2009. december 24., csütörtök

Boldog karácsonyt Mindenkinek

Sziasztok!
Még sosem töltöttem külföldön a karácsonyt, de úgy gondolom, hogy ez sem lesz rosszabb az eddigieknél, csak más lesz. Barátokkal leszek Szentestén, nem egyedül, ezért nincs ok a szomorkodásra. Akiket szeretek és otthon vannak, azokra úgyis mindennap gondolok, mindig itt vannak velem. A barátságban sem az számít szerintem, hogy milyen gyakran látja a másikat az ember - hanem az, hogy bármikor számíthat a másikra bármiben. Ezen kívül mint tudjátok, én nem vagyok az a "honvágyas" típus. Ha minden jól megy, akkor ma, 24-én anyukám mákos illetve diós bejglijét fogom enni este - Andi és Vera közreműködésének hála. Ha darabokban érkezik meg, az sem érdekel, tuti finom lesz! :) És mint tudjuk: "Egy ajándék éppen annyit ér, amennyi szeretettel kiválasztották." Ezért is vetettem fel anno az ötletet, hogy 5 dollár alatt vegyünk egymásnak a csajokkal (Évi, Dóri és Zsófi) ajándékot, mert így a legjobbat kell megtalálni ebből az összegből, vagyis időt fordítunk rá és gondolkozunk azon, hogy minek örülne a másik. Ez az idézet vicces, de igaz: "Miért van az, hogy minél drágább egy játék, annál valószínűbb, hogy a gyerek a dobozával akar inkább játszani?" :) Remélem a lányoknak tetszeni fog a meglepim, mindenkinek személyre szabottan választottam. Dóri Washington DC-ben lesz, de Zsófi és Évi átjönnek majd hozzám - Dóri szilveszterkor csatlakozik. December 31-én együtt lesz a mi kis amerikai-magyar "családunk", mind a négyen. Kívánom, hogy Nektek is kellemesen teljenek az ünnepek:
Minden kedves olvasómnak nagyon BOLDOG KARÁCSONYT kívánok!Ez alatt a bejegyzés alatt egy kis videot láthattok, jó szórakozást!

14 megjegyzés:

  1. Haláli jó ez a videó!!!!!! Kívánom, hogy nagyon boldogan teljes a Te karácsonyod is! Az ajándékokra pedig kíváncsi vagyok, vajon mit kretívkodhattatok ki egymásnak 5 dolcsiból. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Csilli!
    Nagggggyon nagyon Boldog Karácsonyt, és Gyönyörű Estét kívánok Neked, Dórinak,Évinek és Zsófinak!
    Sok puszi
    Ui: király jó a video!Vicces!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog karácsonyt kívánunk a messzi kis hazádból! Könnyek szöktek a szemembe a bejegyzés olvasása közben, de amikor megnéztem a videót nagyon felvidított.Este beszélünk. puszi

    VálaszTörlés
  4. Boldog Karácsonyt kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon Boldog Karácsonyt!! A video hatalmas :) Puszi, egyetek beiglit helyettem is ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon Boldog Karácsonyt Kivánok neked s a vendégeidnek is. Mire az üzit írom neked, lehet a hazai bejgliből már csak a morzsák maradtak. Videó marhára tetszett. Anyával jókat vihogtunk rajta, mert a mhelyen néztük meg.Pussz!Köszi a lapot, nagyon meglepett!

    VálaszTörlés
  7. Szia Csilli!

    Nagyon boldog karácsonyt kívánunk mi is Neked!
    Sok puszi: Gabika

    VálaszTörlés
  8. Szenzációs a videó, a fülemig ért a szám.
    Ilyen vidáman töltsétek az ünnepeket,
    puszillak:Évi/New York City/ anyukája

    VálaszTörlés
  9. Dóri anyukája (Kati)2009. december 27. 18:02

    Fantasztikusak vagytok TI LÁNYOK EGYÜTT!!!!
    Ilyen vidám napokat kívánok Nektek, mint amilyenek a videon vagytok.

    Üdv: Kati

    VálaszTörlés
  10. Szia Csilla! Tegnap fedeztem fel a blogodat és egy éjszaka alatt, meg persze ma délelőtt elolvastam minden bejegyzésedet. Nagyon tetszik, érdekes és olvasmányos. Mint sokaknak, nekem is nagy vágyam NYC, talán még pár évet várok... Nagyon boldog új évet és utólag is boldog karácsonyt kívánok nektek!

    Ui: Nézzétek meg a Times Square-en a New Year's Eve Ball-t :)

    VálaszTörlés
  11. Csilli Drága!

    Legyen Nagyon Boldog Felejthetetlen Új Éved!
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nagyon boldog, utazásokban gazdag új évet kívánok :)!

    VálaszTörlés