2009. május 19., kedd

B. fellépése, Prison Break vége, nagyi

Sziasztok!
Szerdán újra elmentem a Social Security Card-ot intézni, most nem volt semmi gond, kaptam egy papírt, hogy 2 héten belül postán küldik. Ha ez megvan, akkor nyitok egy bankszámlát és rakosgatom rá az "utazós pénzemet". (minden héten félrerakom a fizetésem felét, amit csak utazásra költhetek.) 2,5 fél hét múlva megyek a Niagarához, augusztusban pedig ha minden jól megy akkor Miamiba és Orlandoba utazunk. A kérdés, hogy kivel/kikkel. Mert én már biztosan tudom a szabadságom hetét, de Dóri és Niki - akik valószínűleg szintén augusztusban kapnak szabit - még nem. De ők is szeretnének jönni és az egyik brazil lány, Leila is (ő csak Orlandoba). Azért én már nézegetem a repjegyeket, szállásokat, belépőjegyeket, hogy mire számíthatunk.
Pénteken délután megérkezett  a nagyi Rhode Islandről. Vonattal jött, anyuka ment ki érte az állomásra. Nagyon aranyos, hófehér hajú, de fitt, kedves néni. Aznap este volt B. első tánc előadása. Én szombaton mentem apukával és az egyik szomszéd kislánnyal, mert egy napra csak 3 meghívót kaptunk. Pénteken anyuka,  nagyi és O. ment. (J. nem ért rá egyik nap sem). Nagyon jó volt az előadás, csináltam videót, de olyan nagy, hogy nem tudom ide felrakni sajnos... Szombaton reggel B-vel virágokat rajzoltunk, kiszíneztük, kivágtuk őket és ráragasztottuk mindegyiket egy plüss-drótra és "elültettük" őket :) Itt van egy kép B-ről és a virágokról. (Azt is nézzétek, hogy virágos felsőt vett fel!! :) )

Este elmentem Manhattanbe Alejandrához, már rég találkoztam vele (vele voltam egy szobában az orientáción). Beültünk egy bárba a Colombus Circle-nél (a Central Park délnyugati sarkánál van), gyönyörű kilátás volt az ablakból - az egész fal egy nagy ablak volt :) Ez nem táncolós hely volt, de nem is baj, mert végig beszélgettünk. Nem semmi családja van...de ez egy külön blogbejegyzést érne. A lényeg az, hogy fiatal 30-35 év körüli házaspár 2 éves tündér kislánnyal. Apuka jófej nagyon, anyuka nem foglalkozik a kislánnyal, hazaér este, odamegy hozzá, 2 puszi, szeretlek aztán jó éjszakát....Mondta Alejandra, hogy a kislány elkezdte őt anyu-nak szólítani..hiába mondta a picinek, hogy ő nem az anyukája..Dehát a kisgyerekek sem buták, Alejandra van vele a legtöbbet, anyuka hétvégén is alig látja a gyereket, mert reggel jógára megy, utána beül valahova enni (nem tud főzni SEMMIT), aztán hazamegy lefekteti a gyereket délutáni alváshoz, ő is alszik, utána még dolgozgat a laptopján és már jön is a gyereknek a vacsi, fürdés, alvás. Nem értjük a nőt...na mindegy. Apuka foglalkozik a kislánnyal amennyit csak tud. A bár után elindultunk a Times Square-re, feljöttünk a metroból és elkezdett egyik pillanatról a másikra ömleni az eső....rengetegen voltak az utcán még így éjfél után is, mindeki rögtön betömörült az üzletek előtti fedett részekre...Éhesek lettünk és beültünk egy pizzériába, ettünk egy-egy szelet teljes kiőrlésű lisztből készült pizzát (ha már este van :) ), aztán hazamentünk, mert Alejandrának másnap reggel dolgoznia kellett. Kb 3-ra értem haza. Vasárnap nem mentem sehova, rossz idő volt, 11 órakor keltem fel és amúgy is meg kellett néznem a PRISON BREAK FINAL-t. Nagyon-nagyon jó volt, ez az egyik kedvenc sorozatom és kár hogy vége, de szerintem jó befejezést írtak. Mindegy, a Született feleségek még mindig megy és terveznek 2 vagy 3 évadot még, úgyhogy legalább valamit tudok nézni minden héten. Különben itt nem szoktam TV-zni, max reggel miután elvittem a gyerekeket a suliba és reggelizem, akkor bekapcsolom a híreket. Délután meg néha a SpongeBob megy, amit a kislány néz. De a legjobb, hogy anyuka megrendelte a netről a Farm ahol élünk DVD-ket :) Nagyon jó, én tök szerettem ezt a sorozatot. És megvan nekik könyvben is Laura Ingalls Wilder története, majd elolvasom, ha B. befejezte.
Nem tudom még, hogy mi lesz ezen a hétvégén, de ha jó idő lesz akkor szeretnék felmenni a Rockefeller Center tetejére vagy elmenni a Szabadság-szoborhoz komppal. Még egyeztetek a lányokkal, meg nézem az időjárás előrejelzést. (mert a jegyeket online érdemes előre foglalni, hogy ne kelljen 2-3 órát sorbanállni) Ha eső lesz akkor pedig elmehetnénk valamelyik múzeumba, mert még egyikben sem voltam..
Szép hetet mindenkinek, és légyszi küldjetek egy kis napfényt hétvégére!

1 megjegyzés:

  1. Köszi az újabb bejegyzést! Olyan olvasni, mintha egy családsorozatos könyvet olvasnék :)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés