with Toffee Bits and Caramelized Almonds = Étcsokoládé karamella darabkákkal és karamellizált mandulával). Ezt még leírni is jó, nemhogy enni.... Nagyon finom!!!! :) Tök jól eltalálták, hogy mit szeretek.
Képeslap: Nagyon szép!!! Elöl a Manhattan Bridge van, a háttérben pedig a kedvencem, a Brooklyn Bridge! Mind az öten írtak pár sort nekem, olyan édesek! :) A lényeg az, hogy nagyon várják, hogy találkozzanak velem. A pici lány, B. (7 éves) írta, hogy szeretne majd muffint sütni velem :) Cukorfalat! (Ezt azért írta szerintem, mert a bemutatkozó levelemben írtam, hogy szeretek muffint sütni anyuval.) Remélem nem csak mondja, hanem tényleg szeretne :) Anyuka írt egy kicsit többet, ő a végére ezt írta: "Most nagyon hideg van itt, de mire megérkezel, egész Brooklyn virágba borul majd! Az egyik első dolog amit csinálhatunk, hogy végigsétálunk a Brooklyn-hídon!" Ez is nagyon jól esett, hogy az írta, hogy "we" (mi), nem azt hogy én egyedül végigsétálhatok majd ha akarok :) És nem is tudja, hogy nekem ez a kedvenc hidam (már legalább 10 éve), amin mindig át szerettem volna menni, miközben Frank Sinatra - New York, New York-ot hallgatok. Lehet, hogy ez így viccesen hangzik, de én ezt tényleg mindig komolyan gondoltam. És most akár naponta végigsétálhatok rajta ha akarok :) Hihetetlen!
Nemsokára írok az 5 városrészről, aztán már csak tényleg az utazás előtt fogok áprilisban! (Még 32 nap...)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Sok sikert kívánok az utadhoz! Blogolj sokat és fényképezz minél többet!

    Dávid

    VálaszTörlés