2010. március 14., vasárnap

Frauke, Billy, Alice

Sziasztok!
Jól telt az elmúlt hét, ma délután (vasárnap) ment haza F. Már írtam, hogy ő ide jár főiskolára Dél-Karolinába és a tavaszi szünetet töltötte itt, a host családnál New Yorkban. Na nemcsak miattuk jött ide, hanem New York is hiányzott neki :) Ő is 1,5 évig boldogította a host family-t, úgy ahogy én is fogom. Ezt már egyszer megállapítottam - és most is - hogy az lenne a legjobb ha 2 au pair lenne egy családban, mert így lenne "munkatársunk". :) Vagyis én elfogadnám F-t magam mellé, nagyon jól kijöttünk egymással. Igazából nem telt sokkal különösebben a hét, kivéve a szerdai napot, mivel aznap a két lány nem ment suliba, anyuka megengedte nekik, hogy csajos napot tartsunk, ezért négyen lányok elmentünk megnézni egy Broadway show-t :) 10-kor értünk a Times Square-re, és rögtön mentünk a színházba, ahol a Billy Elliot című musicalt játszák. Megvettük a 2 órási showra a jegyeket és mivel ilyen korán ott voltunk, 41 dolcsiért (per fő) páholyban kaptunk helyet, ami erre az előadásra nagyon olcsó jegynek számít. Volt 4 óránk, ezalatt a Times Square-en keringtünk, boltról boltra jártunk, ebédeltünk, sminkeltünk a Sephorában :) 2 kép a lányokról az M&M's boltban:

A színház megtelt, itt nem számít, hogy hétköznap 2 óra van, rengetegen eljöttek, nem is láttam üres széket a nézőtéren. Mi nagyon közel ültünk a színpadhoz, tökéletesen láttunk mindent. A Billy Elliot eredetileg egy film volt. A musical 2005-ben debütált Londonban, ahol hatalmas sikert aratott - és azóta rengeteg díjat nyert. Elton John szerezte a zenéjét. A történet röviden egy 11 éves Billy nevű fiúról szól, aki a boxkesztyűit cseréli le balettcipőkre. Az 1984-85-ös angliai bányász-sztrájk idején játszódik a történet, és a fiú küzdelmét mutatja be, aki mindenáron balettet akar táncolni, annak ellenére, hogy az apja ezt ellenzi. Nekem tetszett a show, itt van egy kis Youtube-os video, annak akit érdekel:

Nekem a Mamma Mia jobban tetszett, de örülök, hogy ezt is láttam. Aki teheti, nézze meg, fantasztikusan táncol benne a Billy-t játszó fiú. Miután kijöttünk a színházból, nagy tömeg tömörült össze egy helyre, kiderült, hogy az egyik High School Musical-ben játszó színész, Corbin Blue, volt ott. Ő a szomszédos színházban játszik az In the heights című musicalben. Én nem ismertem őt fel, mivel egy részt sem láttam ebből a filmből, O. közelebb ment, de nem fotózkodott :) Pénteken meglátogatott minket apuka unokahuga, aki lehet, hogy itt a Columbia Egyetemen fogja folytatni az egyetemet, vagyis az Msc-t. 22 éves, töri és valamilyen más szakra jár. Jót beszélgettünk, örültem, hogy végre egy olyan amerikaival tudok beszélgetni, akivel nem mindennap, mindig ugyannarról társalgunk. Másnap már haza is ment, csak beugrott látogatóba. Szombaton barna táskát kerestem a 2 hete vásárolt barna cipőmhöz, de csak egy ugyanolyan színűt és stílusút találtam, ami sajnos 160 dolcsi volt. Makowsky a márka, és ezt meg kell fizetni. Én nem fizettem meg! :) 4-re haza kellett érnünk, mert a szülők megkértek, hogy maradjunk a gyerekekkel, amíg ők színházba mennek és vacsizni. Nem bántam, pocsék idő volt egész hétvégén, zuhogott az eső és fújt a szél. Mi moziba mentünk, F. és O. a "Remember me"-t nézték meg (nem tetszett nekik), én B-vel az Alice in Wonderland-et (Alíz Csodaországban) 3D-ben, ami nagyon jó volt! Johnny Deppnél jobbat nem is választhattak volna és tetszett a látvány is, a piros királynő kastélya, a ruhák, a sminkek! És engem az sem zavart, hogy eltértek az igazi sztoritól. 9-re értünk haza, B. mosta a fogát, bejön a szobájába, ahol mi is voltunk és torka szakadtából sír. Kiderült, hogy a mozgó foga kiesett és lement a lefolyón, ezért nem tudja betenni a párnája alá estére, hogy a fogtündér hozzon helyette pénzt....hu...Elmagyaráztuk neki, hogy fogtündér mindent tud, és oda fogja rakni a pénzt :) Miután elaludt, lementünk F-val a konyhába beszélgetni és akkor láttuk meg, hogy az egyik egér beleragadt egy ragacsba a tűzhely mellett, amit még apuka rakott ki. Élt még, de már alig mozgott. Ekkor jöttek haza a szülők és anyuka kidobta a ragacsot az egérrel a kukába, majd ki a ház előtti nagykukába. RIP. Ezzel még nincs vége, hiszen nemcsak 1 egér volt, mint kiderült. Lehet, hogy egy egész egércsalád lakik a tűzhelyünk alatt!?!?! :S Lementünk az alagsorba, elalváshoz készülődtem, F. is, amikor egyszer csak elment az áram. Ez a ház elég régi és ha túl sok minden elektromos kütyü megy egyszerre, akkor game over. A basement-ben semmi nem működött, hiába próbáltam visszakapcsolni. Reggelre nem fagytunk meg, mert több ruhát is felvettünk magunkra az alváshoz :) Ma anyuka visszakapcsolta valahogy. F-t kivittem a reptérre kocsival, aztán már csak pihiztem, most pedig a blogot írom. Úgy volt, hogy Zsófival befejezzük ma a Muzsika hangjait, amit 1 hete vett meg DVD-n, de shopping körúton van és még nem ért haza :) úgyhogy ebből már nem lesz ma semmi, esetleg holnap este.
Itt ma (vasárnap) hajnalban kellett átállítani az órát 2-ről 3-ra. Az amcsik mindent máshogy csinálnak, még az óraátállítást is :) Otthon csak 2 hét múlva lesz, úgyhogy most 5 óra az eltérés csak. A múlt héten kaptam meg 3 szülinapi képeslapot is, Krisztitől ,Teotól és Esztitől! Nem tudom miért késtek ennyire, de nagyon örültem nekik így március közepén is :)
Puszi Mindenkinek

5 megjegyzés:

  1. Csilli most dontottem el,hogy en is meg szeretnem nezni a Billy-t :)
    Ne haragudj a maiert,holnap befejezhetjuk a filmet!:)
    Puszi!
    Ui.: az egerek...nalunk szeptember ota itt laknak (vagyis valoszinu mar sokkal regebb ota) es meg mindig nem tudtuk kiirtani oket!
    Sok szerencset! :)

    VálaszTörlés
  2. Csilla szerintem 7 óra az eltérés, este beszélünk puszi

    VálaszTörlés
  3. Teljesen összezavarodtam, valóban 5 óra időeltérés van.

    VálaszTörlés
  4. Én is meg akartam nézni a Billy Elliotot, de ha a Mamma Mia jobb, nem leszek szomorú ha kihagyom :).

    VálaszTörlés
  5. Jó, akkor én kérem az egereket, és küldöm helyette a házban már most fellelhető bogár-és pók populációt. Bírom a rágcsálókat, de a rovarokat NEM!! Áááááá!!! Ráadásul a kölkök mindegyiket megtalálják, és kiabálnak, hogy "Dóóóri, gyere, nézd mit találtunk!!" Akarja látni a ...

    Én is soroljam mit szeretnék látni a Broadway-on? :) Nah, de kinek mi, én meg megyek a Fehér Házba jövő 7-en. Most küldték a listát, hogy mit nem lehet bevinni. Egyszerűbb lett volna azt, hogy mit lehet...Nem baj, megéri. Természetesen no camera, különben a bejáratig nem jutunk, pech.

    A fogtündéres sztori nagyon vicces :)

    Jó utat Mexikóba!!!!

    Puszi

    VálaszTörlés