2010. február 3., szerda

Dóri New Yorkban, szülinapi ajándékáradat

Sziasztok!
Rögtön a legújabb és egyben legjobb hírrel kezdeném: LEFOGLALTUK MEXICO-T!!! Március 27-én indul a gépünk szombat hajnalban, délre érkezünk meg (egy átszállással Mexico Cityben). Cancunban lesz a szállásunk a Flamingo Hotelben, közvetlenül a Karib-tenger mellett. Tudom, hogy most utáltok minket :) Április 4-én vasárnap megyünk haza, délelőtt indul a gép, Mexico Cityben átszállunk és este 10 körül érünk New Yorkba. Kár volt oda-vissza jegyet venni, elég lett volna a New York-Cancun jegy is. :) Na mindegy..azért biztosan hiányozna a city, szóval visszajövünk.
Szokásos módon, most sem emlékszem a múlt hétre, csak a hétvégére. Dóri végre feljött hozzánk New Yorkba, itt aludt nálam. Előző nap anyuka kérdezte, hogy nem beteg-e Dóri, mert fél hogy elkapják a gyerekek. Mondtam, hogy már nem. Ez nem volt teljesen igaz, mert még mindig köhögött, előtte 2 nappal kezdte az antibiotikum kúrát, de nem volt belőle baj, mert nem is találkoztak. Szombaton 11-re mentünk a Rocco's nevű cukrászdába a Greenwich Village-be, ahol már egyszer voltunk. Évi egy kicsit később jött, mert vissza kellett futnia az ajándékokért, de megvártuk őt a sütievéssel. Dóri valamilyen chocolate fantasy nevű csokitorta szeletet kért, Zsófi éclair-t, ami egy hosszúkás vaníliapudinggal töltött és csokival bevont fánk, én pedig Key Lime Tart-ot, ami egy kis lime-os süti (nem tudom körbeírni :) ) Évi befutott és valamilyen tiramisus dolgot rendelt...ha jól emlékszem. Fényképezőt sajnos egyikünk sem vitt, pedig ezek az édességek megérdemeltek volna legalább egy képet. Végre együtt voltunk mind a négyen, így átadtuk Dóri szülinapi ajándékát (színes bolondos sál és egy nagyon szép hópehely medálos nyaklánc, amit még régen kinézett a karácsonyi vásárban) - mindössze 2 havi csúszással :) és a karácsonyit is. Én mini körömreszelő készletet kaptam tőle, aminek nagyon örültem :) Azt mondta, hogyha O. megint eljátsza azt, hogy nem köti be magát a kocsiban és állnunk kell 1 órán keresztül, addig megcsinálhatom a körmeimet. :) Aztán átadták a szülinapi ajándékomat is. Vagyis ajándékokat, mert több is volt!
1. Konyhai mosogató kefe, lány fejjel :) Ezt már kinéztem egyszer, mikor Évivel sétálgattam és most megvették nekem! Szerintem tök jól néz ki. Design-os :)
2. Sephora kettős szemhéjpúder (lilásrózsaszín és csillámos sötét barnás-lila)
3. Chicago-s útikönyv. Meg is beszéltük, hogy májusban megyünk Chicagoba :) 4. Starbucks-os travel mug. Vicces, állatos, cuki. Ez lesz a farmeros-jövősmenős travel mug-om és majd veszek még egyet, ami fém vagy/és fekete színű.
Még egyszer köszönöm Évinek, Zsófinak és Dórinak az összes ajándékot, tényleg nagyon örültem nekik!!!! A Chicago könyvet már kiolvastam, a Starbuckos üvegből már aznap ittam, a szemfestékkel másnap kifestettem magam, egyedül a mosogató kefével nem csináltam még semmit :)
Miután mindenkinek az egekbe szökött a cukorszintje, elindultunk a Union Square-re, de a 10 perces séta alatt majdnem megfagytunk...nagyon hideg volt ezen a hétvégén. Először DSW-be mentünk be, ahol Évi vett egy szandált. (Mexicora :) ) Nekem tetszik egy Steve Madden cipő már 3 hete, és csak 40 dolcsi. 8 és feles méret kellene (itt más a számozás mint otthon), de nincs....van 7, 7 és fél, 8, 9, 9 és fél...stb. Nem baj, minden héten be fogok nézni és ha lesz megveszem. A DSW azért jó, mert sok márkás cipő van teljesen elérhető áron. Csak mindig be kell nézni, mert van hogy rosszabb, van hogy jobb a választék. Utána a Forever 21-ba mentünk, itt mindig muszáj vennem valamit...annyira jó bolt :) Most csak egy pólót vettem, Dóri nadrágot, Zsófi övet. Évi felugrott a fényképezőjéért a házukba, aztán elindulunk Chinatown-ba. Abban a kínai büfében ettünk, ahol már Milanaval és Lauraval egyszer voltam. (A Canal St-től egy utca észak felé és a Centre St sarka.) 5 féle ételt választhatsz 4,5 dolcsiért. Évi lefényképezte mind a négy tálcát. Már megint nem tudtuk megenni a felét sem a kirakott cuccoknak...:) Zsófival mi hazamentünk, mert ő is én én is 5-től dolgoztunk. Ő a host családjánál én pedig az egyik szomszédnál vállaltam babysitterkedést. Úgy beszéltem meg a nővel, hogy délután 5.30-tól este 9-ig leszek ott, de odamegyek 5-re, hogy bemutassa a gyerekeket, meg körbevezessen a házban. Az anyuka német, a férjével Németországban ismerkedett meg. 12 éve laknak itt, akkor költöztek ide, mikor a kislány  született. A kisfiú  8 éves. Kiderült, hogy később jönnek haza, mint 9, mert még elmennek moziba is... Ennek nem örültem, de mivel már itt voltam, nem mondtam, azt hogy nem. Egyszer már amúgy is elutasítottam, mikor hívtak, mert nem értem rá. Kell minden plusz pénz, a hugom repjegyére gyűjtök. Meg még Chicagora, Mexicora, Californiára..stb. Nem kellett sokmindent csinálnom, először TV-ztünk, aztán megjött a pizza. Ami furcsa volt, hogy a gyerekek maguktól berakták a tányérjukat és a poharat a mosogatógépbe. Vagyis inkább ez lenne a normális. :) Este 8-kor ágyba raktam a kicsit, este 9-kor a nagy is elaludt. A szülők végül 11.30 után értek haza, úgyhogy a lányokkal már nem mentünk el bulizni. Washingtonban ezt többszörösen bepótoljuk remélem! :)
Vasárnap 10-kor taliztunk a Union Square-en egy Starbucks-ban, ahol megkezdődött a sakk szakkör. Zsófi és én vagyunk a tanárok, Dóri és Évi a két diák. Onnan jött az ötlet, hogy Dórinak ez a bakancslistáján szerepel, Évinek pedig van egy utazós sakk készlete. Mindenki kikérte a sütijét kávéval, és elkezdődött az oktatás :) Jók voltak a csajok ahhoz képest, hogy először játszottak, de mi nyertünk Zsófival. Megbeszéltük Évivel, hogy visszük magunkkal a sakk készletet Mexicoba is :) Délután a Times Square-re mentünk, Zsófi visszacserélte Oliver játékát egy másikra, aztán ebédeltünk egyet egy pizzázó helyen, 4 körül Dóri hazament. Utána még Zsófival bementünk a pár boltba a 5th Avenue-n (ötödik sugárúton), és elmetróztunk az Atlantic Centerig is, ahol Victoria's Secret fehérneműkkel gazdagodtunk :)
Ma megkaptam anyuéktól is a kis szülinapi csomagomat, tele minden jóval:

Köszönöm, nagyon örültem ennek is!!!! (de miért van az, hogy otthonról az ugyanolyan súlyú csomag feladása duplájába kerül, mint az USA-ban?) Kaptam Róna Gabitól is képeslapot!!!!! :) Köszi Gabi!
Itt van pár terv a nyárig:
- február eleje: Knicks kosármeccs a Madison Square Gardenben (ezt anyuka ígérte a szülinapomra)
- február 20-21: Washington D.C.
- március 19.: ATB "koncert" a régi szép idők emlékére (Zsófi ma foglalta a jegyeket)
- március 27-április 4.: Mexico
- április 10-11: Boston (amit ingyen kapok attól az utazási irodás nőtől, akivel Washingtonban is voltam. Csak egy videot kell csinálnom az útról :) )
- május 15-16: Chicago (ez még csak terv, de szerintem tuti összejön)
Júniusban nagyon szeretnék Montrealba menni, vagy valamikor nyáron. És van még San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, San Diego, Grand Canyon...ami egy nagy túra lesz.
Én ezért (is) jöttem ki ide, hogy utazzak. Szerintem eddig elég jól teljesítettem a terveket, úgyhogy ezután sem lesz gond. Csak ne lenne ennyi jó bolt New Yorkban....
Puszi

18 megjegyzés:

  1. Szia!
    A csomagokrol azt olvastam egyszer, h azert kerul sokkal tobbe, mert sokkal kevesebb csomagot kuldunk kifele mint ami erkezik ide. Ezert hosszabb az ido is. Mert mire megtelik egy kifele meno repulo/hajo akarmi az tobb ido, tobb transzferorszag, ha specko feladas az meg vegkepp + ktg stb. (akartam linkelni de nem talalom :S)
    Nagyon jo az utiterv listad, nem tudom te hogy kapod a penzed, nekem az segitett h nem valtottam be a csekkjeim ergo elkolteni sem tudtam :D
    MSGben kosarmeccs szuper lehet, en akkor mentem volna amikor a Niagaranal voltunk :) Cluster meeting lett vna, lehet mentek ti is majd.

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Hali!!
    Még mindig nagyon szeretem olvasni a blogod+a többiekét,olyan színes meg minden.
    Mindennap megnézem van-e új bejegyzésetek,és hogy mi van veletek.=)
    További szép hetet,illetve majd Jó nyaralást kívánok!!!!

    u.i:az eklerfánk tök fini...régen kisebb koromban rengeteget ettem,de mára már nem olyan legalábbis itthon,régen csurgatva volt a csoki ma már szabályszerűen le van öntve:d meg akkor még szét lehetett szedni két részre:D

    Adri

    VálaszTörlés
  3. Szia! Mennyi fizetést kaptok ti ottkint? Már bocs, hogy megkérdezem, csak annyi jó helyre mentek (Mexico, Florida, Washington D.C. meg miegymás), emellett még bulizni is jártok, és állandóan shoppingoltok. Azt hittem az au pair-kedéssel nem lehet sok pénzt keresni. Köszi!! Timi

    VálaszTörlés
  4. Timi, 196 dollár a heti fizetésünk. Ebből én mindig megpróbálok 100-at félrerakni, amit csak utazásra költök és a maradék 95-öt elköltöm hétközben ruhákra, buli, mozi, kávézó, mindig kell valamilyen kozmetikai cucc is (tusfürdő, szempillaspirál..), stb. Valaki 1 év alatt nem utazik szinte semmit, mert vagy nem érdeklik az új helyek vagy nem tud spórolni és elkölti a pénzét. Én utazni akarok, ezért spórolok. (Most a mexicoi repjegy és szállás 1000 dollár volt = 10 hétig raktam félre 100 dolcsit.)
    (De én pl először nem találtam senkit, aki jött volna velem Mexico-ba, mert minden au pair azt mondta, hogy ez milyen sok pénz.)

    VálaszTörlés
  5. Igen, én szegény Évi sem talált senkit, de aztán Évi meg Csilli egymásra találtak, és így együtt mennek Mexikoba, csak most Évinek tilos shoppingolnia, mert spórol, mert nem adják ingyen a tequilát Mexicoban sem.
    He-he-he :)

    VálaszTörlés
  6. Ok, most már értem. Köszi! :) Jó utat Mexikóba!! :)Timi

    VálaszTörlés
  7. :)))) Köszönöm a lehetőséget, nagyon jó volt újra a Maple Street-en csövezni. A kefét is kipróbáltad, az ajtón, emlékszel? :) Várunk DC-ben a Duracell nyuszikkal, puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia! Ti azt várjátok, hogy menjetek Mexikóba, én pedig már az úti beszámolót :D. Biztos, nagyon tuti lesz :). 1000 dollár? Hát ha csak az itthon hirdetett utakhoz hasonlítom, akkor azt mondom, hogy olcsó. Persze, közelebb vagytok hozzá, de akkor is. Megéri nagyon. Kár lenne kihagyni :).
    Itthon vajon lehet kapni olyan poharat, vagyis hasonlót? Annyira cuki :).

    VálaszTörlés
  9. NAGYON BOLDOG SZULINAPOT KIVANOK!!!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Csillukám!
    Örülök, hogy összejönnek az utazásaid.
    Anyával ittunk ma a mhelyen egy kávét a szülinapod alkalmából. NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK NEKED! Puszi! Zsuzsa

    VálaszTörlés
  11. Kedves Csilli!

    Ha én írhatnám sorsod könyvét,szíved lelked vágyát,életed örömét,oly széppé írnám,mint egy tündéri álom,a legboldogabb Te lennél ezen a világon!Nagyon nagyon Boldog Születésnapot kívánok Neked!Sok puszi

    VálaszTörlés
  12. Szia Csilli!
    Csak most olvastam el a bejegyzést!Nagyon gratulálok,amiért ilyen ügyesen félre tettél ennyi pénzt-ennyi sok kísértés mellett!Hát a terveid nagyon tetszenek(kinek nem? :) )és teljesen elepedek értük...Ahh,nagyon ,de nagyon lennék a helyedben(persze a "vásárlást megállom" tipusú akaraterőddel együtt:D )
    Istenem,annyira szuper,hogy mehico-i senoriták lesztek pár napra!
    Ui:Az ajándékaid,és a barátaid is szuperek!:)

    VálaszTörlés
  13. Innen is Boldog Születésnapot!

    VálaszTörlés
  14. Jaaaaj, de visszamennék hozzátok. Mexico, Knicks meccs. úúúú. És a Dóri családja Washingtonban:) Ehelyett itthon dolgozom:( Nem baj, októberben naaaaagy buli lesz, Csilli:) sokat gondolok rátok

    Andi

    VálaszTörlés
  15. Dóri anyukája (Kati)2010. február 7. 22:23

    Boldog szülinapot! / utólag :)

    VálaszTörlés
  16. Hello!
    tök király a blogod! :) Olyan klassz olvasni, hamarosan én is útra kelek Németországba au pairkedni :D!

    Üdv: Zigi

    VálaszTörlés
  17. Csilli!
    Eszrevetted,hogy a Chicago-s utikonyv jobb felso sarkara az van irva,hogy Fodor's?
    :)

    VálaszTörlés