2010. február 27., szombat

"Álom vagy valóság?", hó és defekt

Sziasztok!
Múlt vasárnap este értünk haza a Washington DC-ben töltött kis kiruccanásunkról. A lényeg az, hogy semmilyen látványosságot nem néztünk meg, csak a Fehér Háznál és a Starbucks-ban kattintottunk el pár képet...:)..viszont rengeteget beszélgettünk, jókat ettünk. Legközelebb áprilisban megyünk a Cherry Blossom fesztiválra DC-be - tavaly is gyönyörű volt itt Brooklynban. Márciusban pedig Dóri jön hozzánk!
Nem tudom, hogy ezen a héten álmodtam-e, de ha igen akkor se ébresszen fel senki! Miért? O. már 5 napja jófej! Egy rossz szót nem hallottam tőle, rendes mindenkivel. Próbáltam kideríteni, hogy történt-e valami új dolog, de nem. Beszélget velem a kocsiban, felajánlja a segítségét mindenben, kedves a testvéreivel és szüleivel. Nem hittem, hogy ez valaha meg fog történni, de most nagyon örülök! Akinek "bunkó" host gyereke(i) van(nak), az tudja, hogy milyen napról napra amikor csak negatív dolgok jönnek feléd. Sokkal jobb, ha normális a gyerek. Nem kell, hogy kedves legyen, csak ne szóljon be, válaszoljon a kérdésekre..stb. De O. ezen a héten kifejezetten aranyos volt! Bár ő nem olvassa a blogot, de köszönöm neki ezt a hetet! Csomó jó dolgot csináltunk együtt, olyanokat, amiket az eddigi 10 hónapom során csak elvétve. A szülők is jófejek, mint mindig, a másik 2 gyerekkel meg sosem volt problémám. Úgyhogy most ennél jobb host családot talán nem is kívánhatnék magamnak! Hip-hip hurrá!
Amúgy ma hószünet volt, mert megint leszakadt az ég New York felett, egy tonna hóval. Suliszünetet rendeltek el. Szánkózni mentünk a lányokkal és a szomszéd kisfiúval Levvel, mire hazaértem, mindenem átázott. A kutyát is vittük magunkkal, az út végére a fenekénél levő szőrökön fagyott hógolyók lógtak :) Az au pairek többségének már elege van a hóból, remélem ez volt az utolsó "Winter Wonderland". Kérjük a hóvirágokat a Prospect Parkban, a csiripelő madárkákat az utcánkban és a napocskát Brooklyn egén. De ha ezek késnek, az sem baj, mert Mexicoban tuti napsütés lesz, madárkák és hóvirág helyett pálmafák :) Már csak 4 hét és indulunk! Lassan elkezdjük válogatni, hogy melyik fakultatív túrákra menjünk el, mert rengeteg látnivaló van.
A héten nagyon sok kátyú volt az utakon, van amelyiket nem lehet kikerülni, mert keresztbe fut egy sávon. Kedden vezettem haza Park Slope-ból és egyszer csak megjelent a hiper-szuper monitoron: "tire pressure low" és egy felkiáltójel. Akkor még csak egy picit éreztem, hogy valami nincs rendben, de nem tudtam volna megmondani, hogy melyik kerék az. Lassabban mentem azért, és párszáz méter után már tudtam, hogy a bal első kerék mondta fel a szolgálatot. Valahogy azért hazaevickéltem. Milyen jó, hogy a régi Hondát nem adták el, így azzal vettem fel B-t a táncról. Azóta apuka elvitte szervízbe a Fordot, ha jól tudom tegnap este hozta haza. (Emlékszem, hogy még 2002-ben a nyelvvizsgán pont egy olyan szituációt húztam, hogy defektet kapok és egy rendőrrel kell beszélnem :) )
Szombaton egy brazil party-ra megyünk Manhattanben, kíváncsi vagyok milyen lesz. Arról mindenképpen beszámolok majd!
Jó hétvégét mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Washington DC. ....igen, így volt, ahogyan Csilli leírta.
    Örülök, hogy visszafogta magát Livi :).
    See you holnap este a brazil karnevál esten :) .

    VálaszTörlés