2010. január 5., kedd

Andi és Vera New Yorkban

Sziasztok!
Mindenkinek boldog új évet kívánok!
December 24-én megérkezett hozzám Vera és Andi Magyarországról! Aznap reggel a host családommal megajándékoztuk egymást. Az én ajándékaimnak mindenki nagyon örült, mondták is, hogy milyen jól eltaláltam, hogy kinek mi kell. Én kaptam egy Cadburry csoki bonbont, amit még apuka vett a londoni útján, egy óceán illatú nagyon szép gyertyát (anyuka mondta, hogyha már nem tudok velük menni Rhode Islandre karácsonyozni, itt érezzem az óceán illatát :) ), és volt egy kis boríték is egy csekkel és egy karácsonyi lappal. 10 körül elmentek, viszont mindkét kocsit elvitték az ígéretükkel ellentétben, így nem tudtam kimenni a lányokért a reptérre. Délelőtt egy kisebb bevásárlást tartottam, mert üres volt a hűtő, majd délután Évivel benéztünk Zsófihoz, átadtuk az ajándékokat egymásnak: én mindkettőjüktől kis feles poharakat kaptam :) - természetesen new yorkos a design. Zsófi aztán ment a LaGuardia reptérre, mivel Miamiba repül, mi pedig Évivel elmetróztunk a JFK reptérig. Megérkeztünk a 3-as terminálhoz és már hallottuk a kijáratnál a magyar hangokat :) Kb. 5 percet vártunk az üdvözlőtáblával amit csináltam és jöttek a lányok! Puszizkodás, ölelkezés, aztán fogtunk egy taxit, amivel este 7 körül értünk haza. Otthonról kaptam majdnem egy kisbőröndnyi ajándékot, aminek nagyon örültem! Főleg a diós-mazsis és mákos bejglinek és a Katedrális című könyvnek! De volt még képeslap anyu munkatársától - köszi Zsuzsa, ez a legszebb lap amit kaptam idén -, egy vegetáriánus receptkönyv, 2 db Nivea fújós dezodor (ezt kértem, mert itt csak golyós vagy krémes van sajna), gyertyák, boci csokik, stb. Vera és Andi is megleptek pár dologgal: túró rudik, csillogós nyaklánc és fülbevaló, egy nagyon szép ékszertartó doboz és egy színházjegy a Fantasticks című színdarabra Manhattanben! Csak ültem a földön a bőrönd előtt, szórtam ki a cuccokat és nagyon örültem!!! Mondtam, hogyha itt ilyen sok ajándék van, jövőre haza sem megyek :) Csak vicceltem. Megvacsiztunk, de addigra Évi már elment. A kedvencemet csináltam, hiába nem ünnepi étel: mascarpones fokhagymás brokkolis penne parmezánsajttal. A csajoknak is ízlett :)
A többi napról nem írok részletes beszámolót, mert képtelenség lenne leírni, hogy mit csináltunk 11 nap alatt. Minden fontos látnivalót megmutattam Verának és Andinak és olyan helyekre is elmentünk, amit lehet hogy egy rövidebb útikönyv meg sem említ (pl. a Szex és New Yorkos cukrászda: Magnolia Bakery, Greenwich Village legkeskenyebb háza, brooklyni süppedős kanapés kávézó, óceánpart télen..stb) Rendőrökkel fényképeztünk, shoppingoltunk, fagyoskodtunk és körhintáztunk a Central Parkban, szabadság-szobornak öltöztünk, Louis Vuitton táskákat kerestünk, buliztunk, múzeumoztunk, Washington DC-be utaztunk és még sokminden mást csináltunk. Közben pár napra haza jött a host családom, úgyhogy őket is megismerhették a csajok :) B-vel nagyon jóban lettek. Most hétfőn vittem ki őket a reptérre, hazajöttem és olyan furi volt.. Eddig tele volt a szobám a cuccaikkal és most üres...kupi volt, most rend van...otthoni barátok jöttek, mentek. Már most hiányoznak!!! De októberben újra látjuk egymást! Külön köszönet Andi anyukájának, Alíznak is mindenért!
Itt egy kis video a legjobb pillanatokról és helyekről, ahol jártunk New York Cityben:

Puszi

10 megjegyzés:

  1. Nos, ha valakinek nem támad kedve New York-ba jönni a kisfilm után, akkor abból a valakiből valami hiányzik :).
    Ha-ha szedd le hogy mit kaptál tőlem meg Zsófitól Karácsonyra, mert Dóri tudja h ugyanzt fogja kapni és így megtudja ha elolvassa :).
    Pusziiii

    VálaszTörlés
  2. Mi köszönjük CSillike !!!!! :)

    Millió puszi,VERKA

    VálaszTörlés
  3. Én pont a blogjaitok miatt fogok kimenni csajok!! Nagyon rendes barátaid lehetnek, hogy kimentek meglátogatni.Kár, hogy nem írtál sokat, de legalább a vidi kárpótol mindenkit! :)
    Szép hetet!

    VálaszTörlés
  4. Drága Csillike:)
    sztár a videó :D köszönök ám mindent:) októberben welcome csilli party;)
    pusziiiiii
    Andi

    VálaszTörlés
  5. Későőőőőőőőőőőőőőőőő. Ejnye-bejnye pay attention next time ;) Nah, de majd azért jól meglepődök, nyugi Evita. Engem is megdobhatna a családom 11 szabadnappal, ami nem számít vakációnak *álmodozik* :) Király a video, tudtam, hogy ezt a számot fogod berakni alá :) Remélem jövő 7en találkozunk. Sok puszi

    P.S.: Köszönöm kedves Andi és Vera, hogy elhoztátok az ajándékaimat! Remélem otthon is találkozunk majd! Puszi Nektek is!

    VálaszTörlés
  6. Csillukám!
    Nagyon örükök, hogy ilyen jól sikerült a 11 nap a barátaiddal. Nagyon jó a videó, ami mindent elmondt. Csak mosoly-mosoly. Látni mindenki nagyon jól érezte magát. Anyát nyaggattam mindíg: írt már a Csilla? Mit tudni már......... És ma:..........már mondta s olvastam is. Puszi neked Csillukám!

    VálaszTörlés
  7. Szia Csillike!

    SZuper ez a video, ezek után meghalok, ha nem jutok el hozzád januárban:)

    PUsziiiiiii
    GAby

    VálaszTörlés
  8. Dóri anyukája2010. január 8. 18:22

    Szuper téli vakáció!! Örülök, hogy jól sikerült az év vége, és nagyon köszönöm a barátaidnak és Neked is Csilli, hogy házhoz szállítottátok a csomagot Dórinak. Sok puszi, remélem meg tudom hálálni. Ilyen vidám, tartalmas napokat kívánok egész évre!

    Kati

    VálaszTörlés
  9. Szia Csillike!
    Eloszor is gratula,szuper a blogod!!!
    En egy erdelyi lany vagyok ,es en is beiratkoztam ebbe az aupair-es programba,mar kaptam is ajanlatot egy NYC-i csaladtol...igaz meg nem beszeltem telefonon veluk,de remelem,hogy hamarosan megtortenik az is:)
    Ha nem esik nehezedre es megkernelek szepen egy par tanacsot irsz nekem?! Please:)
    Sokmindent nem tudok,de gondolom,hogy neked mar van nemi tapasztalatod ebbe az aupair-es eletbe!
    Koszi elore is!
    Es tovabbi sok sikert kivanok!
    Email cimem judithlorincz84@yahoo.com

    VálaszTörlés