2009. május 12., kedd

This room belongs to Csilla, the best aupair ever :)

Sziasztok!
Nem tudom mi történt ezen a héten....a hétköznapok ugyanolyanok, összefolynak. Ezekre emlékszem hétfőtől péntekig: sok eső esett, sütöttem csirkét amire azt mondta a család hogy ilyen finomat hálaadáskor szoktak enni :), másnap a maradék csirkéből húslevest csináltam amitől megint elájultak :) (ezeket életemben először csináltam!), Sparkyt sétáltattam, Miami és Orlando szállásokat nézegettem a neten, Disneyworld "útitervet" csináltam (4 nagy parkból áll) és egész délután vezettem.
B. rajzolt nekem egy név-táblát az ajtómra ezzel a felirattal: This room belongs to: Csilla. The best au pair ever. Annyira imádom őt :)

Szombaton kivételesen "dolgoznom" kellett - bár munkának nem nevezném - mert anyuka elment Connecticut államba valami business ügyben. Vele ment O. is (középső gyerek) és nekem B-re kellett vigyáznom déltől. Nagyon jó kis napunk volt, elmentünk a Brooklyn Librarybe, ahol a gyerekrészen nézegettünk könyveket. Aztán elmentünk egy piacra (szintén Brooklyn), ahol minden volt, ékszerek, friss bagettek és croissantok, virágok..stb. Ott B. evett egy chocolate chipet (csokis kör alakú lapos süti) én pedig egy fini croissant-t. Nagyon-nagyon finom volt! Utána elsétáltunk a 7th Avenue-ra ahol vettünk anyukának anyák napjára virágot meg üdvözlőlapot (itt május 10-én volt). Utána hazamentünk és mondtam B-nek, hogy süthetnénk muffint, persze rögtön beleegyezett. Annyira jó illata volt - csokis-nutellás-karemellás. 15 perc után mindig benézek a sütőbe, hogy mekkorák a muffinok. Most is benéztem....és a muffinok helyén egy-egy hatalmas kráter volt, az összes tészta a sütőforma peremén volt. Én már sok muffint sütöttem, de ilyet még soha nem láttam. :D Most már bánom, hogy nem csináltam képet. De rájöttem, hogy mi volt a hiba: sütőpor nem volt otthon és "baking soda"-t raktam bele (ami szódabikarbona azt hiszem)...de rajta volt, hogy sütéshez jó. Hát nem volt jó. Úgyhogy súrolhattam a sütőformát meg a sütőt is. :) 6 körül végeztem és megbeszéltük Teoval, hogy elmegyünk Manhattanbe bulizni, de előtte Brooklynban beülünk valahova. Szóltam Alejandrának is (akit az orientáción ismertem meg), mert ő ott lakik, mondta, hogy ő is valószínűleg fog menni valahova és majd hívjam ha már Manhattanben vagyunk. Teoval 11-kor taliztam, de nagyon álmosak voltunk :) Ezért csak beültünk a Calpurniaba egy borra. De 3-ra értem így is haza.
Vasárnap 11.30kor taliztam aa Grand Centralnál Leilával (brazil au pair, akit múltkor ismertem meg az au pair találkozón), Nucival és Nikivel (ők magyarok :) ) Jött Nuci egyik vízilabdás régi barátja, Attila, aki látogatóban van itt New Yorkban. Elindultunk a Herald Square-re és megtámadtuk a DAFFY'S-t. Közben csatlakozott hozzánk Teo és elindultunk a Central Park felé. Egész szép idő volt, sütött a nap, 23 fok körül lehetett. Leültünk a fűbe, aztán egy 10 perces telefonos útbaigazítás után megérkezett Mono és Adri is egy orosz au pairrel, Natashával.
(Képen jobbról balra :) Nuci, Niki és én)
Közben Leila hazament és Teo is, mert neki dolgoznia kellett. 5-6 körül Monoék hazamentek és mi (Nuci, Niki, Attila és én) elmentünk Brooklynba a Calpurnia-ba meglátogatni Teot. Ittunk 2 üveg bort, ettem bruschettát (jajjj de finom!) és kértünk egy sajttálat, amit aztán nem nekünk kellett kifizetni, mert volt egy bácsi, aki törzsvendég ezen a helyen (én már talákoztam vele), nagyon rendes, csak fárasztó, mindenkivel beszélget - de aki nem amerikai az nem érti őt :) Nem baj, mindenre bólogattunk :) Na és ez a bácsi annyira szimpinek talált minket, hogy mondta, hogy állja a sajttálat. A sajttálon volt brie sajt, parmezán és egy harmadik...nem tudom. Plusz kis bagett amit Nucival az olívaolajba tumkoltunk :) Közben Nuci és Attila elmesélték a legjobb vízilabdás sztorikat...:) Sokat nevettünk. 9 körül elindultunk haza.
Ma, hétfőn, kitakarítottam a szobámat, mert végre befejezték a ház szigetelését a munkások, vagy nem is tudom mit csináltak..lényeg hogy az én szobámon járkáltak át és jó nagy koszt hagytak maguk után Leonardoék. Anyuka ma itthon maradt és itthonról dolgozott, mert valami sztorit ír, és kell neki a nyugalom. Itt simán ki lehet venni egyik napról a másikra szabadnapot, múltkor a host fiam Bruce Springsteen koncertre ment New Jerseybe és másnap nem ment suliba. Kérdeztem tőle, hogy akkor most ezt hogy fogja igazolni és mondta, hogy sehogy. Ha kérdezi a tanár, akkor majd anyuka megmondja neki, hogy koncerten volt és fáradt :) Délután anyuka ment a gyerekekért suliba és ő is vitte el a kocsit úgyhogy ma nem vezettem. Ilyen még sosem történt, hogy hétköznap ne vezessek Brooklynban. Viszont O-nak xilofonra kellett mennie és anyuka adott nekem pénzt taxira, hogy menjünk azzal (mert busszal metróval 45 perc lenne az átszállások miatt, így 15) O. elment az órájára, nekem pedig volt 1 órám, hogy sétálgassak. Nagyon jó volt, elmentem a Sunset Parkba, leültem egy padra, csináltam pár képet. Ez az a park amiről már szerintem írtam, hogy lehet látni Manhattant és a Szabadság-szobrot is. Gyönyörű!!! Itt van 3 kép a parkról, ezeket most nem rakom albumba, majd legközelebb többet csinálok. Nem annyira szép park mint a Central Park vagy a Prospect, de a kilátás gyönyörű. (a fényképező nem adja vissza és kicsit párás volt a levegő...)
Ma lasagnát csináltam vacsira, anyukával boroztunk utána, jó nap volt. Fél órája felhívtam Marion-t, aki ebben az utcában lakik és F. (előző au pair ennél a családnál) néha babysitterkedett náluk plusz pénzért. A férjével beszéltem és nagyon örült, hogy felhívtam, mondta, hogy majd keresni fognak. Hát nagyon remélem, mert kell a pénz :)
Most pénteken - május 15. - lesz a Prison Break utolsó része (tényleg utolsó) a FOX-on 8 órakor, dupla rész, remélem meg tudom nézni "élőben". Persze ha valami program lesz akkor arra megyek, de úgy néz ki, hogy csak szombaton lesz egy kis összejövetel Alejandránál, mert a host szülei elutaznak és üres a lakás. Lehetne házibuli és utána mehetnénk bulizni valahova. Majd kiderül.
Jövő héten jelentkezem megint! Addig is puszi
Ui.: bocsi, ha érthetetlen valami, vagy rossz a helyesírás, de nincs mindig időm visszaolvasni, hogy mit írok.

4 megjegyzés:

  1. Köszi az újabb beszámolódat!
    Csak így tovább!
    Tök jó olvasni a rengeteg történéseket.
    Szia!

    VálaszTörlés
  2. Haliho!

    Szoval csak a teljesseg kedveert, Natasa ukran aupair es chocolate chips cookie :)
    Ezt a sutopor - baking soda, baking powder kerdest meg en sem igazan ertem :) Majd a magyar fozos esten rajovunk :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Oké emberek, itt jön a fééény :))) Baking soda- szódabikarbóna, baking powder- sütőpor.
    Csilli, én gondolkodom Orlandón, lehet hogy összejönne, familytől függ. Majd szólok. Na, örülök, hogy ma is tettem valami jót, ennek örömére megyek is aludni, mert kishercegnő ma nem úgy viselkedett, mintha szobatiszta lenne...xD Puszi

    VálaszTörlés
  4. Egy kis meglepi, mert írtad múltkor, hogy imádod a Brooklyn hidat!

    http://brooklyn-bridge.mobotixcam.de/cgi-bin/guestimage.html

    ... és még egy oldal madártávlatból Brooklyn és Manhattan.

    http://wirednewyork.com/webcam/new-york-live.jpg

    VálaszTörlés