2010. április 6., kedd

1 év az USA-ban

Sziasztok!
Ma (április 6.) vagyok itt pontosan 1 éve és tudom, hogy egy hosszabb bejegyzést vártatok, de lusta vagyok összefoglalni mindent. Már egyszer leírtam amit gondolok (a fél éves bejegyzésben) az au pairkedésről, most is ugyanez a véleményem, nem tudnék újat írni. Lapozzatok vissza :) Még 6 hónapom van itt, ami gyorsan el fog repülni, ezért megpróbálom nagyon jól kihasználni minden hetét. Nem bántam meg, hogy kijöttem, sőt! Szuper döntés volt. New Yorkban élhetek, sokfelé utazom, új barátokat szereztem.
Köszönöm a sok kommentet amit küldtetek, ismeretlenül is!
Puszi Mindenkinek
Ui: még a héten jön a Mexico bejegyzés képekkel, videoval :)

13 megjegyzés:

  1. Dóri (DC-ből)2010. április 7. 5:58

    most csak azért írok, hogy én legyek az első, és ne az Evita :) :) :) :P Hihihihihihi :)))))

    VálaszTörlés
  2. Hurrááá!!
    Egy év!!! De klassszzz!!!
    ÉS MÉG NINCSEN VÉGE.

    Használd ki a következő fél év minden percét. Szólj ha társaságra van szükséged, csatlakozom :).

    VálaszTörlés
  3. DÓÓÓÓÓÓÓÓÓriiiiiii!!!!
    Ez nem éééééééééér!!
    VÉGE A BARÁTSÁGUNKNAK.
    Én szerettem volna az első kommentáló lenni :(

    VálaszTörlés
  4. Skype-on konferencia-beszélgetek ezzel a két lökött tyúkkal (Évi, Dóri), teljesen elment az eszük :) Madarat tolláról, embert... :)

    VálaszTörlés
  5. Dóri (DC-ből)2010. április 7. 6:02

    Ma nagyon gonosz vok, bocsi :) Jól van, azért ne csüggedj, tiéd lehet a képzeletbeli első komment!

    Csilli, Neked GRATULÁLOK, see U on monday!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Nem vagyok lökött TYÚÚÚÚÚÚÚÚK!!!!
    Én egy okos aranyos szép csinos kedves lány vagyok. És szerény is. De tyúk az neeem!!!

    VálaszTörlés
  7. Évi, ne üsd a billentyűzeted, hallom Skype-on, szörnyű hallgatni, sajnálom Tequilát (Évi gépének a neve).
    Akkor is egy őrült "chic" vagy :) De a többi is igaz.
    Puszedli

    VálaszTörlés
  8. Szia Csilli!
    Gratulalok az egy evhez! Biztosan tudod, hogy ez nem semmi!!! Buszke lehetsz magadra. Emlekszem amikor meg elkezdtem olvasni a blogodat :) mintha csak tegnap tortent volna. Az ido nem baratja egy au pairnek sem, szoval kivanok sok sikert a kovetkezo 6 honaphoz, es remelem mindenhova eljutsz ahova szeretnel!

    VálaszTörlés
  9. Halihó!

    Elolvastam a féléves bejegyzést:D Sok kérdésemre kapok választ a blogodban, ezért szeretem. Még másfél évem van a suliból, és utána szeretnék én is kimenni. Fél évvel ezelőtt leltem rá a programra a neten, és azóta folyamatosan megy az agyalás, a pro-kontrázás, és persze a blogolvasás:) Másfél év alatt még sok víz lefolyik a Dunán, úgymond:), de egyelőre napról napra erősebb bennem az elhatározás... Lehet, hogy majd megkereslek, ha hazatértél, hogy üljünk be egy kávéra valahova dumálni...:) Addig is élményekben gazdag és stresszmentes fél évet kívánok! (már ha ez lehetséges egy au pair vonatkozásában:D)

    üdv: Ritu

    VálaszTörlés
  10. Kislányom! Én is gondoltam az évfordulódra, annyira előttem van amikor a repülőtéren elbúcsúztunk egymástól. Bennem utána egy hatalmas űr kerekedett, arra gondoltam, hogy mikor fogunk újra találkozni, és addig is miként lesz egyáltalán? De a SKYPE ez egy szuper jó dolog, és azt láttam hogy remekül boldogulsz, jól érzed magad, vannak barátaid és sok szép élményben van részed az utazások során, ez adott erőt hogy elviseljem a távollétedet. Kívánom, hogy a hátralevő időd is hasonlóan teljen! puszillak anya

    VálaszTörlés
  11. Kislányom! Én is gondoltam az évfordulódra, el sem hiszem hogy eltelt ez az év. Emlékszem amikor a repülőtéren elbúcsúztunk egymástól, akkor én ott belül egy hatalmas űrt éreztem, mert arra gondoltam, hogy mikor látlak újra és milyen lesz ez az időszak? De amikor láttam, hogy remekül boldogulsz, vannak barátaid, jól érzed magad és rengeteg új élmény ér az utazásaid során megnyugodtam. Na és a SKYPE ez egy szuper jó dolog! Kívánom hogy a hátralevő időszak is hasonló jól teljen! puszillak anya

    VálaszTörlés
  12. Szia Csilli! Gratulálok az 1 évhez! Nagyon szuperül helyt álltál, és biztos, ezután is így lesz. :) Sok-sok utazást, bulit kívánok a következő fél évre. Nekünk olvasóknak pedig sok bejegyzést, képeket. :)

    VálaszTörlés