2009. április 30., csütörtök

Prospect Park, Anyuka Kanadában, Sparky video

Sziasztok!
Először is bocsi, de nagyon ritkán vagyok msn-en, mert alig vagyok itthon a szabadidőmben. Vagy ha véletlenül itthon vagyok akkor valamiért nincs net. Megpróbálok majd többször fellépni.
Anyuka vasárnap Kanadába ment..azt hittem, hogy kitör majd a háború, de minden jól ment. A középső lány is elég jó hangulatban volt..bárcsak mindig ilyen lenne. Hétfőn újra lasagnát sütöttünk, kedden úgy volt, hogy rakott krumpli lesz, mert mondta O., hogy enne valami magyar kaját. Reggel elvittem a gyerekeket suliba és mivel nem mentem aznap sehova, gondoltam, hogy már reggel megfőzöm előre a krumplit. Közben apuka hív, hogy mégse legyen rakott krumpli, mert ahhoz használni kellene a sütőt és most meleg van kint és inkább ne.. Nem értem, hogy miért, de OK..úgyhogy rántott pulykamell szeleteket csináltam nekik.
Szerdán reggel ment el O. a 3 napos kirándulásra Connecticut államba. Ez ilyen erdei iskola-szerűség..tanulnak nap közben és kirándulnak is. Elmentem délelőtt a Herald Square-re körülnézni. Úgy volt hogy jön Teo és az egyik német lány, Yvi is, de végül egyedül mentem, mert közbejött nekik valami. Bementem a Macy'sbe, de sajna nem az au pair fizetésekhez igazították az áraikat. Úgyhogy a Conwaybe felé vettem az irányt, ahol vettem egy felsőt, egy cipőt és 3 pár jó minőségű zoknit 20 dollárért. Délután B-nek zongoraórája volt és mondta neki a tanár, hogy szombaton felléphet Park Slope-ban (Brooklyn egyik része, ide járnak suliba) egy kis előadáson, úgyhogy most megy a gyakorlás ezerrel. Aztán muffint sütöttünk (citromos-csokis) - B-ről itt egy kép miközben csokit nyalogat - és felvettem J-t a baseball edzése után. Mire hazaértünk, anyuka is hazaért Kanadából, mindenkinek hozott ajándékot és csokit. Én egy szép kis cipzáros sminktáskát kaptam, amin kanadai motívumok vannak, jól néz ki nagyon, piros-fekete-fehér. Vacsiztunk és megjött Susan a Community Counsellor, az Au Pair in America egyik munkatársa, aki az én körzetemben (cluster) tartja a kapcsolatot az au pairekkel és családokkal. Nagyon aranyos volt, beszélgettünk. Örült, hogy jól kijövök a családdal, a szülők is mondták neki, hogy nagyon happyk hogy itt vagyok :) (Mi lenne az au pair nélkül?) Csütörtökön - ma - elmentem Teoval a Prospect Parkba. Sikerült az autót arra az oldalra parkolnom, ahol nem takarítják az utat :) Lefényképeztem, hogy hogy nézett ki az utca 10 óra körül. Itt egy kép róla. Ma az van, hogy az út bal oldára nem lehet parkolni 9.30-11.00-ig. Ezért át kell állni az út közepére a bal oldalon parkoló autók mellé. Akik a bal oldalon parkolnak, számolniuk kell azzal, hogy ez idő alatt ha melléjük áll valaki, akkor nem tudnak elindulni. Holnap ugyanez lesz, csak nem lehet a jobb oldalon állni, ezért aki nem talál helyet a bal oldalon annak az út közepére kell állni, a bicikli utat szabadon hagyva. (Itt amúgy mindenhol van bicikli út.) És a kérdés: miért van hely a fehér kocsi előtt, oda miért nem parkolt senki? Hát azért, mert ott tűzcsap van és ki kell hagyni kb 2 autónyi helyet MINDIG.

Az utcánktól 7 percre van a Prospect Park és még csak egyszer sétáltam át rajta este. Ma nem volt meleg, de sütött a nap egy picit, úgyhogy nekivágtunk. Teo hozott egy kis juharszirupos palacsintát, azzal indítottunk :) Aztán a tó mellett haladtunk, csináltunk képeket (albumokba tettem fel). Mindenhol volt valamilyen állat, kacsák, madarak, mókusok..Utána hazamentem, megsétáltattam Sparkyt és csináltam róla videot is, úgyhogy megnézhetitek. És az utcát is láthatjátok, ami a mi utcánk (Maple Street) mellett van - és ugyanúgy néz ki kb. mint a miénk. Most itthon vagyok egyedül, anyuka elment vásárolni, a fiú valamelyik haverjánál van, apuka dolgozik, kicsi lány a szomszédban játszik.
Hétvége után jelentkezem majd.
Addig is puszi Mindenkinek
Sparky video ------->

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jók ezek a bejelentkezések! Remek, hogy csatolsz képeket és videókat a történésekről!
    Csak így tovább!
    Melyik házban laksz? Arról még nem csináltál képet!

    Érezd jól magad!

    VálaszTörlés
  2. Park Slope iskola helyik utcában van, hogy egyirányú? Mert amit én néztem az a 6th úton van a Berkeley és a Lincoln között, de az nem egyirányú. Vagy az a 3 emeletes ami a 8th utcában van?

    VálaszTörlés
  3. Az iskola neve Berkeley Carroll School és a kislányé a Carroll Street-en van, a másik két gyereké a Lincoln Place-en, mindkettő egyirányú.
    A házról majd csinálok képeket, de először engedélyt kell kérnem a családtól.

    VálaszTörlés