2010. szeptember 8., szerda

Coming soon...

Sziasztok!
Kedd reggel hazaérkeztem Las Vegasból! Szuper volt a nyaralás és hamarosan olvashatjátok a beszámolót is. Részekre fogom bontani, mert egy bejegyzésben rengeteg lenne a szöveg, a képek és a videó. Jövő héten első körben jön San Francisco, aztán meglátom, hogy mennyire tudok haladni vele. Addig is egy kis előzetes a helyekről, ahol jártunk, egy-egy képpel.
San Francisco
Big Basin Redwoods State Park
Santa Barbara
Los Angeles
Grand Canyon
Las Vegas
A többi képet is be kell szereznem még a többiektől... Zsófi és Dóri már Hawaii-on vannak, élvezik a napfényt és a hullámzó óceánt kezükben a jéghideg ananászos koktéllal :)
A heti történések röviden
Ma kezdődött az iskola a gyerekeknek, de holnap és holnapután máris 2 napos szünet van a zsidó újév miatt = egész nap dolgozni fogok.
Siobhan ma reggel indult Dél-Afrikába, 2 hétre megy látogatóba.
Hétvégén az a tervem, hogy bőröndöket veszek a hazaútra. Megkaptam az elektronikus repjegyeket, október 6-án este 10-kor indul a gépem New Yorkból, Amszterdamban szállok át, majd csütörtök délután érkezem Budapestre. Mindkettő a KLM légitársasággal. Még ki kell nyomoznom, hogy pontosan hány bőröndöt vihetek és mennyiért. Lehet hogy háromra lesz szükség.
Kommentekre válaszolok
Páran kérdeztetek az előző bejegyzés végén, most ezekre válaszolok:
Évi: A Macbook-om nagyon szuper, egyelőre a Mackenzie névre hallgat :) Majd csinálok róla képet.
Balázs: olcsó szállás New Yorkban - Lysann (német au pair) barátnője egy brooklyni diákszállóban lakott pár napig és azt mondta, hogy nagyon jó volt. Nem tudom az árakat, csekkold le: http://www.loftstel.com/gr/map.php
Fruzsi: a Tea Lounge-ban én még nem láttam egeret, de Zsófi már igen. Azt hiszem írt is erről a blogjában. De ő fél tőlük és emiatt mindig felbukkannak ott, ahol ő van :)
Szép hetet Mindenkinek, itt még mindig nyár van! Whohoo!
Puszi, Csilli

8 megjegyzés:

  1. Várjuk a bejegyzéseket :) Szuper hogy jól érezted magad!! Itt sajnos iszonyú hideg van már :(

    VálaszTörlés
  2. Haho Csilli!
    De jó!!!Szupi előzetes képeket tettél fel!Alig várom a folytatást! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Én már a Whole Foods Market-ben is láttam egeret :)
    San Franciscos kép tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. aaaah csilli! did you climb up to the hollywood sign? :D

    VálaszTörlés
  5. Aloha!!
    Hawaii gyonyoru, sult paradicsomra egtunk mar, minden nagyon szuper!!!
    :) Viszont hianyoztok csajok!!!
    Mahalo az egyutt toltott mult heti napokert!!!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Csilli!
    Köszönöm a képeslapot!Ahhh,gyönyörű! Ismételten megleptél,és ismételten örültem neki,de nagyon! :D
    Már a családnak is mutogatom,és sztorizok rólad! :)
    Sok puszi

    VálaszTörlés
  7. Csillike, te hogyhogy nem mentél Hawaii-ra?? Puszi: Kriszti

    VálaszTörlés
  8. Krisztike,
    1. nem volt több pénzem
    2. nem volt több szabadságom
    3. mikor áprilisban Mexicoban tengettem a napjaimat Évivel, addig Dóri és Zsófi dolgoztak. Most ők mentek egy "egzotikus" útra.
    4. Lehet, hogy hülyén hangzik, de engem Hawaii annyira nem érdekel, máshova mentem volna inkább Amerikán belül. Persze ha holnap nyerek egy utat Honoluluba, akkor indulok! :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés