2010. május 26., szerda

Kamubetegségek, laza hétvége

Hello Mindenki!
Jó kis hetem volt, de semmi extra nem történt, nem utaztam sehova, nem jártam új helyen. Sorry, lehet hogy uncsi bejegyzés lesz :) De jövő héten bepótolom a jövést-menést, ugyanis 3 napos hétvége lesz a Memorial Day miatt és megyek Dóri host családjához New Jersey-be. Ők Washington DC-ben laknak, de egy házcserét csinálnak a hosszú hétvégére és én is mehetek. Éljen! Mindig is el akartam tölteni egy hétvégét "aprajafalván", mert nekem nagyon tetszenek ezek az amerikai kisvárosok, főleg a csilli-villi mézeskalács házikóikkal. :) És mivel amúgy is aprajafalvából van itt több az országban, nem nagyvárosokból, épp itt az ideje felfedeznem New Jersey "Lila Akác Közeit". :) (ez a Született feleségek utcájának neve, akik esetleg nem néznék) Ez olyan, mint amikor a budapestiek vagy nagyvárosiak el akarnak menni vidékre egy hétvégére, egy csendes kis faluba. Itt mondjuk csend nem lesz Dóri 3 duracell nyuszikája miatt, de én szeretem őket, egy nap alatt talán nem fogok kiborulni tőlük :) Jó lesz végre ilyen kicsikkel lenni az én nagy gyerekeim után.
KAMUBETEGSÉGEK
Tehát, ott hagytam abba, hogy múlt héten hétfőn 11-re értem haza a reptérről. Senki nem volt otthon, pedig host anyám azt mondta, ő itt lesz. Skype-oztam Anyuval, lezuhiztam és akkor jött meg anyuka B-vel. Hazahozta a suliból mert rosszul érezte magát. Állítólag már hétvégén is fájt a torka, de most az iskola nővér hazaküldte. Délután ezt O. meghallotta, másnap reggel ő is bejelentette, hogy fáj a torka, szerdán reggel pedig a host fiam is. Nagyszerű. B. tényleg beteg volt egy kicsit, de a két nagy nem. B. 2 napig, a két nagy 1-1 napig volt itthon. Mindegyik gyerekkel megjártam az orvosi rendelőt. Az új doktornőjük egy fiatal, max 28-30 éves csaj, először azt hittem, hogy ő egy asszisztens. :) Volt rajta köpeny, de nem begombolva és tök jó ruhákat viselt :) Colgate mosoly volt a száján, bemutatkozott, egy tündér volt.
B. ESETE A NUTELLÁVAL
Egyik reggel B. kirakta a Nutellát a konyhaasztalra, hogy ezt szeretne enni kenyérrel. Mondtam neki, hogy 2 percet várjon és elkezdtem csinálni neki. Közben mosogattam és unalmában elkezdte olvasni a hozzávalókat. Hát, nem kellett volna, mert közben bejött Buzogány Tóni és amint meghallotta a "palm oil" (pálma olaj) nevű összetevőt, azt mondta: "Pálma olaj, ez nem jó neked B., nagyon egészségtelen. Ne egyél ilyet, rakd vissza a szekrénybe!". Lőttek a nutellás reggelinek. Csak azt nem értem, ha ennyire egészségtelennek találja, akkor miért vesznek egyáltalán ilyet?!
O. szerint ha a banánt Nutellával eszi, akkor az egészséges tízórai/uzsonna, a banán miatt. Magyarul, ha epret eszel, akkor az sem baj, ha rászórsz 1kg porcukrot, mert az epertől az egész egészségessé válik :) Főleg, ha még bio is :)
BUZOGÁNY TÓNI LELÉPETT (DE CSAK 2 NAPRA)
Minden reggel 6:50-kor csörög a mobilom ébresztőórája. De van egy mini ébresztőóra az éjjeli szekrényemen, ami 7-kor csörög - ha visszaaludnék. Otthon ilyenkor bekapcsolnám a TV-ben a híreket és arra ébrednék, de itt nincs TV-m. Múltkor azon gondolkoztam, hogy az elmúlt egy év alatt annyi TV-t néztem itt, mint otthon 2 hét alatt. :) Hiányzik a fél 7-es híradó, az időjárásjelentés és a reggeli ébresztő műsorok (Reggeli, Csak csajok, Mokka), bár ezeket utólag majdnem mindig megnézem a neten. Szóval 7 óra vol, mikor hallottam, hogy B. fut le a lépcsőn és kopog az ajtómon.
B.: "Csilla, fel tudnál most jönni a konyhába?!"
én: "B., most keltem fel, 20 perc múlva felmegyek!"
B.: "Oké!"
Fut vissza az emeletre. (Ő mindig fut, nem tud a házon belül sétálva közlekedni. Most is hallom, miközben írom a blogot :)) Amint felér, hallom, hogy beszél host apámmal, hamarosan meghallottam az ő lépteit is. Bekopog (ő sem nyitott be):
Buzogány T.: " Csilla, ne haragudj, hogy zavarlak, de fel tudnál menni most a konyhába és adni egy kis reggelit B-nek majd felkelteni J-t?! Anya és O. már elmentek."
én: "Persze" (ásítva)
Apuka.: "Oké, köszönöm, találkozunk vasárnap" - aztán vissza is sétált a konyhába.
Nem értettem, hogy miért találkozunk csak vasárnap, mikor aznap péntek volt :) Nekem senki nem mondott semmit! Miután kikászálódtam az ágyból, felmentem a konyhába, B. sehol nem volt. Később rátaláltam a nappaliban, mesét nézett. Baromi éhes lehetett, ha leült mesét nézni, ezért kellett felrohannom?! Áááááá, valaki segítsen megérteni Buzogány Tónit :) Volt még 50 percünk a suliba való indulásig. B. reggelije és J. felkeltése maximum 5 perc.
Miközben vittem B-t a suliba, megkérdeztem tőle, hogy tudja-e, hogy hova ment az apja. Mondta, hogy Észak-Karolinába, az apukáját (gyerekek nagypapája) meglátogatni. Aztán anyukával is beszéltem és ő mondta, hogy állítólag előző nap foglalta a jegyet, ezért neki is meglepetés volt. :) Amúgy nem csodálom, hogy lelépett "Chaos Family"-ből egy hétvégére. Azt csodálom, hogy hogy bírja még itt :)
CLUSTER MEETING
Szombat délelőtt 10:30-kor kezdődött a májusi cluster meeting, vagyis az au pairek ehavi találkozója. Együtt volt a két brooklyni cluster (körzet), de így sem voltunk sokan. Én a legtöbbet Susan-nel beszélgettem, ő a councellor-om (képviselőm, segítőm..stb). Volt két reggelizőasztal, tele minden jóval. Nem tudtam maradni a végéig sajnos, mert el kellett mennem B. kórus előadására. Miután elmentem, a többiek a Prospect Parkban levő "madár-néző túrára" mentek, ahol egy zoológus/biológus/madárszakértő ingyenesen körbevisz egy megadott területen és ha lát egy madarat, akkor elmond minden érdekes infót róla. Ilyen egész nyáron van, szóval még bármikor elmehetek, mert 10 perc sétára van a házunktól. Majd ráveszem Zsófit és kattint pár képet a hiperszuper zoom-os fényképezőjével :)
KÓRUS ELŐADÁS
B-nek szombaton délben volt a kórus előadása egy brooklyni templomban. Már régebben írtam, hogy múlt szeptembertől egy brooklyni kórusban énekel, a legfiatalabb korosztályban. Kaptam én is jegyet anyukától. A harmadik sorban ültünk, elég jó helyen. Anyuka nagyon aranyos, hogy mindig vesz nekem jegyet a gyerekek előadására. Apuka helyett az olasz származású szomszédunk jött. Nagyon szeretem őt és megtudakoltam, hogy most nyáron is megy Olaszországba 2-3 hétre = remélem újra megkér, hogy locsoljam a kerti és benti növényeit, tavaly is kaptam érte egy kis pénzt :) Jól jönne, mert most hogy utánaszámoltam minden jövőbeli kiadásomnak...meg kell húznom a nadrágszíjat (California, Las Vegas, Grand Canyon, Macbook...)
12-kor pontban elkezdődött az előadás, bevonult B. csoportja, innentől kezdve videót csináltam az énekekről. A legtöbb felvételen ő áll középen (az első sorban), kékeszöld színű masni van az ingjén és egy tincs az arca jobb felébe lóg :) Az egyik dal félig németül, félig angolul van, mikor tanulták, fonetikusan szerepelt a szöveg a papíron - vicces volt :)
Az előadás végén anyuka egy kicsit meghatódott, adtam neki egy zsepit. Csak annyit mondott: "Ugye milyen hamar megnőnek a gyerekek?! B. is olyan nagy már!" Erre csak annyit mondtam, hogy igen :)
Az előadás után elmentünk egy jó kis étterembe. Útközben csináltam B-ről pár képet, mert az ünneplős ruhájában és a barna kabijában, úgy nézett ki, mint egy kis üzletasszony. Kölcsönvette az anyuka napszemcsijét és táskáját :) Az étteremben fekete thai rizst ettem, zöldséggombócokkal és edés-csípős szósszal. Isteni volt, sosem ettem még ilyen fekete rizst, de ezután fogok! Az ételek előtt kihoztak 5 db frissen sült mazsolás muffint és külön kis tálban citromkrémet....nyamiiii. Anyuka fizette mindenkiét, nagy rendes volt tőle.
Balról jobbra: olasz szomszéd, anyuka, O. és B.
TEA LOUNGE
A szokásoshoz képest kicsit unalmasabb hétvégém a Tea Lounge-ban folytatódott. Tudjátok, ez az a kávézó, ahol süppedős kanapék vannak párnával és van egy kis bárpult is. Imádom! Siobhan-nal találkoztam (dél-afrikai au pair) és később Zsófi is megjött. Zsófi hozott nekem egy kis kínai kaját, amit nem tudott megenni. Köszi Zsófi :) A chicagos képeket nézegettük, aztán Siobhan mesélt egy "Where are you from?" (Honnan jöttél?) sztorit. Minden au pairrel történik valami vicces, mikor megkérdezik, hogy honnan is jött. Siobhan a Dél-Afrikai Köztársaságból. Egyik esete egy butuska amerikaival, amiben szinte végig kamuzott neki az országot kivéve:
Amcsi: Szia, honnan jöttél?
Siobhan: a Dél-Afrikai Köztársaságból.
Amcsi: Wow! Ott élnek fehérek??? (Siobhan fehér)
Siobhan: Igen, élnek. Mikor idejöttem, én sem tudtam, hogy Amerikában vannak feketék. Ez milyen furcsa!
Amcsi: Ö..igen. Ti is vezettek autót?
Siobhan: Mi nem 16, hanem 18 évesen kapunk jogosítványt, de nem autóra, hanem elefántra. Van az elefánt-országút (Elephant Highway) és azon megyünk.
Amcsi: Tényleg? Nem is tudtam.
Siobhan: És nincs se víz, se villany a házunkban, kunyhókban lakunk.
Ennyire emlékszem :) És a pasi tényleg elhitte, amit mondott :) Siobhan ilyen, szeret viccelődni, szóval tuti igaz ez a sztori. Amúgy ugyanezt Magyarországon is simán el tudom képzelni, hogy páran elhiszik. Nem csak itt vannak ostoba emberek, hanem MINDENHOL! :)
BABYSITTING
A Tea Lounge után hazamentem, és már indultam is, ugyanis jött egy kis extra munka. Két órát kellett vigyáznom két alvó gyerekre, akiket csak a nappaliban levő fényképen láttam: Caylee and Cody. :) A szülők elmentek vacsizni egy szomszédhoz, de elég hamar megjöttek. TV-ztem, neteztem. 20 dolcsit kaptam. Hazaértem és nem tudtam elaludni...nem tudom miért, pedig fáradt voltam és álmos.
REPJEGY FOGLALÁS
Másnap reggel felléptem Skype-ra és beszéltem Szilvivel ,Zsófi barátnőjével, aki jön velünk a California túrára. Lefoglaltuk a Las Vegas-New York repjegyet és szuper, mert nonstop járat (nincs esélyünk sem lekésni a csatlakozót és a bőröndünk is nagyobb eséllyel fog előkerülni). Szeptember 6-án hétfőn este 11:40-kor indul és kedd reggel 7:40-re ér New Yorkba (az időeltolódás miatt nem 8, hanem 5 óra az út). Megkérdeztem anyukát, hogy baj lenne-e, ha a gyerekek első iskolanapján nem tudnám őket suliba vinni. Azt mondta, semmi gond, majd megoldják valahogy. Thank you!!! Most a héten foglaljuk az odafelé utat, NY - San Francisco, aztán majd sorjában a többit (hotel, autóbérlés, belépők).
WILLIAMSBURG - CRAFT FAIR
Délben találkoztam Siobhan-nal és Lysann-nal a Borough Hall-nál (Brooklyn egyik központi része, közel a Brooklyn hídhoz), Starbucks-oztunk egy kicsit, majd elbuszoztunk Williamburgbe - ez Brooklyn északinyugati csücske. Lysann látott egy "kézműves vásárt" (nem tudom rendesen lefordítani). Ide mentünk, voltak ékszerek, pólók, pénztárcák, táskák, üdvözlőkártyák, kitűzők, kerámiatárgyak mind-mind kézzel készítve. A színpadon egy DJ volt, és elég furi zenét játszott. Az első zene amit meghallottam, mikor beléptünk a terembe magyar volt. De erre már csak a végén jöttem rá, mert először nem hittem el. :) A refrént egy csaj énekli: Soko-soko-csokoládé :) Nehezen értettem a szöveget, mert a zene elnyomta az énekes hangját, de tuti magyar volt. :) Elnézelődtünk, de ez nem teljesen az én világom volt. Alternatív stílusú cuccokat árultak, a vásárlók között sok teletetkós-piercinges, és hetevenes évek beli divat szerint öltözött lány/nő volt - ami itt nem ritka Brooklynban. Van egy olyan "brooklyni embertípus" :), aki:
- ha pasi: szakáll, sztk keretes - de minimum vastag keretes fekete - szemüveg, vállon keresztbe egy táska, pasztell színek.
- ha nő: nagymamánk korabeli ruha és cipő, kicsit kócos - nemtörődöm - haj (sokan direkt meghagyják őszre), néha fekete keretes szemcsi, piercing valahol látható helyen és pl sosem hallgat ipod-ot.
Érdekes figurák ők, de én mindig azt mondom: amíg nem kényszerítenek rá, hogy én is ezt hordjam, addig nincs baj. :)
Másik amit megfigyeltem: itt nincsenek emo-sok. Halleluja :) Magyarországon még divat a tinik körében?
MOZI
A vásár után vissza a Borough Hall-hoz és elmentünk mozizni egyet. A Shrek új részét néztük meg 3D-ben és a MacGruber c. filmet.
A Shrek nekem nem tetszett, sokkal több poénra és izgalmasabb történetre számítottam. A szamár persze jó volt és a macsek is. A gonosz szereplő viszont engem teljesen az "Alice in Wonderland" gonosz szívkirálynőjére emlékeztetett (alacsony, háromszög fejű, vörös hajú, uralkodó).
A 3D-s szemüvegben:
A MacGruber-t Siobhan mondta, hogy nézzük meg, nem tudtam, hogy miről fog szólni. A Shreknél jobb volt mindenképp, mivel Ryan Phillippe szerepelt benne. :) Val Kilmer is, de én először fel sem ismertem, annyira elhízott. Szóval a MacGruber egy akció-paródia, amiben a főhőst MacGyver-ről mintázták - a sztori viszont más. A feelingje olyasmi, mint a Csupasz Pisztolynak: a szereplők teljesen komolyan gondolnak mindent, de az egész vicces. Először azt hittem, hogy kimegyek a teremből, de aztán már kezdett annyira gagyivá válni, az egész hogy vicces lett.
A héten lesz a premierje a Szex és New York 2. részének, amit már nagyon-nagyon várok! Nem vagyok akkora fanatikus, hogy előre foglaltam volna jegyet, de megpróbálok rá elmenni egy héten belül.
INSOMNIA, GILMORE GIRLS
Vasárnap este újra rámtört az álmatlanság. Álmos voltam, mégsem tudtam aludni. Már hajnali 1 óra volt, amikor kitaláltam, hogy elkezdem nézni a Gilmore Girls-t. Lysann adta kölcsön, neki megvan azt hiszem az összes évad, most tartok az első végénél és nagyon tetszik! Ez otthon a Szívek szállodája néven megy, amit soha nem néztem meg - a címe miatt főleg. Nem is értem hogy lehetett ezt a címet adni ennek a sorozatnak! (nézi valaki?) A szálloda egyáltalán nem játszik akkora szerepet az egészben, hogy a címbe kellett volna kerülnie. A szinkron nem tudom milyen, még nem mertem megnézni Youtube-on, hátha rossz :) Szóval megnéztem 2 részt és utána nagy nehezen el tudtam aludni 2:30 körül...
Ez volt a múlt hetem, jövő héten újra jelentkezem a már említett hosszú hétvégés, aprajafalvás bejegyzéssel! :)
Puszi

14 megjegyzés:

  1. Szia Csilli!
    Nem is lett unalmas bejegyzés!Klassz,hogy mész New Jersey-be!Te sem panaszkodhatsz,mert te is egy duracell nyuszi vagy!:)Mennyi energiád van!? (Vajon honnan?)
    Annyira jó,hogy ennyi újdonságot kipróbálsz a gasztronómiában,érdekes lehet a fekete rizs!
    Gilmore Girls nagggggyon jó!Én a kezdetektől néztem,azt hiszem 2002-2003-ban kezdték itthon játszani!A magyar hang szerintem szuper lett,főleg Lorelaié tetszik!Én függő voltam,nekem meg van az első 3 évad!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Sziamia!
    Teljesen egyetertek, hogy buta emberek mindenhol vannak, de valahogy megis azt tapasztaltam, hogy az amcsik azert a dobo eleg magas fokán állnak hulyesegbol :) Kellene valami reprezentativ felmérést csinalni :) Nah majd ha lesz idonk :)
    Hova mentek NJben? Biztos valami country club-ba. Azok nagyon jo helyek, ezeket itthon is be kellene vezetni sztem. Ha a shore-ra, akkor nagyon irigy leszek :D Jersey shore nagyon tuti hely :)
    Multkor irtal a plazakrol, NJben sok olyan plaza van mint nalunk a Westend pl. Cityben mar nem volt hely nekik gondolom :) Nem mintha nem lenne eleg jo bolt:)
    SFbol autoval mentek LAbe?
    Jah nem akarok beleszolni, de sztem mindenhol foglaljatok le elore a szallast, mert helyben sokkal dragabb. Nem tudom h hogyan gondoltatok, de mi elegge elcsesztuk h nem foglaltunk LAben:S
    Grand Canyon iszonyat draga, tudom h mindennek alaposan utananezel, de ha 2 oldalrol is megnezitek majd akkor valoban sporolj :) Belépő belépő hatan, es szendot csomagoljatok inkabb :)
    Nah nem okoskodom tovább :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nagy az Isten állatkertje és vagy a kaput hagyták nyitva, vagy a kerítés nagyon alacsony.
    1,5 évvel ezelőtt az egyik iskolaszövetkezetnél voltam irodavezető. Az egyik diák megkérdezte, hogy a regisztrációs lapon az állandó lakcímnél mi az a négy kocka? A másik kedvencem pedig mikor Vörös Marty Gimnáziumot írt az iskoláshoz. (Igen, jól látjátok, külön írta. :))

    Remélem az utazásról majd szép hosszú bejegyzések születnek. :) Nem tudom mivel szeretnétek majd menni, én ezt a Las Vegas & Grand Canyon túrát néztem ki:

    http://www.gotobus.com/cs/c343/citytours/la__lasvegas_grandcanyon3_daytour.html

    Csak 93$/fő ha ketten egyszerre foglalnak. 3 napos út. :)

    Esetleg lehetne egy kérésem? Lehet, h már volt és én nem vettem észre, de esetleg írnál majd valamikor egy postot a New York-i árakról?

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én néztem a GG-t :). Imádom! Annyira jó fej csapat. Kíváncsi vagyok, ki lesz a kedvenced (ha lesz). :) Nekem 6,5 évad van meg. Majd megszerzem az utolsó felét is. Te nem nagyon tudsz uncsi bejegyzést írni, ez is király lett. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Csilli!

    Na, ha ennyire jó ez a sorozat, amiről többen is írtok, akkor én is letöltöm valahonnan.

    Nekem is tetszett a bejegyzésed, mint minden eddigi, egytől-egyig.

    El sem tudom képzelni mit csinálna ez a család (mint ahogy a többi is) au pair nélkül.

    Szombaton nekem irány a mozi, Szex és New York 2! Nagyon várom!
    Ha valakit érdekel a magyar előzetes:
    http://www.youtube.com/watch?v=j_aTriRmPrg&feature=related

    Puszi Csilli!
    Várom a következő bejegyzésed!

    Mór anyuka

    VálaszTörlés
  6. Szija Csilli,

    A Gilmore Girls-t igazán csak magyarul élveznéd szerintem,állati jó sorozat!!Én a barátommal néztem végig hehe ami lehet nem túl sexy:)Nah a lényeg h ne kezdj bele!!!Csak magyarul!!

    Egyébk engem érdekelnek a "szürke" hétköznapjaid is!!!!!!!!!:)

    Üdv,Judit

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Szabina: meg fogok nézni Youtube-on egy részletet ma este, kíváncsi vagyok a szinkronra :) A fekete thai rizs tényleg finom, próbáld majd ki egyszer!
    Mono: hoteleket előre akarunk foglalni, én sosem megyek úgy, hogy majd lesz ami lesz. Mert akkor lehet hogy nem a legjobb helyen kötünk ki és nem a legjobb áron. San Francisco-ban fogunk kocsit bérelni a 3. nap végén és onnan levezetünk LA-be, és ott le is adjuk. Vegasba pedig Greyhound Bus-szal megyünk, kb 40 dolcsi fejenként. Grand Canyonra 1 napot szánunk, de még nem tudjuk, hogy egyénileg vagy egy szervezett túrával legyen... Szendót viszünk :) Köszi a tippet!
    Cinkapanka: áras bejegyzést már egyszer írtam, keress vissza, benne van a címében, hogy "árak". Valamikor tavasszal írhattam..azt hiszem.
    Évi: köszi :) Látom itt mindenki Gilmore Girls fan :)
    Mór anyuka/Eszti: köszi! Én is várom a Szex és New Yorkot, de szerintem Te hamarabb fogod látni, mint én :) Jó szórakozást!!!
    Judit: Hát, már elkezdtem, az első évad végén járok, de nagyon szuper angolul, mindent lehet érteni, imádom Lorelai hangját, kicsit pöszén mondja az "sz" hangot néha. Magyarul furi lenne, mert nem úgy mozogna a szája, mint ahogy mondja a szavakat és mivel ez az USA-ban játszódik, jobb is hogy angolul hallgatom, mert itt ez a nyelv...nem tudom értitek-e miről beszélek :) Például amikor leül kávézni, akkor nem azt mondja, hogy: KÁVÉ, hanem azt hogy COFFEE (ez a szó elég sokszor szerepel). Ebben a sorozatban a "coffee" szónak erőteljesebb jelentése van, mintha azt hallanám: kávé. Az olyan magyaros lenne - miközben ők amerikaiak. Lehet hogy zagyvaságnak tűnik, amiről írok, de akik néznek angolul sorozatot (és pluszban laktak/laknak is itt Amerikában) azok tudják, hogy miről beszélek :)
    (Ma 34 fok volt Brooklynban :) )

    VálaszTörlés
  8. Szia! Hat igen en is csak LAben akartam ugy h 1 ejjelre majd ott, de Michal Jackson halala miatt tele volt minden es nagyon dragan... GC sztem attol fuggjon h mit akartok megnezni. Sztem kocsival kenyelmesebb utazni, valamint mi ugy mentunk h West es onnan South. Utolag nagyon sajnaltam volna ha nem latom valamelyiket. Nem tudom van e tura mind2re. Mi reggel 4kor indultunk Vegasbol es ejjel 11re ertunk vissza. 66os uton vezetni pedig kotelezo :):) Viszont akkor erdemes megnezni, hogy ha a kocsit csak Vegasban adjatok le a repteren/hotelnal akar akkor mennyire jottok ki. Sztem erdekes az ut LAbol Vegasba, vegig a Santa .... helyeken, meg a sivatag (death valley). Szal jo szamolast :) LAben mi megfagytunk, kivi leszek Nektek milyen ido lesz. SFben brutal hideg az tuti :):)

    VálaszTörlés
  9. Uristen van egy lengyel ceges partnerem aki Michal :D Szoval Michael... bocsi

    VálaszTörlés
  10. Köszi, megtaláltam a bejegyzést. Kb jól kalkuláltam, h 10$-ból meglesz a napi kajám. :)

    VálaszTörlés
  11. Helga vagyok! Már többször akartam mondani, hogy örülök hogy Te használsz mindig ékezetet! Mert vannak akik kint éltek, és már sms-t meg egy kézzel írt levelet is ékezet nélkül írnak.
    Puszika,Helga

    VálaszTörlés
  12. Szia Helga, Csilli is fog majd valaszolni biztosan, de addig leirnam, hogy azert irnak az emberek smst, emailt ekezet nelkul mert kint nem a sajat hanem a csalad telojat/laptopjat hasznaltak amin nincs ekezet... :) 1,5 ev alatt en pl tokeletesen megszoktam h nem irok ekezetet sajnos, de majd visszaszokom remelem :) Kézzel irott levelrol viszont az a velemnyem h nah az mar durva, legalabb annyira mint akcentussal beszelni a magyart par ev alatt :D

    VálaszTörlés
  13. Szia Helguci!
    Én megőrülnék ékezet nélkül és amúgy mindegyik laptopon/számítógépen be lehet állítani a magyar billentyűzetet, ha valaki akarja. Azt is, amit itt Amerikában van a boltokban, mert ez nem gépfüggő, hanem a Windows tartalmazza, vagy az Apple-nél az OS X. Pár kattintás és kész. Én ezért is döntöttem el, hogy nem veszek itt kint mobilt, mert nem lenne ékezet otthon mikor írok sms-t. Már majdnem csak 1 hónap és talizunk! :)
    Mono: az akcentus szerintem is gáz. Remélem mi nem fogunk megfagyni LA-ben :) De viszünk kabit, márcsak San Francisco miatt is.

    VálaszTörlés
  14. Szia!!!
    én is nézem Rory-ékat :) és tényleg tök jó :)
    az a kérdésem lenne hozzád, hogy ott amcsiban a gyerekek járnak óvodába? mert valamelyik bejegyzésedben írtad, hogy már pici gyerek mellett is mennek dolgozni a nők.......
    jó légy :)
    Roni

    VálaszTörlés