2010. augusztus 27., péntek

Insomnia

Sziasztok!
Régi nagy kedvenc Faithless-től az Insomnia. Most annyira nem szeretem... Az álmatlanság - insomnia - már 2-3 hete tart. Nem tudok elaludni hajnali 2-3 óra előtt, nappal pedig 3-4 órát alszom. Lehet hogy már most átálltam a californiai időre? :) Felborult az egész alvásrendszerem... Megnéztem, mitől lehet ez:
- rendszertelen életritmus: semmi nem változott, tehát ez nem igaz.
- élénkítő szerek (kávé,tea) túlzott fogyasztása: nem járok többet Starbucksba és Tea Lounge-ba sem, és nálam a koffein amúgy sem hat - sajnos
- a nem megfelelő táplálkozás: ugyanazt veszi Buzogány Tóni minden héten, ezért ez sem nyer
- a mozgáshiányos életmód: majdnem mindennap zumbázom, össze-vissza ugrándozom a laptopom előtt :)
- a stressz: nem lehet, mert 9 napig nem dolgoztam egy órát sem :)
Remélem elmúlik hamarosan és visszarázódok a rendes kerékvágásba. Ami megnyugtató, hogy Zsófi, Dóri és Siobhan is ugyanígy nem tudott aludni az elmúlt hetekben. :) Az egyik bölcsességfogam is növögetett, amiért a fejem is fájt 2 napig. Az otthonról hozott Algopyrin segített hamar (nekem minenre jó). Buzogány Tóni egyből okoskodott és mondta, hogy el kellene mennem fogorvoshoz megnézetni, mert lehet, hogy valami nagy baj van. De aztán felvilágosítottam róla, hogy nekem mind a négy bölcsesség fogam már kb. 14 éves korom óta nő és negyedévente érzem a helyüket, nem kell aggódni. Plusz már csak heteim vannak hátra itt, nem fogok vagyonokat fizetni a fogorvosért, amikor otthon Évi ingyen is megvizsgál az eper illatú gumikesztyűjével :) Már alig várom!
2 héttel ezelőtt semmit nem dolgoztam, mert mindhárom gyerek ottalvós táborban volt. Au pair-ek álma! :) A California túrát szerveztem ezerrel, imádom csinálni! Kitaláltam, hogy lemegyek majd párszor az óceánpartra napozni, de egész héten felhős-párás idő volt, úgyhogy ez elmaradt. Fotózni sem fotóztam, mert az ilyen időben semmi kedvem nem volt, én kék eget akartam!!! :) Viszont nagyjából összedobtam az "updated" önéletrajzomat, amivel majd otthon bombázni fogom a különböző cégeket.
Az elmúlt két hét alatt kaptam egy képeslapot a Balcsiról - köszi Eszti, nagyon tetszett a kör alakú lap! És Szabina is küldött egy csomagot, amiben volt magyar JOY magazin, 2 pirosarany és egy hosszú levél. Nagyon örültem ennek is! Köszi Csajok! :) Úgy látom (a JOY-t lapozgatva) otthon is megy ez a "nagymama otthonkájáról lopott kisvirágos minta" a ruhákon. Először nem tetszett, most már igen...de csak egy bizonyos mértékig :)
Múlt hét szombatra kitaláltam, hogy elmegyek a Central Parkba Siobhannal és átsétálom az egészet miközben fotókat készítek. Ebből az lett, hogy fél órát ültünk a parkban egy padon, majd elmentünk az Apple Store-ba és az H&M-be. Én csak egy hajpántot és egy kitűzőt vettem. Mentségemre legyen, hogy azért sem maradtunk sokat a parkban, mert délre értünk oda és 4:30-kor már Évivel és a családjával volt találkozóm az Ulysses bárban. 3:30-kor indultam el a Times Square-ről az iced caramel macchiatommal (jeges kávés tejszínes karamell csoda - by Starbucks) és 1 óra alatt értem oda, ahova rossz esetben is fél óra az út. Valamiért nem járt 2 metróvonal sem, de ezt kivételesen elfelejtették kiírni az MTA-sek (MTA = new yorki BKV). 4:30-kor leszálltam végre, miután összepaszírozódtam a tömegben és megfagytam a légkondi alatt. Siettem, előttem egy fiú is sietett és valamiért megbotlott, de én kisebb szívrohamot kaptam mert csak azt láttam a szemem sarkából hogy valaki zuhan a föld felé :) A szívemhez kaptam és hangosan kijött a számon: "Oh, god!" Ő csak hátranézett és nevetett. Persze semmi baja nem volt. :) Siettem tovább a Wall Street felé, ezen a környéken van a bár. Megérkeztem, előttem 1 perccel Évi is a családjával, Zsófi már ott volt korábban. Leültünk egy asztalhoz minannyian. Évi California túra beszámolót tartott, minden fontos infót elmondott, hasznos tippeket is adott. Beszélgettünk egy kicsit Dórival is, a nővérével, akit csak a blogról ismertünk eddig. Jó volt 3D-ben találkozni! :) És jó volt az egész családját együtt látni, nagyon aranyosak voltak! Köszönjük Évi szüleinek a meghívását még egyszer! 1 órával később megjött Ilyes is, aki a francia au pair fiú Évi és Zsófi ügynökségénél. Ő muszlim, és a ramadan miatt szegénykém csak nézhette ahogyan mi eszük és iszunk (csak naplemente és napfelkelte között tud az "ünnep" alatt). Hozott Évinek szép babarózsaszín virágot és Ferrero Rocher-t. Tuti találat volt a második. Csokit bármikor lehet adni Évinek és hatalmas vigyor kerekedik az arcán, a szeme csillogós lesz. :) Nálam ez nem működik, nem vagyok csoki fan. Mondjuk annyira virág sem :) Csak tulipán. 6:30-kor indulniuk kellett, mert az útitervükben a Top of the Rock szerepelt és naplementére oda szerettek volna érni. Csináltunk egy csoportképet a bár előtt és megbeszéltük, hogy este elmegyünk még egy utolsót bulizni a jó öreg Webster Hallba.
Egy kis komplikáció után 10:30-kor taliztunk a Union Square-en a Forever 21 nevű bolt előtt. Én már nagyon hamar ott voltam, ezért várakozás helyett bementem az üzletbe, bevittem 6 ruhát a próbafülkébe és kisminkeltem magam, amire otthon a nagy siettség miatt nem volt időm :) Még a bár után vettem egy "plumped pink" színű Loreal Infallible szájfényt, állítólag 6 órán keresztül tart. Ez volt az első tesztnap. 10:30 előtt már ott toporgott Évi és Dóri a bolt előtt egy lengyel csajjal, Justinával. Justinát Évi ismeri, ő is au pairként kezte még 5 éve aztán egyszer csak nem ment haza és most illegálisan van itt. Magyarul, ha hazamegy, akkor észreveszik, hogy illegálisan volt kint X évet és kitilthatják az országból plusz egy "kis" pénzbüntetést is kaphat. Éppen ezért nem megy haza, de más országba sem tud. Megéri ezért babysitterkedni? évekig! Gondolom arra vár, hogy férjet találjon és megkapja a zöld kártyát. Amúgy aranyos lány, nagyon kedves és barátságos. 11 előtt bent voltunk már és majdnem tele is volt a hely - főként 18-19 éves tinikkel. Ennyit a 21 éves korhatárról, mindenkinek "fake ID"-ja van, vagyis hamis igazolványa. Tequilával indítottak a Tokai nővérek, én egy vodkanarit kértem. Ezután észrevettük a tequila bárt, ahol féláron volt a tequila shot, itt következett még két kör és egy fotó, amit a pultos csaj csinált:
Felmentünk az emeletre, ahol elektronikus zene van inkább (én ezt preferálom), út közben találkoztunk az egyik gólyalábas pasival, aki minden szombaton szórakoztatja a népet. Körbe-körbe járkál és a hajnali show-n is fellép. Beszélgettünk vele, Évi csinált egy videót is, amit remélem hamarosan felrak a blogjára :) Itt elmentünk a mosdóba, megkértük a wc-s nénit, hogy álljon be közénk egy fénykép erejéig (kinek az ötlete volt szerintetek ha nem Evitáé? :) ), egy indiana állambeli fiút találtunk, akinek odaadtuk a fényképezőt. Annyira belejöttünk, hogy akartunk ugrálós képeket is csinálni, de nem igazán sikerültek a képek, már túl sokat ivott hozzá vagy csak egyszerűen béna :) Elmentünk táncikálni és 1 körül indult a Circus show a színpadon. Mindig ugyanaz a koreográfia, de mi szeretjük. :) Ja, a szájfény tényleg jó, de én nem bírom ki, hogy ne rakjak rá még egy réteget 2 óra elteltével, úgyhogy ennyit a tesztelésről :) 2 körül hazaindultunk, találkoztunk Zsófival a Union Square-en aki egy másik bárból jött. Évi lekísért minket a metróhoz és elbúcsúztunk egymástól. Furi volt Évit utoljára látni New Yorkban, de nem sírtunk, inkább próbáltuk viccesre venni a dolgot. Azóta Évi már otthon van. Október 9-én látjuk újra egymást, akkor lesz a welcome back/reunion party Budapesten :)
Vasárnap borús volt az idő és a déli ébredés után 2-kor elindultunk Zsófival és Siobhannal Williamsburgbe. Williamsburg Brooklyn egyik északkeleti kerülete, nyugati határa az East River. Van egy zsidó negyede is, de a legtöbb részén 25-35 év közötti fiatalok laknak. Onnan tudod, hogy Williamsburgben vagy, hogy az emberek máshogy néznek ki. Nem bőrszínre gondolok, hanem az öltözködésre. Nem tudom meghatározni ezt a stílust, egy kicsit alternatív, kicsit hippi, kicsit 80-as évek, kicsit bohém. Legközelebb majd csinálok lesifotókat a járókelőkről, ha lesz rá időm. Az emberek 80%-án van minimum egy tetoválás vagy piercing, a pasikon a Baywatch napszemcsi, lányokon piros rúzs. De persze mindenki máshogy néz ki. Nagyon jó! Otthonról ez hiányozni fog. Mi a folyó partra (Waterfront) mentünk, itt volt ingyenes koncert. Nem tudtuk ki lesz a fellépő, de annyira nem is volt fontos. Kaptunk ingyen energiaitalt és Vans márkájú pólókat amire olyan mintát nyomtattak helyben, amilyen szerettél volna a megadott 5 közül. Mi hármat is csináltattunk Zsófival :) Még az árcímke is rajtuk volt, teljesen újak voltak. Csatlakozott hozzánk Siobhan két barátja is. Nem maradtunk nagyon sokáig, mert elkezdett esni az eső. Hazafelé megálltunk a Union Square-en levő DSW boltnál, ahol Siobhan és én sikeresen elköltöttünk egy kis pénzt...ő táskát, én cipőt vettem. Elmentünk az Atlantic Centerbe is, aztán egy kínaiba vacsizni.
Hétfőn felmentem a konyhába és ott volt B. Olyan cuki volt, megöleltem rögtön, ő is engem. Vasárnap jött haza az észak-karolinai táborból, de nem találkoztunk aznap, mert mire én hazaértem, ő már aludt. Most jöttem rá, hogy milyen kicsi és hogy mennyire hiányzott a kis vékony hangja...és az hogy egyáltalán kisgyerek van a házban. (DC Dóri most lehet hogy azt hiszi, hogy nem vagyok normális :) ) Szóval azon gondolkoztam, hogy milyen jó, hogy van itt egy kisgyerek akit meg lehet ölelni, és puszit adni neki. A másik kettővel ezt nem tudom megcsinálni. B. amúgy is egy kicsit alacsonyabb a kortársaihoz képest, viszont nagyon okos, ebben szerencsére nincs lemaradása. (A fogai közül még mindig csak kettő tejfog esett ki, ez furi.) Tehát, anyuka otthon dolgozott hétfőn és kedden, úgyhogy nekem nem is kellett a B-t a tánctáborba vinnem, elméletileg szabad voltam. Persze azért segítettem a 3 hetes táborból hazahozott ruhákat kimosni, összehajtogatni. Este elmentünk a Tea Lounge-ba Zsófival és Siobhan-nal, és mikor már leültünk akkor jöttünk rá, hogy aznap volt a 10. szülinapja a helynek, ezért voltak olyan sokan. Filmvetítés volt, az Armageddont adták (top 10-es nálam). A pultnál lufik voltak, kértem a tejeskávémat, amikor a pultos csaj hirtelen megáll: "ez a legszomorúb rész, sírni fogok!!!" :) Ekkor volt az, mikor Bruce Willis átvállalja Ben Affleck-től, hogy ferobbantja a meteort és saját magát is. Oh :( 20 perc múlva végetért a film az "Aerosmith - I don't wanna miss a thing" c. számával, ami a film betétdala is. A Tea Loungeban levő emberek egyszerre kezdték hangosan énekelni :) Annyira jó volt. Ilyen kávézót nem akar valaki nyitni Magyarországon? Ahol a pultosok jófejek, közvetlenek, nem kell "egyenruhában" lenniük, régi szakadt süppedős kanapék vannak párnákkal, ingyenes koncerteket adnak helyi zenekarok és hétfőnként movie night van. Az Armageddon után fellépett egy zenekar hastáncos lányokkal, szuper volt. Zsófi megszerezte a nevüket.
Másnap Lysann-nal (német au pair) mentem Tea Lounge-ba, aki hozta magával egy német barátnőjét, Nani-t, aki látogatóban van itt és megnéztük a California túrája képeit. Azt mondta, ez volt élete legjobb nyaralása, szuper képeket csinált! Nani hétfőn érkezett hozzá, és Lysann host családja elég furcsán viselkedtek vele, nem igazán örültek, hogy ott van, pedig csak aludni jártak haza a csajok, és előzőleg hozzájárultak ahhoz, hogy náluk lakhasson. Nani hozott nekik 5kg! német csokit, cukrot, ajándékot. Amúgy is egy tündéri lány, nem értem a szülőket. Végül Nani úgy döntött, hogy nem akar a házukban maradni tovább, mert kellemetlenül érzi magát. Én teljesen megértem őt. Megkértek, hogy nálam aludhasson pénteken és szombaton, rögtön igent mondtam, nem volt kérdés. Nagyon hálásak voltak és minimum ötvenhatszor megköszönték.
Csütörtök este Siobhan-nal átmentünk Zsófihoz, főző és mozi estet tartottunk, mert Zsófi host anyja és a gyerekek elmentek otthonról. Én a kedvenc ételemet főztem meg Zsófi kívánságára, Siobhan avokádós uborkás sushit csinált és elhozta, Zsófi palacsintát sütött - természetesen az európai változatból. Nem ettünk sokat, mégis hamar tele lettünk és elkezdtünk nézni a Scream 2-őt. Elég unalmas volt, utoljára talán 15-16 évesen láttam, most viccesnek tűnt. Éjfélkor befejeztünk, Siobhan-t hazavezettem és 2-kor sikerült elaludnom. Szombaton Central Parkoztunk Lysannal és Nanival. Nani vietnámi származású, 5 éves volt, mikor kiköltöztek Németországba, egy csomó dolgot megtudtam a hazájáról. Azóta csak kétszer volt otthon, de most a 2 hetes new yorki látogatása után Vietnámba megy. 6 hónapot fog ott tölteni, szeretné bejárni, megismerni. Amúgy meg Norvégiában szeretne élni majd később :) Lysann hozott egy pékségből sütiket a parkba, én csak eperrel készültem. Igazából nekem hozta, mert befogadtam Nani-t két napra. Megkaptam a gigantikus méretű kókuszos muffint. Nem tudtam megenni az egészet, csak a felét, annyira édes volt. Láttunk egy esküvői fotózást is.
Később ők elmentek egy bolhapiacra, én pedig folytattam tovább az utamat a parkban. Elmentem ahhoz a kastélyhoz, amit már régóta meg akartam nézni. Belvedere Castle, de inkább egy pici várhoz hasonlít csak. Ingyen fel lehet menni a tornyaiba, ahonnan szuper a kilátás. Aztán még a Shakespeare garden felé is elmentem, megnéztem a Stawberry Field-et, hallgattam egy gitáros előadását, a Hey Jude-ot énekelte mikor arra jártam:
6-kor találkoztam Beával és Krisztiánnal Brooklynban. Őket személyesen nem ismertem ezelőtt, egy emailt kaptam tőlük, hogy lenne-e kedvem egy 3 napos túrát szervezni nekik New Yorkban. Természetesen igent mondtam :) A program része volt az, hogy találkozunk, úgyhogy elmentünk vacsizni a Brooklyn híd lábához. Kaptam tőlük ajándékot, amit nagyon szépen köszönök! Este a Lower East Side-ra mentem velük, és Zsófi is velünk tartott. Egy kis keresgélés után beültünk egy bárba, ahol volt szabad asztal. Mellettünk hosszú asztaloknál játszottak: egy asztal két végén van két csapat, akik felállítják maguk előtt a sörrel teli műanyag poharaikat háromszög alakzatban és egy pingpong labdát kell beletalálni az ellenfél valamelyik poharába. Előtte ha ez sikerült, akkor megihatod. Persze egy csomószor leesett a labda, rá is léptek, és ezt dobálták be a sörbe. Háááát...amcsi játék :) Megállapítottuk, hogy a magyaroknak nem kell dobálnuik ahhoz semmit, hogy részegek legyenek. Vodka narancsot kértem, Zsófi mondta, hogy ő majd odamegy a pulthoz. Visszajött egy piros löttyel, amit gumibogyószörpnek neveztem el. Se vodka, se narancs nem volt benne. Zsófi mondta, hogy a pultos csaj nagyon részeg volt, így annak is örülhettem, hogy egyáltalán töltött valamit :) Többen odajöttek hozzánk, hogy nem akarunk-e játszani velük sörös játékot. Én rögtön nemet mondtam, mivel nem szeretem a sört és a többieket sem sikerült meggyőzni. Egy fiú aki hívott minket kitaláta, hogy magyarok vagyunk csak abból, hogy magyarul beszéltünk. Gratuláltam neki, mert ő volt az első ilyen 1 év 4 hónap alatt. Kiderült, hogy félig magyar.. :)
Csináltunk egy "csoportképet" magunkról:
Másnap délben cluster meeting (havi au pair találkozó) volt a counsellor-om, Susan házában. 5 óra alvás után semmi kedvem nem volt menni, de már megígértem, úgyhogy összeszedtem magam. Jó volt a meeting, találkoztam pár új lánnyal: Katja (német), Laura (német), Marie (francia). Mindannyian kedvesek, aranyosak voltak, ezért meginvitáltuk őket a Tea Loungeba a meeting után. Csináltam képeket a helyről:
Hazamentem, osztottam-szoroztam és arra jutottam, hogy meg tudom venni a Macbook-ot még California előtt. Lysann rendelte most hétfőn este, azért ő, mert 1. van diákigazolványa, 2. ha Californiában vagyok és akkor érkezne, akkor ő át tudja venni, 3. ha minden jól megy, akkor kapok vissza kedvezményt az árából, de ez 3 hónapon beül érkezik csekken és ő ezt is át tudja venni, ha már Magyarországon lennék, majd átutalja.
Kedden este érkezett Dóri DC-ből. Zsófival kimentünk elé a Penn Station-re. Ez az egyik hatalmas fedett pályaudvar New Yorkban, ahova metrók, vonatok és buszok is befutnak. Pontosak voltunk, tudtuk, hogy 10:30-kor fog érkezni Dorothy, kint is voltunk addigra. De nem volt olyan egyszerű azért a "pick-up". Először is az érkező vonatokat sehol sem írták ki, hogy mikor és melyik vágányra érkeznek. Mikor megkérdeztünk egy ott dolgozót, ő sem tudta a vágány számát, de azt sem, hogy mikor ér be a vonat. Még jó hogy csináltunk előző nap egy B tervet, mert nem találtuk volna meg őt, amúgy is 50 percet késett a vonata. Szóval 11:30-kor találkoztunk, mindannyian hullák voltunk a fáradságtól, erre még rátett néhány lapáttal az is, hogy egy csomót lépcsőztünk Dóri bőröndjeivel, amikbe szerintem téglákat és vasalókat rakott, aztán változott az egyik metró útvonala, még egy átszállás, lépcsőzés, lift, majd egy kis várakozás után felültünk arra a metróra, ami hazavitt minket. :) 2-kor aludtunk el.
Másnap délután Dóri sütött nekünk lángost az otthonról kapott élesztőporokat felhasználva. :) Nagyon fini lett!!! Íme a sajtos-tejfölös-fokhagymás lángosom, amit a host anyám szerint "fried dough"-nak hívnak Olaszországban:
Azóta már megjött Zsófi barátnője, Szilvi Skóciából és Teo is Magyarországról. Megvan a csapat, indulásra készek vagyunk. Szombaton indulunk San Franciscoba!
Tegnap este megjött a Macbook-om!!! Gyönyörűségesen szép, nagyon szuperül működik, már most imádom, de még nem hiszem el, hogy nekem is van egy ilyenem :)
Már nem írok több bejegyzést, az első a California túrás lesz, amire legalább szeptember 13-ig várnotok kell, ha nem tovább. Igyekszem majd. A gyerekeknek szeptember 7-én kezdődik a suli, úgyhogy újra szabad délelőttjeim lesznek. Aztán már csak 4 hét és indulok haza. A jegyem még sehol sincs. A napokat inkább nem számolom, mert nem akarom tudni, hogy milyen kevés nap van hátra...1 bőröndöt Teo haza fog vinni, amiért hatalmas köszönet!
Szép hetet mindenkinek!
Ps: a blogok listája közé beraktam Siobhan-ét, a dél-afrikai au pairét, és Lysann-ét, aki német és németül+angolul írja a naplóját.
+ előre is bocsánat ha értelmetlen mondatokat írtam, hibákkal, de nem volt időm átolvasni

8 megjegyzés:

  1. Nekem egy hiba és értelmetlen mondat sem tűnt fel, annyira jól szórakoztam.
    Még nem küldtem el neked az én Webster Hallos képeimet,mert még mindig a fényképezőgépemen vannak, de majd el fogom őket küldeni :).

    Csilli, nagyon örülök, hogy ott voltál az utolsó New Yorki bulimon.
    Justnával kapcsolatban szerintem igazad van, hogy férjre és zöldkártyára vár. Egyébként itt él egyik testvére is, és évente eljönnek a szülei is, szóval jól megvan itt.

    A lángos istenien néz ki, nagy taps Dorotinak :)
    Na és a fehér muffinok is, deén az epredből is kértem volna.
    A lángosról még annyit, hogy miután itthon megettem az első lángost, kicsit fájt a hasam, biztosan elszoktam NYban a nehéz kajáktól :).

    Gratulálok az új laptopodnak :). Nekem is van egy új 3 napja, és a neve: SnowWhite. A Tiédet hogy hívják???

    Anyu üzeni, hogy nagyon tetszik neki a blogod új designja!

    Várom már, hogy újra lássam a NYi csapatot.
    Hiányoztok csajok.
    Ölelések:
    Evita

    ps: én írtam az első kommentet hehehe

    VálaszTörlés
  2. NINCS se vasaló, sem pedig tégla a bőröndömben!!!! :) "Csak" ruhák, cipők, shut glass-ek, csomó más ajándék, laptop 1, laptop 2, fényképező, párna, plüssállat, táska a táskában...szóóóval, igen, így is elajándékoztam 3 zsáknyi ruhát :)) Meg egy zsák cipőt. Nem mintha ez érdekelne bárkit is, csak úgy mondom :)

    Csilli laptopját Mackenzie-nek hívják, legalábbis most éppen :D És lány :P

    Evita, már mi is nagyon várjuk, hogy újra lássunk!!!! Hamarosan...:)

    Csilli, örök hála azért, hogy befogadtál!!!!!

    VálaszTörlés
  3. úristen milyen hosszú bejegyzés!!de olyan jó volt olvasni,már hiányzott az írásod.
    jó kirándulást Californiába!!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Csilli!

    Hát nem mondom, sajnálom, hogy csak kb 2 hét múlva írsz újra, de most igazán kitettél magadért ezzel a post-tal. Addig is minden nap olvasok egy kicsit a régi bejegyzéseidből.
    Egyébként, mivel Te igazán nagy utazás-tervező hírében jársz, nem tudnál nekem valami 'olcsó' szállást Manhattanban vagy akár Brooklyn-ban? Kicsit lehangoló, hogy szinte minden tele van. Tudod már én is elkezdtem tervezni az utamat, de itt egy picit megtorpantam. Pedig jövő nyáron tuti megyek, ha az utcán kell is aludnom, akkor is. :P Nagyon jó és tartalmas nyaralást a nyugati parton! Plusz gratulálok a Macbook-hoz! Lucky you! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Csilli!
    De jó nektek,hogy most Californiában lógatjátok a lábatokat!Mi meg itthon "élvezzük"ezt a szörnyű esős-hideg időt.Remélem nektek sunshine van!:)Klassz,hogy meg van az Almád!:)Nagyon gratula,amiért össze tudtál spórolni a Macbook-odra(+a nagy útra)!Nagyon tudsz!:)Biztos hiper-szuper az új gép.
    Amúgy milyen kedves vagy,hogy mindig-mindenkin segítesz!!!Pl:az idegen párnak megtervezni 3 napot,illetve befogadtad Nanit!Szép tőled nagyon!:) Jó,hogy ilyen tiszta szívű ember vagy!
    Jó kirándulást,szép időt!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia! először is kellemes pihenést California-ban, gondolom már nyakig bennevagytok a kalandokban. :)
    Grat a Macbookhoz! :) megérdemled, tényleg nagyon jószívű vagy, ez a minimum ami kijár neked :))
    A tea lounge hely nagyon tetszik, de mondcsak, ott ugye nem szaladgálnak egerek? persze, az egész hely nagyon hangulatos, főleg a régi süppedős bőrfotelek miatt, de mégis hogy kapnak engedélyt a helyi éttermek, ha egész New York tele van egerekkel? :DD
    (bocsi, te nem szoktál egerekről írni, de én Zsófit is olvasom, ott pedig ez napi téma :D)

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  7. Nem is ismerlek titeket, de ugy izgulok ertetek, ahogy vegig izgultam veletek az egy evet, egy ev 9 honapot, es a nem egesz 1,5 evet, remelem minden rendben veletek!

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Akárhányszor hallottam a California girls c. számot, mindig rátok gondoltam:-) Várjuk az új képeket és beszámolót!

    Puszi Helga

    VálaszTörlés