2010. január 20., szerda

Pici lány legjobb napja, shopping, cluster meeting

Sziasztok!
Hétvégén shoppingoltam, de most túlléptem rendesen a keretet, ezért jövő hétvégén semmit nem vehetek 2 db Starbucks kávén, egy 1 dolláros Webster Hall belépőn, egy samponon és balzsamon kívül.
Szombaton gyönyörű idő volt, napsütéses, madárcsicsergős. Dolgoznom kellett, mert apuka elment egy üzleti útra Kínába és Japánba. Anyuka megkért, hogy legyek B-vel délután 3-ig, amíg ő O-t viszi kosár edzésre és meccsre. (B-t azért nem akarta vinni, mert unatkozik...) 9-kor keltem, reggeliztem, anyuka már majdnem indult, de mondta, hogy B-nek kiadott egy kis házimunkát: a nappali asztalának törlése és a textil szalvéták vasalása - utóbbit a segítségemmel. Ezért 5 dollárt ígért neki. Kár, hogy engem nem kér meg ilyenekre :) B. ugrálva futott hozzám, hatalmas mosollyal az arcán, pont a reggelimet ettem:
B.: Csillaaaaaa, képzeld, van házimunkáááám!
Én: De jó B., majd segítek! Mondta anyukád, hogy kapsz érte 5 dollárt!
B.: Nem azért örülök, mert pénzt kapok érte, hanem azért mert végre van egy felelősségteljes feladatom a ház körül! Ez életem legjobb napja!
Én: Annyira édes vagy B.! Te vagy a legcukibb gyerek akit valaha láttam :)
B.: (mosolyog továbbra is)
Tényleg happy volt, mintha azt mondták volna neki, hogy holnap megy Disneylandbe és ott fog lakni örökre :D Szépen letörölte az asztalt, a rendrakásban segítettem neki és elkezdtük vasalni a szalvétákat. Elég ügyes volt ahhoz képest, hogy még sosem csinálta. Pont ma mondta anyuka, hogy ezentúl minden hétvégén lesz valami házimunkája a kicsinek, ha már a két nagy gyerek semmit nem csinál. 11-kor indultunk el otthonról, előtte még gyorsan megszárította a hajam B. Neki ez is egy élmény, hiszen nincs hajszárítójuk (én vettem magamnak még az orientáción), de úgy vettem észre, hogy itt szinte semelyik családnál nem divat a hajszárító, vizes hajjal mennek ki az utcára/munkába, télen, nyáron, bármilyen időben. Szóval, előző nap kinézett B. egy filmet: Spy next door. Főszereplő: Jackie Chan. Gondolhatjátok mennyire boldog voltam a választástól. :) Azért túléltem a filmet, B-nek nagyon tetszett. Mindig rám nézett a vicces jelenteknél, hogy én is nevetek-e...:) Utána még mászkáltunk egy kicsit, aztán hazamentünk. Közben anyuka írt, hogy O. kosár meccse később kezdődött el, ezért 5-re értek haza. Nekem addigra már nagyon megfájdult a gyomrom (azóta sem tudom miért) és csak az ágyamban feküdtem. Évi sem ment el bulizni végül.
Vasárnap délelőttre már elmúlt a hasfájás, ezért 10kor elmentem a Herald Square-re és itt kezdődött a shopping... Először H&M (tréningnaci és fehérneműk), Victoria's Secret (bikini), Charlotte Russe (pizsamanaci). Annyira elidőztem itt, hogy majdnem elkéstem az 1 órakor kezdődő cluster meetingről. Most olyan tali volt, hogy minden au pair hozott ruhákat, kiegészítőket, amit már sosem fog használni és cserélgettünk. Én vittem azokból a ruhákból, amit még Teo hagyott rám, de nem jó a méret, vagy összementek. Találtam egy szép gyöngykarkötőt és fülbevalót is, amit én vittem haza. Nem voltunk annyira sokan, lehet hogy az eső miatt, de eljött az új dél-afrikai lány, Siobhan, aki nagyon jófejnek tűnik. A meeting után Lysann-nal (német au pair) elmentem az Atlantic Centerbe, ahol folytatódott a vásárlás: Target (pizsmafelső és Muse CD Jamie-nek a szülinapjára), Daffy's (fehér csini ing és fehérnemű), Bath&Body (testápoló). A Starbucksba is bementünk, ahol egy kisebb verekedésnek voltunk szemtanúi: a férj rájött, hogy a felesége megcsalja és valamilyen oknál fogva pont ott volt a szeretője - ők estek egymásnak. Egy-két szék borult, de senkinek nem lett nagyobb baja. A feleség addig kimenekült a 2 gyerekkel...közben jött egy rendőr. Lysann-nak viszont nem kellett kifizetnie a kávéját, mert elfelejtették az eladók :)
Hétfőn Martin Luther King Day volt, ami itt nemzeti ünnep, ezért nem volt iskola és anyuka is otthon maradt = szabad voltam egész nap. Délelőtt vissza kellett mennem a Victoria's Secret-be, mert a bikinifelsőn rajta hagyták a csipogót.... Ha már ott voltam, bementem az Old Navy's-be is (pulcsi, pizsinaci II) és az Aeropostale-ba (öv). Ezután felmentem Évihez, aki főzött lencsefőzeléket, ami nekem inkább leveses volt, de mindegy, mert mindkettőt szeretem. Finom volt és nagyon jól esett! Köszi még egyszer, Evita! Beszélgettünk egy kicsit, aztán a Union Square környékén mászkáltunk. Vettem egy otthoni ismerősnek is valamit (nem írom meg hogy kinek és hogy mit :) ) és miután Évi hazament, elmentem a Forever 21-ba (2 pulcsi). Este 9 körül értem haza, fáradt voltam... Anyuka azzal fogadott, hogy elromlott a szárító, ezért most egy ideig a szomszédhoz fogunk átjárni a ruhákkal. Pénteken jön csak a szerelő.
Már megint nem csináltam képeket, ígérem jövő héten fogok. Viszont pótoltam az elmaradásomat az albumoknál: Halloween, Washington DC és a karácsony előtti képek is fent vannak már. Gaby február 5-én, a szülinapomon érkezik New Yorkba, már nagyon várom!
Puszi Mindenkinek

6 megjegyzés:

  1. Holnap reggel buli után nézek,hogy megcsalva a Webster Hall-t, most máshová menjünk bulizni.
    Lehet velünk jön gy magyar srác is, akivel még sosem találkoztam, csak facebookon bukkant rám...
    Várom már a hétvégét, remélem szép idő lesz, és én is éppen pénzköltési tilalman vagyok, szóval társ leszek az ingyenprogramok szervezésében :).
    Puszi, See you soon!

    VálaszTörlés
  2. Már én is alig várom!!!!!!:) Pusziiiii : Gaby

    VálaszTörlés
  3. Evita ez a New York Te voltál? Már csak ilyen szolidan nyomod? New York...:)))))

    Csilli, a hostgyereked NAGYON CUKI :) Csak kár, hogy ő már nem fér bele a bőröndbe...az én kis tündérkém még igen :) Jó kis vásárlás volt, látom :) Nem baj, MEGÉRDEMLED. Mindent megérdemlünk :)

    Jó 7végét, Adri jófej, szimpi lesz Neked is.

    Puszi

    P.S.: én szeretnék egy évig Disney World-ben lakni :)) Bea addig vasalhat, és összeszedheti az összes szétdobált játékot a földről :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, ja, az lemaradt, hogy köszi, hogy felraktad a blogot mire hazaértem :) Puszi

    VálaszTörlés
  5. Hejjjj csajok ez a New York dolog...
    Van még egy blogom, aminek a címe New York, arra voltam bejelentkezve mikor írtam a kommentet, azért van az ki írva hogy "New York írta".
    Áááá.

    VálaszTörlés
  6. Ja és most megint arra vagyok bejelentkezve mert oda készítek már vagy 3 napja bejegyzést.
    De én (NYC by)ÉVI vagyok, és nem NEW YORK.

    VálaszTörlés