2009. június 9., kedd

The Niagara Falls

Sziasztok!
Megérkeztünk a Niagara túráról!!! Nagyon-nagyon szép volt! Pénteken reggel 7.45-kor indult a busz Manhattanből. Mono és Adri nem ezzel a busszal jöttek, mert ők White Plainsben szálltak fel. Egy dél-afrikai csaj ült mellém, Simone. A túravezető nő, Jane nagyon kedves volt. Indulás után kiosztott 3 „díjat”, az egyiket én nyertem („BABY ON BOARD”), mert én voltam a legújabb au pair (A 2 hónapommal). :) Az egyik német csaj megnyerte a : „Te érdemled meg legjobban ezt az utat” díjat, mert neki volt a legtöbb host gyereke. :) Délután 5 óra előtt érkeztünk meg Niagara Fallsba. Ez a város neve és a vízesés neve is. Nagyon jó helyen volt a szállás, 3 percre a Niagara folyótól és amit nem is tudtunk:
kaptunk ingyen reggelit. :) Négyen voltunk egy szobában, Adri, Mono egy izraeli au pair – Narkis – és én. Lepakoltunk és indultunk is a park felé, kb. 5 perc múlva már meg is érkeztünk a Niagarához.
Két nagy vízesésből áll a Niagara: American Falls és Horseshoe (patkó) Falls. Egy Goat Island nevezetű sziget választja el őket egymástól. A folyó pedig Kanada és az USA határán fekszik, úgyhogy Kanadát is láthattuk. Sétálgattunk, fényképeztünk, felmentünk az observation deck-re, ami egy kilátó – benyúlik a folyó közepéig és nagyon szép kilátás nyílik a 2 vízesésre. Eztuán átsétáltunk a Goat Island-re, onnan a Horseshoe vízesést lehett látni jobban és felültünk egy trolley-ra is. Este 9-kor kezdődött az „Illumination”, ami azt jelenti, hogy különböző színekkel világítják meg a Niagarát a kanadai oldalról. 10-kor tűzijáték volt, de lemaradtunk róla, mert bementünk a Hard Rock Cafe-ba. Szegény Simone, a dél-afrikai csaj, már kész volt mire odaértünk, mert jópár jagert megivott és 50 dolcsis számlánál tartott. Ő aztán eltűnt este és másnap nem is láttuk – végig a szobájában feküdt, nem tudott felállni. Szombaton 10-kor mentünk a „Maid of Mist”-re, ami egy hajókázás volt a folyón a vízesések mellett. Kaptunk kék esőkabátokat, de nem áztunk meg annyira. (A vízesések mellett olyan párás a levegő, mintha esne az eső, ezért kellett felvenni.) Kb 15 perces volt a hajókázás, de pont elég arra, hogy videokat és képeket csináljunk. Bár nem mindig tudtuk elővenni a fényképezőt, mert vizes lett volna. A hajókázás után mentünk a „Cave of the Winds”-re, ahol sárga esőkabátban és egy fehér-kék-zöld színű szandálban sétálgattunk a vízesés aljában. Itt már nagyon vizesek lettünk! :) Ezután ebédeltünk, visszamentünk a szállásra egy kicsit és 5 óra körül kifeküdtünk a parkba napozni a vízesés mellé. Este újra a Hard Rock Cafe-ba mentünk, vacsiztunk, ittam egy koktélt és kaptam hozzá ajándék poharat, Hard Rock Cafesat! Vasárnap 10-kor indultunk haza.
Aki tud, menjen el a Niagarához, mert gyönyörű - bár nem ez a legnagyobb vízesés a Földön, de nem szabad kihagyni, ha valaki itt a közelben jár. Most szerintem csomó mindent kihagytam ebből a bejegyzésből, de nincs kedvem többet írni, itt már majdnem éjfél van... A képeket majd feltöltöm, addig is itt van egy kis video.

3 megjegyzés:

  1. Juhu! :) Nagyon szuper kis hetvege volt! Aki nem tudna annak elmeselem h Csilli meg otthon volt amikor megbeszeltuk h egyutt megyunk a Niagarahoz! :) Orulok h osszejott! :) Puszika

    VálaszTörlés
  2. Ami késik, nem múlik - ahogy mondani szokás. Ha túl leszek az elkövetkezendő kb. 20 napon, akkor én is elkezdem szervezni ezt a túrát. Gyönyörű!! Örülök, hogy láttátok, és ilyen jól éreztétek magatokat. Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Csilla!

    Nagyon szép képeket készítettél!Örülök,hogy jó tanítványom vagy:)Amúgy hivatalosan is fényképész lettem!:)
    Gyönyörű szép helyen jártál!

    VálaszTörlés