2009. július 13., hétfő

Celebrate Brooklyn, Central Park, Rockaway Beach

Sziasztok!
Már megint eltelt egy hét…lassan vége a nyárnak :) Hétfőn lefoglaltam az utolsó éjszakát is Miamiban, úgyhogy mostmár majdnem minden megvan: az oda-vissza repjegy, szállás Orlandoban és Miamiban, Orlando és Miami közt a busz. Amit még meg kell vennünk az a 2 napos Disney World belépő (nem lesz olcsó mulatság) és a Kennedy Space Center – NASA Központ belépője. Ezen kívül már csak költőpénzre lesz szükségünk. A Miami hotelünkben van reggeli, ebéd és vacsora. Ja, nem is hotel, hanem hostel – diákszálló – de nagyon szép. Giovana, az egyik brazil lány aki velünk jön, ajánlotta ezt a helyet, mert a barátai voltak itt júniusban és nagyon tetszett nekik. Két dupla ágyas szobában leszünk négyen, külön fürdővel. Már csak 25 nap és ott vagyunk!!!
Az előző hetem nagyon light-os volt, alig kellett dolgoznom. A kislány, B., elment North Carolina-ba táborozni, 3 hétig ott lesz. A két nagyobb gyerek maradt itthon, velük pedig nem kell sokat foglalkozni, illetve őket egyedül lehet hagyni itthon. Csütörtökön este elmentünk a Prospect Parkba 4 au pairrel (balról jobbra): Priscilla (mexikói), Ifath (costa ricai), Leila (brazil) és Francesca (olasz).

Egész nyáron a Celebrate Brooklyn nevű fesztivál van, koncertekkel, előadásokkal. Aznap az Invisible Forces – STREB nevű formáció lépett fel……és nagyon-nagyon jó volt. Csináltam róluk videot, sajna nem lett a legjobb minőség, mert sötét volt..de a lényeget úgyis látjátok.

Kétszer 40 perces előadást adtak. Utána még beszélgettünk a lányokkal, kiderült, hogy Francesca host szülei színészek. Anyuka: Emily Mortimer (Match Point, Pink Panther, Scream 3..stb), apuka Alessandro Nivola (Jurassic Park, Ál/arc..stb). Ja és júniusban Japánban forgattak valamit és vitték Francescát is. Szegénykém 1 hónapig mindennap sushit evett és mostmár rá sem tud nézni – előtte szerette. Sokat nevettünk, mert elmesélt mindent Japánról – a tinilányok tényleg iskoláslány-ruhában mászkálnak az utcán és kötelező zoknit venni a szandálhoz is! Ááááá… Hazafelé Priscillával és Ifathtal még fényképezkedtünk a Brooklyn Library-nél.

Pénteken rábeszéltük anyukát, hogy ne menjen dolgozni, úgyhogy a viráglocsolás és kutyasétáltatás után (du 2 óra) szabad voltam. Persze, hogy vásárolni mentem, ugyanis előző héten nem vettem egy ruhát sem – és mivel „au pair in america” vagyok ez elfogadhatatlan. :) Az Atlantic Centerbe mentem, ami csak 2 metrómegálló. Nagyon jó kis bevásárlóközpont… Sajnos csak egy boltig jutottam el, mert ott az összes pénzemet elköltöttem amit magammal vittem :) Utána hazafelé kifeküdtem a Prospect Parkba az egyik fa alá, vittem strandtörölközőt és olvasgattam a legújabb könyvemet, ami a fotózásról szól. Tök jó tippeket ad, csak nem mindent tudok a fejemben tartani miközben fényképezek. Még párszor el kell olvasnom.
Szombaton a Central Parkba mentünk Priscillával és Ifathtal. Ők késtek, úgyhogy amíg vártam csináltam pár képet a Columbus Circle-nél, ami a Central Park dél-nyugati sarka - egy nagy körforgalom. A képek az albumokban vannak, de itt van egy video is:


40 perc késéssel befutottak a csajok és elindultunk a Central Parkba a koncert helyszínére (Central Park Summerstage) – ahol az argentínai Los Fabulosos Cadillacs játszott VOLNA. Csak volna, ugyanis lemondták a fellépést, persze erről a lányok nem tudtak. Mindegy, sorbanálltunk azért. Kaptunk ingyen törölközőt és legyezőt is :) Bejutottunk nagy nehezen a kapun, szabadtéri színpad volt, leültünk egy padra, beszélgettünk, és megérkezett az első fellépő…Eric Bobo. Katasztrófa volt. Utána jött a Bomba Estereo, ami már jobb volt, egy fiatal csaj énekelt, háttérben a zenekarral. Kicsit Nelly Furtado-s hangja volt. Úgy volt, hogy ezután csónakázni megyünk, de nagyon hűvös lett és éreztünk, hogy jön az eső, úgyhogy hazamentünk. Este aztán megint találkoztunk, mert mentünk Leilához filmezni – a Hangover-t (Másnaposság) néztük meg. Én már láttam, de ők még nem. A film után még beszélgettünk és hajnali 4re értünk haza….
Vasárnap - megint Priscillával és Ifathtal – dél körül elindultunk a Rockaway Beachre. Ez a partszakasz a JFK reptértől délre van, majdnem olyan mint Coney Island, csak talán nem annyira zsúfolt. Priscilláék hoztak napernyőt, de nehezen tudtuk felállítani, mert nagyon fújt a szél. Miközben napoztunk láttunk pár embert aki a napernyője után futott a szélben :) 5.30-kor már mentünk is haza… Mire hazaértem a szülők és a gyerekek már nem voltak itthon, ugyanis J-t vitték ki a reptérre – Svájcba megy 3 hétre táborozni.
Most hétvégén Dórival szeretnénk elmenni a Szabadág szoborhoz, mert már fel lehet menni a koronájába is. A többit meg még meglátjuk, van elég látnivaló itt, nem kell félni, hogy unatkozunk. Amúgy is csináltam egy listát arról, hogy miket kell megnézni. Most nyáron, amíg még jó idő van, szabadtéri programok lesznek, ősszel és télen meg majd jönnek szépen sorban a múzeumok. Abból sincs hiány.
Szép hetet Mindenkinek!

P.S.: oldalt a linkek közé beraktam a boltok neveit ahol vásárolni szoktam, mert többen kértétek..nem végleges a lista, hirtelen ennyi jutott az eszembe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése