2010. március 11., csütörtök

2 au pair, 1 egér, 0 autó

Sziasztok!
Kezdeném a 0, azaz nulla autóval. Mint már többször is írtam, 2 autója van a családnak, a 13 éves Honda Odyssey és a tavaly augusztusi Ford Fusion. A Ford defektet kapott és múlt héten ellopták belőle a légzsákot. Igen, meglepő, de valaki ilyet is lop. Betörték a jobb hátsó ablakot, kiszedték a kormány közepét és lenyúlták az airbag-et. A Honda-t használtam azóta, viszont múlt héten kedden ez is felmondta a szolgálatot. Ennél a családnál már meg sem lepődök ilyeneken :) Vezettem haza O-t a xilofon órájáról, dugóban álltunk/araszoltunk előre. Hirtelen hatalmas füst szállt fel a motorháztetőből és a másik sávból ordibáltak át az emberek, hogy "Get out of the caaaar!" = szálljunk ki a kocsiból. Leállítottam a motort, kiszálltunk, még mindig füstölt és büdös is volt. Közben az előttünk levő autóból kiszállt egy kb. 155 cm magas, 45 kg-os fekete rapper gyerek, aranynyakláncokkal, hogy ő majd segít :) Rögtön megállapította, hogy a fagyálló folyadék kezdett el a kocsiban szivárogni, mivel egy zöldeskék színű pocsolya volt az autó alatt. Na, hát ez nekem sok mindent nem mondott, viszont annyit tett hozzá, hogy ez nagyon veszélyes és minimum 15 percig ne indítsam újra az autót. Felnyitotta a motorháztetőt is, aminek először nem találtam a nyitó gombját (bent volt a kormány alatt!) Közben persze kiraktam a vészvillogót (vagy mi ennek a piros háromszögnek a magyar neve?!), mindenki dudált mögöttem, hogy miért nem megy a sor. Közben hívtam a host apámat, Tonyt. Ő azt mondta, hogy indítsam be nyugodtan az autót és keressek egy parkolóhelyet a közelben. Közben még mindig füstölt a motorháztető... O. is megrémült, de eközben vicces is volt a szituáció. Nem nagyon hittem a host apámnak, mert mindenki aki elhaladt mellettünk lassan a dugóban, csak azt hajtogatta, hogy milyen veszélyes, stb. És azt tudni kell apukáról, hogy semmi ilyesmihez nem ért. (Példa: nyáron vett egy Blackberry-t, hazaért és megkért hogy oldjam ki a billentyűzárat, mert ő nem tudja; VAGY 4 év után jött rá, hogy a Hondában lehet az ablaktörlő sebességén belül az intenzitást változtatni, ami egy tök egyértelmű tekerőkén van) Parkolóhely sehol nem volt a közelben, kivéve egy tűzcsap melletti hely, ahova elméletileg nem lehet állni. Persze, amikor rendőr segítségére lenne szükség, akkor egy sincs... Kitaláltuk O-val, hogy betoljuk az autót a tűzcsap melletti helyre, inkább ott álljunk mint az út közepén. De valakinek kormányozni is kell...egyedül meg semelyikünk sem tudta volna eltolni ezt a 7 személyes járgányt. Mint egy angyal az égből, úgy szállt ki a mögöttünk levő autóból A., a szomszédasszony :) A lányával volt, ők segítettek betolni a kocsit a helyre, én kormányoztam. Hazavittek, később pedig apuka elment a kocsiért, nem kaptunk büntetést! Juhú! :) Kedd után B-t busszal vittem suliba, én nagyon élveztem, hogy nem kell vezetnem, tudok nézelődni az ablakból végre egy kicsit, sétálni a megállótól. Szeretek vezetni, de elosztanám a hetet autós és buszos/metrós napokra.

Egér van a tűzhelyünk alatt már 2 hete! Sokszor hallani a konyhában zajt a tűzhely alatt, mert ott megy fel a cső a páraelszívóhoz és szeles időben mozog. Egyik reggel apuka megkérdezte, hogy én láttam-e már az egerünket......nem, nem láttam és nem is akarooom! Anyuka is jön, mosolygósan mondja: Csilla, egy boldog, dagi egér lakik a tűzhelyünk alatt és úgy tűnik, hogy jól érzi magát! :) Hát, nagyon örülök neki. :) Azon a napon nem is igazán tartózkodtam a konyhában, csak amennyire muszáj volt. Cincogást lehet hallani és azóta már láttam a tűzhely rácsaiból is kiugrani. Tegnap jött az "exterminator" - ez nekem olyan kivégzőegységnek hangzik :) - vagyis rágcsáló/rovarirtó és rakott be új egérkaját, hátha a régi nem hatott az egerünknek. Én mondtam neki, hogy nem akarom, hogy meghaljon, csak el kellene kapni valahogy és kivinni a parkba. Mondta, hogy sok sikert hozzá :) Most 2 napja nem hallom az egeret, lehet hogy a jóidő miatt visszaköltözött a szabadba.
Pénteken este jött F., a család előző au paire látogatóba, így most 2 au pair is van a házban. Sokkal jobb :) Ő német lány és most egy dél-karolinai egyetemen tanul "criminal justice"-t. Tavaszi szünet van náluk és úgy döntött, hogy idelátogat. Anyukának aznap nem volt jókedve, kiakadt azon, hogy hogyan vetettem meg F. ágyát. Én csak úgy csináltam, ahogy magamnak is szoktam, lepedő, párnák, takaró. Itt nem így van, mostmár ezt is tudom... Csak nem tudom, hogy ezen miért húzta fel magát anyuka. Elmondom, hogy az amcsik hogy ágyaznak meg, mert ezt azóta kiderítettem. Ez a sorrend alulról: gumis lepedő, lepedő1, lepedő2, takaró1, takaró2, takaró3, párna1, párna2, párna3. Sok vékony réteget használnak, egy normális helyett. Mondtam is anyukának, hogy sorry, de én Európából jöttem, mi mindenből egyet rakunk. Szóval F. megjött, és nem sokkal később elmentünk együtt a Tea Lounge-ba. Jött Lysann is, az egyik német au pair, aki megmutatta a montrealos képeit. Közben borozgattunk, beszélgettünk. Szombaton elvittük együtt B-t a kórus próbájára és O. is elkísért minket - még mindig jófej!!! Először bementünk egy Starbucksba vaníliás tejeskávét inni, B. forrócsokit kért, aztán elkísértük B-t a kórus épületébe. Volt 1 óránk, hogy sétálgassunk és találtunk egy nagyon jó boltot a Smith St-en. Vicces és különleges dolgok vannak benne. Az egyik legjobb, amit lehet hogy fogok venni, a fejmasszírozó. Olyan mint egy fém habverő, a nyelénél még össze vannak fogva a fémszálak, viszont a végén szabadon vannak és nagyon pici gömbben végződnek. A fejtetőtől lefelé kell tologatni és nagyon jó!!! Ezen a napon volt az első igazi tavaszi nap, 10 fok fölé kúszott a hőmérő szála! Nem kellett télikabát és csizma, viszont napszemcsi annál inkább! 2 körül hazavittük a lányokat és elmentünk a Union Square-re nézelődni. Sajnos, most hogy spórolok Mexicora, a legjobb ruhák vannak a Forever 21-ban. Ez NEM FAIR!!!! Egy ruhát muszáj volt vennem, mert nagyon csillis volt :) De amiket bevittem magammal próbálni, mind jó lett volna. Este a jó öreg Webster Hallba mentünk, jött velünk 3 magyar srác is, az egyikük épp üzleti úton van itt és Évit kérte fel "idegenvezetőnek". Jól szórakoztunk, de volt már jobb buli is. Vasárnap volt a cluster meeting = au pairek találkozója. Együtt főztünk és ettünk. Nem miattam, de vegetáriánus étel volt - tészta fokhagymás/gombás/zöldborsós olívaolajban, parmezánnal a tetején és csinálunk egy egyszerű salit is. F. is eljött, hozott Kinder csokit amit anyukája küldött neki Németországból. :) A meetingen megjelent az új lány Angliából, Lacey-nek hívják és nem hiszem hogy sok időt fogok vele együtt tölteni. Miért? 2 hét után családot akar váltani (egy nagyon jó host családnál van 8 éves ikerpárra vigyáz), és Kaliforniába akar menni, de nem tudta, hogy Los Angeles ott van. - No comment. - Úristen, az ilyenektől kész vagyok. Hallotta, hogy jó Kalifornia, de azt sem tudja, hogy hol van, mi van ott....stb. Amúgy egy kis elkényeztetett angol cicababának tűnik, összesen egyszer láttam mosolyt az arcán, kicsit száraz volt a kenyér és már dobta is a kukába hogy ez milyen undi..stb. Meeting után Greenwich Village-be mentem Manhattanbe, ott taliztam Évivel és a magyar scráccal, beültünk a Rocco's cukiba sütizni. Én csak egy éclair fánkot ettem (csokival bevont vaníliapudinggal töltött hosszúkás fánk), Évi két sütit is eltűntetett, respect! :) Utána még beültünk az Ulysess bárba dél-Manhattanbe, oda már Zsófi is jött, miután megdöntötte a Skype rekordját :) Boroztunk, mozzarella sticket ettünk, dumcsiztunk. A mottója az estének: JUICY volt :) (ezt csak mi tudjuk, hogy miért)
xoxo

7 megjegyzés:

  1. De jól szórakoztam a sztorikon!

    Már csak két hét Mexicoig :)

    VálaszTörlés
  2. Vegyél fejmasszírozót, a világ egyik legjobb dolga, én imádom:)

    VálaszTörlés
  3. és olyan nem csak amerikában van, már itthon is elég elterjedt. XDDD

    VálaszTörlés
  4. Nekünk is van Fej"masszázsolónk":) már több,mint 1 éve.Tényleg klassz!
    Szóval ez a csaj lehet,hogy Londonból,-de nem Angliából jött,ugye!? :D
    Te jó ég!De Csilli,azért megmondhatnád neki,hogy ne észak felé menjen,arra tuti nem fogja Californiát megtalálni!:)
    Jó,hogy ilyen sokat írtál!

    VálaszTörlés
  5. Járok egy családhoz babysittelni ott van egy ilyen fejmasszírozó, tényleg nagyon jó. De csak napi 1 perc elég is, utána már idegesítő.Ági

    VálaszTörlés
  6. Jajj, szakadtam a röhögéstől ezen a bejegyzésen :) Főleg a "hogyan vessük meg az ágyat" részen. Magukra terítenek 50 réteget, egy helyett :D

    Örülök, hogy most nem kellett vezetned, rád fért már egy kis pihi. Huhúúú, nemsokára Mexikó! Jövő 7en találkozunk, puszi

    VálaszTörlés
  7. MBT will not only change,MBT boots, the way you use your musclesMTB Shoes,What are the benefits?christian dior, Free shipping and free return shippingdior shoes, on all dior. Included with each pair of isdior handbags, an instructional DVD. What is Dior?dior sunglasses,look at another good paoduct such as Dior totesDo not worry. The urge to buy these goods will be very strong once you spot the shoes or clothes that you likenew balance,revolutionary fitness aid from Swiss Masai,new balance shoes, which may help reduce cellulite andnew balance outlet,transforms flat hard artificial surfaces into natural uneven surfaces thePuma Shoes, with top quality and cheap price. puma outlet, innovative sole design includes thePuma Sneaker,Here you can buy wide rangewholesale cl high heel sandals,quality and cheap car GPS navigation systemsMoncler,Very Cool, Comfortable and lightmoncler jackets original packing you can rest assured.moncler coats,You might say that thediscount moncler vestNo one ever thought bothmoncler outlet,As with everything that comes fmonmoncler t-shirtThe new store has been decorated.No matter what product you purchase from us north faceWe are offering you a wide range ofnorth face outletquestion,Some color combinations seem to never get old northfaceBut within the same community north face jacketsbecause it features just the right amount of north face coats,A little of these are given below.ugg bootswas a very well-known French fashionable boot,cheap ugg boots,because of the wisdom of brilliant featuresdiscount ugg boots,which you are buying is unique and original classic ugg boots,When possible, they obtain materials from domestic suppliers ugg classic tall boots,A stroll around the park with the GHD IV Salon Styler

    VálaszTörlés