2009. április 21., kedd

Alejandra, Manhattan, muffinsütés

Sziasztok!
Hétvégén találkoztam Alejandrával, a bolíviai lánnyal, aki a szobatársam volt Stamfordban. A host családja Manhattanben lakik, úgyhogy sokszor tudunk majd talizni hétvégén (hétköznap nem nagyon, mert amikor én ráérnék akkor ő vigyáz a 18 hónapos cuki kislányára) A Grand Centralt beszéltük meg találkozási pontnak. Miközben vártam rá, egy menyasszony és egy vőlegény fényképezkezkedett, mindenki őket nézte :) Végre megjött Alejandra és elindultunk a Crysler Building felé, ami a térkép alaján kb 2 perc...mentünk, mentünk, de sehol nem láttuk....Ok. Bementünk egy CVS-be (drogéria) és vettem egy körömollót :) És mikor kijöttünk a CVS-ből, előttünk volt a Crysler Building :) Nem vettük észre, mert olyan magas :) Nem néztünk eléggé felfelé. Csináltunk pár képet (felraktam őket az albumok közé!), de nem lettek annyira jók, mert a nap pont a másik oldalára sütött az épületnek. Majd legközelebb. Aztán elsétáltunk a "híres" Fifth Avenue-hoz és rögtön megláttuk a New York Public Library-t. (Tudjátok, ahol a Szex és New York filmváltozatában Carrie esküvője lett volna először) Itt is fotóztunk, aztán elindultunk felfelé a Fifth Avenuen. Voltak utcai táncosok, csináltam videot róluk:
Végül bementünk egy new york-os boltba, ahol nem vettünk semmit, csak körülnéztük (képeket is csináltam). Alejandrának 7-re haza kellett érnie, mert a host szülők vacsizni mentek és vigyáznia kellett a kislányra. Elkísértem őt, a szülők pont akkor indultak, mondták, hogy nyugodtan maradhatok, egyek a sütiből..stb :) Nagyon szép lakás, 3 szintes, ez is olyan, hogy egybe vannak építve a házak és oldalt nincs ablaka. Teljesen más, mint az én host családom háza: modern és rend van :) Mint kiderült, rend azért van mert Alejandra rendet rakott :) Nem a szülők mondták neki, hanem magától...(én is ezt szoktam)..és állítólag az anyuka még sosem látta ilyen szépnek a konyháját csak újkorában. A kislány aludt, úgyhogy tudtunk beszélgetni, meg fagyiztunk, Kiderült, hogy Alejandra régi osztálytársa Floridában él és a Delta légitársaságnál pilóta és tud neki ingyen vagy nagyon olcsón repjegyet szerezni. Nekem is szerezhetne...jó lenne majd az utazásoknál. :)
Kb. 11-re hazaértem, vasárnap meg nem is mentem sehova, csak itthon voltam a családdal. Reggel B-vel sütöttünk banános-csokis muffint abból a receptkönyvből amit Kriszti adott nekem indulás előtt!!!! - Köszi Kriszti!! - Azt mondták még sosem ettek ilyen finom muffint :) Hát igen, ez nem bolti. Úgyhogy jól sikerült a hétvége, szép volt az idő. Bulizni nem mentem, de jövő héten mindenképpen akarok valahova menni vagy a magyarokkal vagy a külföldiekkel.

10 megjegyzés:

  1. mindjárt visszaolvasom a bejegyzést rendesen,csak amíg el nem felejtem neked meg volt a 200 óra gyerekvigyázás?vagy az csak tényleg csak akkor kell ha kicsi gyerekekre szeretnél?:)

    VálaszTörlés
  2. mennyi egy szabadságszobor?m majd 1x ha jössz haza(tudom még csak most mentél ki,majd megszeretnélek kérni vmire,ja bejelöltelek wiwen)
    szvsz tök helyes az első srác a vidin...:) a kis srác nagyon ügyes volt.
    am tényleg nagy udvarotok van?

    VálaszTörlés
  3. Szia !

    Vivi vagyok.Nehezen,de rád is rád találtam. ( éljen a google) :D Mononál szoktam kommentelni ( plusz Zsuzsinál is!!!)
    Örülök,hogy jól érzed magad.Nagyon jó helyen vagy. Ja,és nagyon jól néz ki a blogod.

    VálaszTörlés
  4. Ezek a felhőkarcolók már csak ilyenek :D Ezek szerint nem csak én sütöttem a gyerekekkel 7végén. Remélem bementetek a könyvtárba. És a manhattani lakos barátnőd tagságit is csináltathat. Most baromira irigy vagyok rá :)) Örülök, hogy minden ilyen jól megy, és jól érzed magad. Ja, és a tulipán nekem is a kedvenc virágom, de mint tudjuk ebben a házban csak mágneses virágok vannak, és azt is anya küldte :)) Puszi

    VálaszTörlés
  5. Dejó-dejóóó, én is benne vagyok a blogodban!:) Örülök, hogy sikert aratott a könyvem!:) Egyébként Boldog Névnapot Csillike!! Látod, nem feledünk!!:) Puszííí

    VálaszTörlés
  6. Én is Nagyon Boldog Névnapot Kívánok.

    VálaszTörlés
  7. Váradi Györgyné2009. április 22. 19:46

    Csillukám! Boldog névnapot kívánunk! Puszi anya apa

    VálaszTörlés
  8. Köszi mindenkinek, aranyosak vagytok!
    Dóri: A könyvtárba nem mentünk be, mert szombat volt és már nem lehetett..majd legközelebb!

    VálaszTörlés
  9. Mikor meslesz nekunk ujra Csilli?:)
    Varom nagyon az uj bejegyzeseket!!!!

    Puszi:Agi

    VálaszTörlés