2009. május 4., hétfő

Brooklyn Botanical Garden és a hétvége

Sziasztok!
HÍREK:
Június 5-6-7-én Niagara túrára megyek Monoval és Adrival! Már nagyon várom!!!
Augusztus 6-16: MY VACATION DAYS! A család Svájcba megy mert ott fog táborozni a host fiú 3-4 hetet, és meglátogatják. Ez nagyon jó, mert így lesz 10 napom utazni. A terv: Florida (Orlando és Miami), de ez még csak terv, semmit nem foglaltam le és nem egyedül akarok menni, úgyhogy majd kiderül, hogy mi fog ebből megvalósulni. De a pénzt már gyűjtöm. :)
Pénteken volt egy kis affér anyukával. Délután átjött játszani B. osztálytársa, N.. Mondta anyuka, hogyha indulok O-ért a focira, akkor őt is vigyem és miután felvettem O-t, rakjam ki a házuknál – megadta a címet. Miután hazajöttem kérdezte, hogy minden rendben volt-e, mondtam, hogy igen. De a lényeg az, hogy nem találkoztam N. anyjával, mert nem kísértem be a házukba őt…és anyuka kérdezte, hogy ezt hogy tehettem meg?!?! Gyorsan felhívta N. anyját, hogy minden rendben van-e de láttam, hogy nagyon mérges. Közben mondtam neki többször, hogy sorry én nem tudtam, hogy be is kell kísérnem őt a házba, azt hittem, hogy elég ha a ház előtt kirakom. Hát sajna nem. És sajna anyuka nagyon rossz hangulatban volt, úgyhogy levonultam a szobámba és nem is jöttem fel, csak másnap reggel. Aztán bocsánatot kért, hogy ilyen volt, de ezt nem lehet megcsinálni egy 8 évessel…nem érti, hogy ezt hogyan gondolhattam. Az a baj, hogy itt a gyerekeknek nincs kulcsuk a saját házukhoz (nem értem miért) és nem szabad őket egyedül hagyni az utcán még a saját házuk előtt sem, úgy hogy otthon vannak a szülők. Most már tudom és mondtam, hogy ez nem fog előfordulni többször. NEVER LEAVE A CHILD ALONE. OK. I got it. Kérdeztem, hogy O. (11 éves) osztálytársaival mi a helyzet..azt mondta, hogy náluk elég ha a kocsiból nézem, hogy bementek-e a házba, de B. osztálytársainál el kell őket kísérnem az ajtóig és megvárni anyucit.
Szombaton volt B. zongora előadása, ami nagyon jól sikerült (kivéve hogy elkéstünk mert apuka rosszul írta le a címet) és utána következett a „cluster meeting”, ahol a brooklyni au pairek találkoztak. Először az egyik community counsellor (helyi képviselő), Rose, lakásán voltunk, ahol kaptunk finom Dunkin Donuts-os fánkokat és innivalót is. Beszélgettünk, aztán elindultunk a Brooklyn Botanical Gardenbe, ahol Japanese Cherry Blossom Festival (japán cseresznyefavirág fesztivál) volt. Én 3 lánnyal mentem végig, Elenaval (kolumbiai), Leilaval (brazil) és Priscillaval (mexikói). Kiderült, hogy Priscilla is ugyanakkor jön a Niagara túrára, mint mi, és Leila augusztusban szeretne Orlandoba menni. Nagyon kedvesek voltak, jövő héten talizok velük majd a Tea Lounge-ban egyik este. Közben hívott Dóri, hogy itt van Manhattanben és mondtam, hogy jöjjön át Brooklynba és nézzük meg együtt a Botanical Gardent. Kis időbe telt, de megtaláltuk egymást. :) Gyönyörű volt, még biztosan visszamegyek nyáron. (képek az albumokban) A szülőknek van kártyája, amivel ingyen bemehetek és csak 10 perc sétára van a házunktól. A kert felfedezése után mind elmentünk az Atlantic Centerbe (pláza) és vettem pár cuccot… Dórinál volt magyar csoki, amit az anyukája küldött neki, megkínálta a mexikói lányt, Priscillát, Sport szelettel. Nagyon ízlett neki, de azon röhögtünk, hogy ez egy XL-es szelet volt és kérdezte Priscilla, hogy ez azt jelenti, hogy Extra Large? Igen…Magyarországon ez az extra méretű, itt small size-nak számít. :) Miután mindenki hazament én elmentem Teohoz Park Slopeba a Calpurnia Wine Bar-ba, ahol dolgozik. Ettem finom cheesecake-et (túrótorta) és ittam cappucinot. Köszi Teooo!
Vasárnap reggel beszéltem Anyuval és Dórival Skype-on.
BOLDOG ANYÁK NAPJÁT még egyszer!!! 10-kor találkoztam Nikivel Manhattanben, ő 2 hete érkezett meg White Plainsbe (New York állam). Szakadt az eső egész nap, de sokmindent megnéztünk, én voltam az idegenvezető, megterveztem az útvonalat előre, hogy merre fogunk menni. Ha nem esett volna az eső, akkor sokkal jobb lett volna…volt esernyőnk, de így is eláztunk és nagyon elfáradtunk. (Mondjuk én már reggel úgy keltem, hogy fájt a lábam az előző napi sétálgatás miatt.) Délután fél 5 körül haza is mentem. A buli ezen a héten is elmaradt, de jövő héten akarok találkozni Alejandrával és Maevával, akiket az orientáción ismertem meg és elmenni velük valahova. Remélem összejön.
Végül itt van egy kép ami az M and M's boltban készült vasárnap. -->

6 megjegyzés:

  1. Váradi györgyné2009. május 4. 20:23

    Köszönöm az anyáknapi üdvözletet, nagyon szép verset küldtél, holnap beszélünk. puszillak anya

    VálaszTörlés
  2. Kedves Csilli!

    Élvezem a blogodat nagyon nagyon és remélem nem fogod "elhanyagolni" az írást idővel:):) eszméletlen, hogy mennyi történt eddig veled! Rakj fel sok sok sok sok képet még!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Szio Csilli!

    Olvasom am a blogodat en is,es nagyon tetszik,orulok h.minden okes,de vigyazz nagyon ezekkel az amcsi anyukakkal,mert 1ik sem normalis,meg amelyik annak tunik sem....ezert legy nagyon korultekinto,kis sunyinak kell lenni mint amilyenek ok is,ez meg elinte nehez,mert elborit a rozsaszin kod,h.itt vagy U.S.-ben....tapasztalat,velem is ez volt....pont ezert ott hasznalnak ki ahol tudnak,es mindig mindenert az au-pair a hibas....nem elrettentes,csak a lenyeg,barmi rossz is tortenik,soha ne hagyd magad,ne hagyd h.neked legyen buntudatot,h."te v.a rossz au-pair" mert OK a rossz anyak,es az O hibaja h.nem kozlte veled,itt h.szoktak vinni-hozni a gyerekeket(ami csaladonkent valtozo(

    puszka es tovabbi minden jot!!!Nixi

    VálaszTörlés
  4. Az amcsi anyukák frusztráltak :) Nem kell velük foglalkozni, vagy meg kell próbálni nevetni rajtuk (ami nyilván nem könnyű, amikor éppen drámát csinálnak a világ legegyszerűbb dolgából). De! Legalább nem neked kell az ő életüket élned. Te csak átutazóban vagy itt, nekik pedig örökké megmarad a csodás kis életük. Na, de neked ari családod van, nem lesz itt gond szerintem :)
    Ja, erről a körbevezetésről meg eszembe jutott, hogy milyen jó idegenvezető lennél. Szerintem tök testhezálló. De komolyan. Olyan lelkesen tudod mondani az információkat, meg mindenkivel olyan kedves vagy :) Na, csak eszembe jutott :) Puszi

    VálaszTörlés
  5. Frank Sinatra - New York, New York

    http://www.youtube.com/watch?v=dbWHEM1sn0Y

    VálaszTörlés