2009. június 19., péntek

Drivin' in Brooklyn

Sziasztok!
Páran mondtátok, hogy kíváncsiak vagytok, hogy merre szoktam vezetni. Szerdán délután mielőtt elmentem a gyerekekért a táborba, Teot elvittem Park Slopeba. Ez Brooklyn egyik kerülete a Prospect Parktól nyugatra, ide jártak a gyerekek suliba. Nagyon szép környék, olyan mintha egy kisváros lenne - régi brownstone épületek, sok kis üzlet. Ha gazdagok leszünk, akkor itt is veszünk majd egy lakást :) Én vezettem, Teo kamerázott a fényképezőmmel. Először arra gondoltam, hogy zenét rakok a video alá, de meggondoltam magam...bár elég sok hülyeséget mondtunk alatta és kivágtam pár részt, így is több mint 7 perces lett. A filmen sokkal gyorsabbnak tűnik ahogy vezetek, pedig lassan mentem. A kocsiról majd máskor töltök fel képet, mert elfelejtettük felvenni. Lényeg, hogy Honda Odyssey, kb 8-10 éves kocsi, 7 személyes és sötétzöld :).
Jó szórakozást!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon laza videó:-), am. minden bejegyzésedet olvasom, csak sosincs időm irni...egy 16 éves srác voltam.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem remek kis videó volt! Jöhet még újabb és újabb látnivalókról is :)
    Apropó, milyen rádió adás szólt ?
    Üdv

    VálaszTörlés
  3. Szia Csilliiiiiiiiiiii!

    Szerintem is jöhet még több ilyen kis videó,mert sokkal jobbak,mint a fényképek:) Jobban látni, milyen ott az élet. A gyerekekről is csinálhatnál videót, eddig róluk is csak képek voltak, kivétel Bea éneklős szereplését:D De az is nagyon cuki volt.
    Amúgy olyan jó, hogy ennyit tudtok kirándulni!!!Esküszöm irigykedem:D

    Sok puszi innen a távolból!

    Ágika

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó a blogod. Nekem tetszik. Egy 16 éves csaj vagyok, és most nagyon gondolkodom az az pair dologról, hogy megérné-e kimenni. Amúgy nem tudod, hogy Teo blogjával mi van? Ma kezdtem el reggel olvsni és 2008. július után mikor elment Miamiba nincsenek bejegyzések...:S Elköltözette a blogot?

    VálaszTörlés
  5. Szia;
    Mostanában kezdtem olvasni a blogot nagyon jó szerintem ha lesz még ilyen videó akkor tényleg megszeretem brooklynt.

    Milyen jó egyeseknek.

    VálaszTörlés
  6. Haliho Csilli!

    Mekkora olvasótáborod van!:) Meg is kell ám őket tartanod...újabb bejegyzéssel!:)
    Szabina

    VálaszTörlés