2010. január 15., péntek

Francesca búcsúbuli, büntetés, tükör törés, breaking news

Sziasztok!
Tudom, hogy már egy ideje nem írtam, de nem volt kedvem..inkább kommenteltem a csajok blogjaiban. Mióta Andi és Vera elment nem sok minden történt. A legfontosabb talán, hogy a túró rudik mind elfogytak :)
Kedden vagy szerdán kaptam egy "ticket"-et = büntetés, mert "double parking"-oltam Bea sulija előtt. Ezt csinálom már április óta és még ilyenért nem kaptam büntetést sosem, mert ha iskola előtt állok meg a parkoló autók mellett, kirakva a vészvillogót, a rendőrök sosem állnak meg. Hát ezen a napon, mindenki aki úgy parkolt és éppen bement a gyerekért az udvarra, az megkapta a piros borítékot 115 dolcsival. Nemcsak én, hanem még 10 ember legalább. Anyuka nem volt mérges, mert tudja, hogy mindig így parkolok. Nem tudom, írta-e a Vízöntők havi horoszkópja, hogy figyeljünk az utakon ebben a hónapban, ugyanis ma még egy közlekedési "balesetem" volt. Mielőtt felvettem Bea-t elmentem a Foodtown nevű szupermarketbe "rice cake"-et (puffasztott rizs) venni anyuka kérésére. Egy sarokra voltam a bolttól, amikor a kereszteződésben - ahol én egyenesen mentem tovább - a jobb oldali visszapillantó tükröm ütközött a - gyök kettővel haladó - jobbra kanyarodó autó hátsó részével. Először még párhuzamosan voltunk (csak én hátrébb), de a kanyarodásnál ennek a terepjárónak a háta szinte leszakította a tükrömet. Csak egy nagy reccsenést hallottam és megálltam. Akkor már láttam, hogy a tükör egy kicsit furcsa, de örültem, hogy egyáltalán látom :) Kiszálltam a kocsiból és imádkoztam...már előre féltem, hogy valami hiperbunkó dagadt üzletember száll ki és ordibálni fog. Ehhez képest egy tök rendes pasi volt, kiderült, hogy montenegrói, jól elbeszélgettünk :) Kérdezte, hogy mi történt, mert ő nem látott semmit..elmondtam neki és közben észrevettem, hogy a visszapillantóm hátulján levő műanyag rész az úttest közepén hever. Gyorsan felvettem még mielőtt valaki átment volna rajta és ripityára töri. A pasi is bocsánatot kért, volt egy kis horzsolás a kocsija lökhárítóján, de azt mondta, hogy mivel ilyen rendi vagyok, nem csinál ebből problémát. Még jó!!!! :) Elköszöntünk egymástól, visszaszereltem a műanyag részt, helyreállítottam a tükröt, mert kicsit kilógott :) Alul is himbálózott egy lámpaszerű valami (ott sosincs fény, szóval nem tudom mi ez), azt is visszapattintottam. Hogy még szerencsétlenebb legyen a nap, végül nem találtam "rice cake"-et a boltban. :)
Elmentem moziba csütörtökön Michaela-val (szlovák) és megnéztük az Avatar-t, amit mindenki istenített. Már leírtam Dóri blogjában egy kommentbe, hogy nekem nem igazán tetszett. Nagyon szép volt a 3D, de a sztori..meg tényleg az, hogy tudtam, hogy ki fog meghalni..na mindegy. És Dóri talált egy linket arról, hogy ez szinte ugyanaz a történet, mint a Pocahontas, csak a környezet és az emberek mások. Belinkelem én is: http://3.bp.blogspot.com/_T_JachDW9ag/S0Fa8UTWyhI/AAAAAAAAFPE/0AdmAp-ykgk/s1600-h/0013_6430_800.jpeg Biztos csomó jelölést és díjat kap a Best Picture..stb kategóriában, de én többet vártam James Camerontól.
Múlt hétvégén volt Francesca goodbye partyja az Ulysses Bar-ban, amire Évi és Zsófi is eljött, meg még pár au pair. (Francesca az olasz au pair, akinek színészek a host szülei.) Bár csak január 19-én megy haza, az új au pair, aki váltani fogja, már itt van - Lidia a neve és rendes csajnak tűnik, félig japán, félig brazil, szóval jó kis kombináció :) Különben Bea sulijában van egy testvérpár, akiket mindig látok az udvaron, ők fekete-fehér kombináció (anyuka fehér, apuka fekete) és a kislányoknak tejeskávé színű a bőrük és SZŐKE göndör hajuk van, olyan mint az afrikaiaknak. Sosem láttam még ilyet, de nagyon jól áll nekik. Szóval visszatérve Francescára, nagyon fog hiányozni, vele jártam együtt suliba, sokszor voltam náluk, együtt Halloweenoztunk, szilvesztereztünk, shoppingoltunk, egy imádnivaló lány. Mindenkit meghívott a házába, Torinoba, szóval már két olasz meghívásom is van - muszáj lesz megejtenem egy itáliai körutat a következő év nyarán! Úgy tervezi, hogy most szeptemberben visszajön 1 évre megint és itt fejezi be az egyetem utolsó évét - építészmérnök lesz. Addig is Madridba fog járni fél évet, mert nyert egy Erasmus ösztöndíjat. Spanyolul semmit nem tud, dehát majd kimagyarázza magát valahogy angolul és olaszul :) Itt van 2 kép a búcsúbuliról. Sajnos még nem szereztem meg az összeset.. -->
Francesca és a magyarok
Balról jobbra: Lidia (brazil-japán), Sinem (dán-török), én, Francesca (olasz), Luba (német)
A búcsúbuli másnapján délben keltem, írtam Laura-nak (costa ricai) és Milana-nak (lettországi), hogy talizhatnánk. Mindketten ráértek, úgyhogy Manhattanben a 42. utca és 5. sugárút kereszteződésénél található H&M-ben taliztunk. Rögtön mindegyikünk vett valamit, ha már hatalmas SALE volt, átmentünk a ZARA-ba is és a Barnes&Noble könyvesboltba, ahol naptár vadászatba kezdtem. Már nem volt sok választási lehetőség, de muszáj volt vennem egyet, úgyhogy most a sarkkörök állatai figyelnek az ágyam felett :) (Lehet, hogy már írtam, de itt az USA-ban a naptár vasárnappal kezdődik. Csak egy kis érdekesség.) Chinatownba vettük az irányt, ahol Milana mutatott egy tök jó helyet - 4,5 dolcsiért lehet 5 féle ételt enni. Én szeretem a kínait és finom volt minden, amit kértem, nem is tudtam az egészet megenni. Ezután még sétálgattunk, nézelődtünk, beszélgettünk, átmentünk Francescához egy kicsit.
Más nagyon nem jut az eszembe az elmúlt 1,5 hétről, annak is örülök, hogy ezt a bejegyzést megírtam :)
Breaking news: nem február közepén megyek nyaralni, hanem március végén és a legfontosabb, hogy drága Evitámmal!!! I LOVE ÉVI! És hogy hova? Teljesülni fog az álmom, mert MEXICO-ba megyünk egy kulturális kirándulásokkal, karib-tengeri koktéliszogatós pihenővel és bulikkal teli nyaralásra! Mexico, here we go! Ez lesz a szlogenem egészen a vakációnkig :) Már nagyon várom! (Az irigykedőknek üzenem, hogy utánunk lehet csinálni, gyertek ki au pairnek, tegyetek félre pénzt minden héten és ti is mehettek. VAGY gyűjtsetek otthon, mi sem a lottón nyertünk.)
Puszi :)
P.s.: vettem egy igazi Calvin Klein barna napszemcsit 21 dollárért a Century 21-ban. Ez még akkor volt, mikor Andi és Vera is itt voltak. Ennek is nagyon örülök! :)

12 megjegyzés:

  1. SZILLÁM, I LOVE YOU TOO!!!!
    HERE WE GO, MEXIKO!!!(lehet az én szlogenem is?)

    Szombat délután sütizés West Village-ben? Jönne Dóri és Honey is. Este pedig Webster Hall buli.
    Puszi!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Gratulálok a mexikói úthoz :). Remélem, vmikor nekem is sikerül eljutnom. De igazán megérdemlitek. Addig még fogok kommentelni, de érezzétek jól magatokat :).

    VálaszTörlés
  3. De jo h mentek Mexikoba! En nagyon orulok, aki meg nem az meg pukkadjon meg (meg amugy is egy irigy valaki lehet):) Mindenkeppen buvarkodjatok (feltetelezem tengerpart?!) csodalatos, ismerosok kepeit lattam mar haaat! Nem semmi! Szoval majd irjal errol bovebben meg mielott mentek h mik a tervek stb! Jo h irtal, nem olvastam blogokat egy ideje de erre nalad nem is volt bejegyzes tegnap! c-c-c-c :))

    Mono

    VálaszTörlés
  4. Ó, irigyeim nekem is akadtak szép számmal (családomon belül is) a Karib-tengeri utammal kapcsolatban, de pont le**arom:) Mindenkinek megvan a választási lehetősége. Vigyázz a közlekedésben és remélem pasiztok ezerrel!!!

    Puszi, Helga

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    már vártam a friss bejegyzést. :)
    Irigykedők gyűjthetnek szintén, ha ennyire akarnak menni :D Hihetetlen, hogy milyen emberek vannak!
    Kriszti, egy lelkes olvasód ;)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Mindenkinek!
    Mono, majd írok egy tervet nemsokára, már most tudjuk, hogy kb. mit szeretnénk látni. Búvárkodni fogunk, ha nem is a palackos verzióval, de snorkellingezni tuti! Tengerparti szállás lesz, hiszen Cancunba megyünk, juhúú :) Már nagyon várom! Te hova utazol legközelebb? :)

    VálaszTörlés
  7. Én remélhetőleg Pestre utazom dolgozni :O:D!
    Mi is "csak" snorkellingeltunk Hawaiion, hatalmas élmény pedig nekem viziszonyom is van :D Amugy remelem lesz munkam es akkor nyaron meg sem allok az USAig 2 hetre, Orlando a terv de ha mar csak ki tudok menni es a Cityben setalhatok az is szuper lenne! Nah meg persze a marshalls es a Duffy's :D

    VálaszTörlés
  8. Dóri anyukája (Kati)2010. január 18. 18:41

    CSilli igazad van, aki irigykedik, csinálja utánatok. Az élet ott sem fenékig tejfel, csak arról az oldaláról kevesebbet írtok.
    Nagyon örülök, hogy sikerül elutaznotok. Jó bulizást és jó pihenést!!!
    Üdv:)

    VálaszTörlés
  9. Hello Csilla!
    Szerintem nagyon sokan örülnek,hogy mentek Mexicóba-köztük én is!Tök jó,hogy éled az életed,és megvalósítod az álmaid!Tedd is így,mert ettől vagy te Csilli,hogy úgy élsz ahogy,és úgy cselekszel,ahogyan azt te gondolod,nem pedig mások megfeleléseinek!Szerintem ez pozitív dolog!
    Érezzétek nagyon jól magatokat,és szívj magadba minden élményt!:)
    Csak vigyázzatok,el ne vigyen a katrina hurrikán titeket;-)

    VálaszTörlés
  10. Mono, ha jössz New Yorkba, akkor lakhatsz itt nálam szerintem! A host családom mindenkit befogad :)
    Kati, ez így igaz, ugyanannyi "nehézség" van itt is, mint otthon, csak mások. Ami viszont jobb, hogy itt könnyebben tudok egy mexikói útra összespórolni, mint otthon tudnék.
    Szabina! Köszi szépen Neked is! Megkaptad a csomagomat? Karácsony előtt küldtem. Remélem már megérkezett, csak elfelejtettél írni! Tegnap Julie zöldséglevest csinált és rakott a pirosaranyból is bele, amit küldtél. Finom lett nagyon!! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Csilli!
    :( Nem kaptam semmi csomagot! :( Nem is tudtam,hogy küldtél!De azonnal írok,ha megkapom:) Óh:(Remélem nem veszett el út közben!

    VálaszTörlés
  12. Szabina, azért nem mondtam hogy küldök, hogy meglepi legyen...de szerintem eltűnt :(

    VálaszTörlés