2010. június 17., csütörtök

Friday, Saturday, Sunday

Sziasztok!
Köszi a sok kommentet az előző bejegyzéshez, aranyosak vagytok! Na, hányan próbáltatok ki új zöldséget vagy gyümit? Fogadok, hogy senki :) De nem baj, majd jövő héten :) (Én is mindig jövő héten kezdem a fogyókúrát :D ) Bár most Siobhannal kitaláltunk egy diétát, azt csináljuk 1 hete.
Majdnem mindig azzal kezdem a bejegyzést, hogy semmi extra nem történt, minden a szokásos kerékvágásban működik. Ennek örülök, jobb mintha balhék lennének a gyerekekkel vagy a szülőkkel. A bogarak száma nőtt meg egy kicsit az elmúlt héten, mivel itt is beköszöntött a nyár - de szerencsére azért akkorák nincsenek mint Zsófiéknál. Szóval...próbálok mindent leírni ami péntek reggeltől vasárnap estig történt. Nem csináltam képeket, de most hétvégén bepótolom a Mermaid Parade-en. 
FRIDAY...trouble(making)
Szokták írni: TGIF (Thank God it's Friday) Nekem is ez az egyik kedvenc napom, de most egy kis bajba kerültem...vagyis bajba sodortam a host szüleimet...
7:50 AM
Mint minden reggel, 7:50-kor elindultunk a lányokkal és anyukával. Én vezetek. Először kidobjuk B-t, aztán O-t és az anyukát. Anyuka O. sulijától megy a munkahelyére metróval. Otthonról is mehetne, de így legalább suliba menet a kocsiban meg tudják beszélni a nap hátralevő részét, a fontos dolgokat. Ha "rossz hangulatban" van O., akkor anyuka néha úgy dönt, hogy inkább nem jön velünk, nem hallgatja a hülyeségeit a gyereknek. Néha nagyon durván beszél vele O. - velem szerencsére nem - a rosszabb reggeleken a "Shut up!" (Kuss!) egy light-os felkiáltás csak. Nem tudom, miért beszél így a saját anyjával...és néha az apjával, a testvérekről nem is beszélve. Problémák vannak a háttérben.. De mindenképpen történt egy változás az év eleje óta, pozitív irányban, és ami nagyon jó, hogy velem mindig kedves. Ha rossz hangulatban van, akkor csak nem szól hozzám.
8:30 AM
Kidobtam anyukát és a középsőt a sulinál és hazavezettem. Ha nincs nagy forgalom, akkor 20 perc alatt otthon vagyok. Most is így volt, lepakoltam, bepakoltam pár szennyesemet a mosógépbe, megcsináltam a reggelimet, felvittem a konyhába a laptop-omat, elkezdtem nézni a TV2 weboldalán a Mokka egyik riportját és beleharaptam a reggeli szendvicsembe. :)
9:15 AM
Az első falat a számban...hív anyuka. Néha utálom a telefont és ilyen helyzetekben legszívesebben kidobnám az ablakon. :) Persze mindig felveszem, mert bárkivel bármilyen vészhelyzet történhetett. Most annyi volt, hogy az iskola nővér hívta anyukát, hogy B-nek fáj a hasa és haza kellene hozni. Pattantam is az autóba. 10 perc volt, mire találtam parkolóhelyet a suli közelében.
9:45 AM
Bementem a főkapun, a portán megnézték az ID-mat (személyazonosító - mindig a magyar jogsit mutatom, mert szép rózsaszín :) ), majd irány az iroda. Itt kellett "kijelentenem" B-t aznapra a suliból, nem lehet csak úgy elhozni pikk-pakk. Név, cím, telefonszám...aztán mentem Nurse Amy-hez. Ott volt B., a nővér elmondta, hogy a hasát fájlalja és pihenjen ha hazaér, igyon sok folyadékot...stb.
10:00 AM
Az úton hazafelé B. panaszkodott hogy rosszul van, "carsick"-je van. Sajnos erre nincs megfelelő magyar szó, de a "carsick" az, mikor valaki rosszul érzi magát a kocsiban. Ilyen nekem is szokott lenni, de csak akkor ha nem vezetek és hosszabb útra megyünk valahova. Vannak akik a buszt nem bírják..stb. Szóval "carsick"-je volt, de ezzel sosem tudok semmit csinálni, minden héten egyszer van ilyen. Mondtam neki, hogy ok, mindjárt lehúzom az ablakokat, és ebben a pillanatban a szavamba vágott: "Csilla, hánynom kell!". Nekem ez a rémálmom, úgyhogy villámgyors mozdulattal nyomtam le a két hátsó ablak letekerő gombját az ülésem mellett, de még így sem voltam elég gyors...egy kis cucc került az ülésre, majd az ablakra és végül az ajtó külső részére. Mindezt a visszapillantóból néztem...szép pillanatok voltak. :) Cheerios gabonagyűrűk tejjel...és kiderült, hogy nem igazán használja a rágófogait a gyerek. :) Nem tudtam lehúzódni az út szélére, mert a belső sávban voltam és amúgy is csak az járt a fejemben, hogy érjünk haza minél hamarabb.
10:10 AM
Otthon voltunk hamar és mondtam neki, hogy fürödnie kell, nincs mese, nem érdekel, hogy ma nincs fürdősnap :) (a gyereknek kb. heti kétszer kell fürdenie......... kulturális különbségek) Nem is kellett sokáig győzködnöm, felment az emeletre, megengedte a vizet, addig én kimentem autót takarítani egy fertőtlenítő háztartási spray-vel és elhasználtam majdnem egy egész papírtörlő tekercset. :) Túléltem! De többet nem akarok ilyet csinálni! :) Megfürdött, átöltözött, befeküdt az ágyába.
12:00 PM
Nem tudott aludni, ezért lejött olvasni, aztán TV-t nézett. Mondta, hogy jobban van. Közben kaptam egy sms-t az egyik szomszéd apukától, hogy B. nem akarna-e játszani délután a fiával, L-el. Írtam neki, hogy ma fájt a hasa egy kicsit (a kisrókát nem akartam sms-ben leírni :)) és otthon volt, de már jobban érzi magát, úgyhogy játszhatnak. Visszaírt, hogy szuper, a barátnője otthon lesz és tudja felügyelni őket.
2:00 PM
Átmentem a szomszédhoz, hogy megsétáltassam a kutyusukat, Sparky-t, akit minden hétköznap körbeviszek itt az utcában. Benyitok a házba, elindul a riasztó. Elfelejtettem a kódot, mert már több mint 7-8 hónapja sosem kellett használnom. Basszus... Látom a kutya póráza sincs sehol. Felhívtam Tom-ot, a gazdit, de nem vette fel. Gondoltam, minél hamarabb elhagyom a házat, hátha kikapcsol a riasztó magától. De nem :) Hazafelé sétáltam és akkor hívott vissza Tom. Mondta hogy sürgősen menjek vissza és üssem be a 4számjegyű kódot, mert ki fognak jönni a rendőrök :) Elnézést kért és mondta hogy elfelejtett szólni, hogy elutaztak. No problem.
4:00 PM
Átvittem B-t a szomszéd házába, mikor már L. is hazajött a suliból. Mielőtt B. belépett volna a házba, elmondtam a szomszéd apuka barátnőjének mindent ami aznap történt a gyerekkel. Ennek ellenére azt mondta, hogy jöhet, majd TV-znek és nem rohangálnak. Ez jó volt, mert nem kellett magammal cipelnem őt az autóban, ahol lehet hogy megint rosszul lett volna.
5:30 PM
Elmentem O. sulijához, ahol 5:30-kor kellett volna felvennem, kosármeccse volt. Már 5:50 volt, de semmi. 6-kor unalmamban felhívtam Dórit, hogy mi újság, megérkeztek-e már anyukájáék, mondta, hogy igen, éjfél körül már Washington DC-ben lesznek a pálesszel és a meggyes-mákos rétessel együtt. Mondtam neki, hogy ma ő az egyetlen négyünk közül, akinek jó napja van, mert mindhárman - Évi, Zsófi és én is - több mint 14 órát dolgoztunk aznap. Viszont a mi "szerencsétlenségünket" kiváltotta az, hogy Dórihoz megérkeztek anyukájáék - kell az egyensúly. Az nem lehet, hogy négyből négyen szívunk :)
6:30 PM
Tehát Dorothyval elbeszélgettünk egy kicsit, és 1 órás késéssel végül megjött O. Megnyerték a meccset, jó kedve volt. Egy Dunkin Donuts-os hazelnut latte-val vártam, tejszínhabbal a tetején, mert múltkor ezt ittam, belekóstolt és nagyon ízlett neki - és mert persze szuperjófej vagyok :D. A tejszínhab toronyból a várakozás alatt egy nagy fehér paca lett, de még így is örült neki :)
7:00 PM
Elvittem őt a kézműves szakkörre (pottery), majd mentem haza, hogy felvegyem B-t. Közben kaptam sms-t az anyukától, hogy apuka hamarabb hazajön és felveszi a kicsit a szomszédból. Anyukának egy vacsorára kellett mennie a host fiam középiskolájába, ahova járni fog szeptembertől, azt hiszem ismerkedős est volt. Apuka is ment volna, de visszamondta B. miatt.
7:30 PM
Hazaértem, apuka is nem sokkal utánam, gyerek nélkül. Mondta, hogy most fogja felvenni, de neki furcsa, hogy a szomszéd apuka megengedte, hogy B. átmenjen, mert ő nagyon kényes arra, hogyha beteg valaki, akkor ne menjen a gyereke közelébe...van egy ilyen szabálya. Mondtam apukának, hogy a szomszéd barátnője mindenről tud, ő azt mondta oké és szomszéd apukának is megírtam, hogy ma B. nem ment suliba, fájt a hasa. Pár perc múlva hazahozta B-t és mondta, hogy megint hányt mikor a szomszédéknál volt.
8:30 PM
Mielőtt elindultam volna O-ért a kézműves szakkörre hogy felvegyem, hív anyuka. Feldúlt volt és gyorsan, hadarva mondta, hogy bajba sodortam őket, mert nem kellett volna átvinnem betegen B-t a szomszédhoz, mivel a szomszéd apukának van ez a "szabálya" - amiről persze nekem halvány lila gőzöm nem volt. Mondta, hogy most szomszéd apuka teljesen kiakadt rájuk, kiabált velük. Bocsánatot kértem anyukától és mondtam neki, hogy ne haragudjon, nem tudtam erről, a barátnője (menyasszonya) igent mondott az egész sztorit ismerve, azt hittem az ő beleegyezése elég. Nem volt több időnk beszélni, leraktuk és indultam a középsőért - és bevettem a leszarom tablettát. :)
9:30 PM
Felvettem O-t, fél órát késett, addig megint Dorothy-t zaklattam a telefonon :) Hazafelé O-val be akartunk menni az egyik zsidó pékségbe, ahol olyan kalács van, mint otthon a kakaós csiga a pékségekben. Ugyanaz a kakaó, ugyanaz a tészta, csak kalács formában. HEAVEN! Reggelire akartuk, de zárva volt. :(
SATURDAY...concert and party
Mint majdnem minden szombaton, most sem siettem a felkeléssel...délre állítottam az ébresztőt :)
01:00 PM
Anyukával találkoztam a konyhában, elkértem a metrókártyáját hétvégére, odaadta. Mondta hogy nem haragszik rám - először nem is tudtam, hogy miről beszél :) - Szomszéd apukának van ez a szabálya és most már én is tudok róla...stb, stb. Többet nem fordul elő.
03:00 PM
A Tea Lounge-ban taliztam Siobhan-nal. Nem volt sok időnk, mert másfél óra múlva kezdődött a host fiam koncertje, amire együtt mentünk.
04:30 PM
Elkezdődött a koncert. Most nem voltak annyian, mint a legelsőn - akkor az egész nyolcadik évfolyam eljött a suliból - de jó volt.  Szerintem 14 évesekhez képest nagyon szuper, nekem tetszik is a stílus amit játszanak. Siobhan azt mondta, hogy a host fiamnak gitár helyett a mikrofon előtt kellene állnia :)
6:00 PM
Elbúcsúztunk egymástól Siobhan-nal, hazamentem és pihiztem egyet buli előtt. Hiába, már nem bírom úgy az éjszakázást, mint régebben, mikor zsinórban lenyomtunk 8 bulit 8 egymást követő nap egyetem alatt Győrben. :D
11:00 PM
A Greenhouse nevű helyre mentünk, ami Manhattanben van, a Soho-ban. Évi már mesélt róla, nagyon tetszett neki. Beálltunk a sorba, írtam egy sms-t a promoterünknek, hogy itt vagyunk. Ekkor fordult oda hozzám egy rég nem látott ismerősöm, Bernadeta. A "TOEFL Preparation" órán voltunk együtt, egy nagyon kedves lengyel au pair lány, New Jerseyben lakik. Kiderült hogy a promoter az ő barátja (boyfriend). Mondjuk kíváncsi lennék, hogy hány barátnője van még mellette...6-7-re tippelek minimum. Minden napra egy. Szóval, beszélgettünk egy kicsit, aztán meglátta a barátját - rögtön előre tudtunk furakodni a sorban és hamar be is jutottunk. Kb. 10 perccel később megérkezett Lili is (új au pair) és bár késett, de ingyen be tudott ő is jönni szerencsére.
12:00 AM
Éjfélre annyira zsúfolt lett a hely, hogy mozdulni sem lehetett, a promoterünk nem kapott asztalt. Pedig én le szerettem volna rakni az egyik táskámat egy fotelre, amiben a váltó lapos talpú szandálom volt :) Bernadeta ide jár minden héten, de ilyet még ő sem látott. A zene jó volt, ha nem is a legeslegjobb, és a hely is gyönyörű, de ettől az egymás hegyén-hátán táncolástól elment a kedvem és attól is, hogy nem volt asztalunk.
1:15 AM
Már nem emlékszem, hogy pontosan mikor, de valamikor 1 óra után úgy döntöttünk, hogy hazamegyünk Évivel. Külön-külön indultunk haza. Én pont elértem a metrómat. Szép kényelmesen lesétáltam a lépcsőn, áthúztam a metrókártyát, a magassarkúmat nem volt időm átcserélni, már jött is a C metró. Ilyen még sosem történt buli után..mindig 15-20-25 perceket kell várnom az éjszakai menetrend miatt. De legalább jár metró, ez is valami :) Talán 6 ember utazott velem egy kocsiban, köztünk egy mindenórás terhes nő. Egyszer csak megszólalt, hogy elfolyott a magzatvize és segítsünk. Mindenki odalépett, még a kéregető hajléktalan is, de sokmindent nem tudtunk tenni, csak néztük ahogy a szoknyája alól kicsordogált egy kis víz :) Aztán az egyik pasi benyomta az "emergency" gombot és beszélt is valakivel, a következő megállónál már meg is jött az egyik metrón dolgozó emberke (MTA employee). A nőnek fájt a hasa, a pasi segített neki felállni, ekkor még több víz jött ki belőle :) Remélem azóta jól van a babával együtt.
2:00 AM
Hazaértem rekordidőn belül, gyors zuhi, fogmosás, stb, beállítottam az ébresztőt és alvás.
SUNDAY...cluster meeting, kayaking
10:00 AM
Ébresztő!!! Nekem minimum 1 óra kell hétvégenként az indulásig - ha nem akarok hajat mosni aznap reggel. 10 perc mire kikelek az ágyból, 5 perc alatt csinálok reggelit, 10-15 percig eszem, közben az emailjeimet olvasgatom és a híreket a nagyvilágból, aztán ruhák kiválasztása, egyik táskából a másikba átpakolás, fürdőszoba, haj, smink...stb. És így sem tudok mindig pontosan elindulni, de valahogy mégis mindig odaérek időben :)
12:00 PM
Délben volt a júniusi cluster meeting, vagyis az au pair találkozó. Most csak az én clusterem-nek/körzetemnek volt és négyen voltunk a tízből, de nem bántam. Sokan utálják a cluster meetingeket és nem is mennek el. Én szeretem a counselloromat (au pairek és host családok képviselője), Susan-t, és jó talizni a lányokkal is. Szerintem fontos, hogy a counsellor-ral jó kapcsolatot ápoljunk. Ha alig jársz találkozókra, ő sem fog neked szívességet tenni, csak a kötelező dolgokat, ami érthető. Barbeque party volt, de négyből ketten nem eszünk húst, ezért mi a hotdog kiflikbe virsli helyett sajtot, zellerszárat és répacsíkokat raktunk. Hát, ennél jobbat is tudtam volna enni, de most nem is ez volt a fontos :) Kint ültünk Susan teraszán, kérdezgettük őt au pair/host family rémtörténetekről. A leggyakoribb au pair esetek azok, mikor az au pair kiválasztja a családot, az ügynökség megveszi neki a repjegyet, majd az au pair az USA-ba érkezésekor eltűnik. Soha nem megy a családhoz, hanem keres valami munkát. Egy évig legálisan maradhat itt a J-1 vízumával. Ilyen minden turnusban van. Host family sztori: egyszer egy host apuka bement az au pair szobájába hajnali kettőkor és kikezdett vele, az au pair persze hárította, szerencsére az apuka vette az adást és kiment. Ekkor felhívta a csajszi a counsellor-ját aki egy nagy darab taxis kíséretében elment a házhoz, és hajnalok hajnalán elvitte a lányt a csomagjaival együtt a házába. Azt nem tudjuk, hogy ezután hazament vagy új családot keresett.
3:00 PM
A tali után Siobhan-nal elmentem kajakozni Manhattanbe a Hudson River-re. Zsófi Skype-ozott, Évi pedig Papis-szal volt. Már tavaly is voltunk egyszer kajakozni, és most ha nem is minden héten, akkor minden második héten szeretnék menni. Ingyenes és imádom! Ez az én sportom, kár hogy csak 24 évesen jövök rá és nem előbb kezdtem:) Fel kellett venni egy mentőmellényt, be tudtuk zárni a táskáinkat egy szekrénybe, aláírtunk egy papírt és ketten beültünk egy dupla kajakba. Szuper volt, de elkezdett esni az eső 10 perc után. Minket nem zavart, csak a szemceruzám és szempillafestékem folyott le az arcomon :)
5:00 PM
5-re visszamentünk Brooklynba, még mindig esett. Nem volt semmi ötletünk, hogy hova menjünk. Beültünk vacsizni egy kínaiba, Zsófi is megérkezett. Elmesélte, hogy mennyi plusz órát dolgozott a héten, mi pedig biztattuk, hogy lépjen fel a tettek mezejére és beszéljen erről végre a host szüleivel! Ezután elmentünk a Tea Lounge-ba és ott voltunk 9-ig.
Mindenféle, ami most hirtelen eszembe jutott
- tegnapelőtt olvastam a hírt, hogy megnyílt a Westendben az első magyarországi Starbucks. Láttam róla képeket és szép lett. Bár egy sémára csinálják az összeset, de akkor is szép! :) 
- a host fiam "elballagott", bár itt nincs virágos/ajándékos ballagás, csak egy egyszerű évzáró. Sosem értettem az értelmét otthon sem a pénzadásnak...úgyhogy ez nekem tetszik.
- Katy Perry feat. Snoop Dogg - California Gurls. Ez az a szám, amit tuti berakok a California video alá majd..bár nemcsak ez lesz :) (pl Lenny Kravitz - California c. száma sem maradhat ki. Nagy kedvencem :)) Semilyen komoly mondanivalója nincs - olyasmi mint az UFO - Napolaj - de imádom!!! :) Mindig énekeljük a kocsiban. Lehet hogy csak azért tetszik, mert californiás és már nagyon várom az utat!!!
- Usher feat. Will.i.am - OMG: szintén egy gagyi szám, de szeretem a kocsiban hallgatni..magam sem értem hogy miért :) Szintén nulla jelentéstartalma van :D
- mindig kapok emaileket olyanoktól, akik olvassák a blogom és érdeklődnek az au pairkedésről. Most egy olyan lány írt, aki egy olyan blogon találta meg az enyémnek a címét, ami külföldön élő magyarok internetes naplóit gyűjti össze. Nagyon sok érdekes történet van, ha megnézitek, biztosan kedvetek támad majd utazni :) http://kem.freeblog.hu/
Szép hetet Mindenkinek! Puszi

13 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem nem draga a Starbucks, vagyis nem dragabb mint az eddigi helyek ahova jartam. Es a tobbi helynek jó "emlekidezo" feelingje sincsen :)
    Heterofelvonulasrol mar megosztottam a velemenyem veled,no comment az idiotakra :S
    Zsido boltok nagyon jok, fini savanyusagok es pekcuccok is vannak amiket mi is eszunk. De vigyazz mit mondasz mert sokan beszelnek magyarul :):)
    A szám amitol nekem tok jó CA hangulatom lesz: Soul Kids - We got more bounce in California
    Nekem nem volt 8os ballagasom akkor is szoktak penzt adni? Nahat. Nem tudtam.
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia Csilli!

    Már alig vártam a következő bejegyzésed.

    Ne haragudj, de olyan jót nevettem a kisrókás történeten. Elképzeltem magamban, ahogy a visszapillantó tükörben látod az egészet. Persze neked akkor nem volt mókás, gondolom.

    De hogy neked milyen memóriád van, hogy órára, percre pontosan visszaidézed a történéseket!

    Sok puszit küldünk!

    Eszti, Mór

    VálaszTörlés
  3. Csilli! Arra az e-mail címedre írhatok neked,ami a profilodban van megadva? :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Csilli :)
    Én is nagyon vártam a bejegyzésedet már,most csináltunk közös blogot a barátnőimmel,a kedvencekbe vagytok mind a négyen,és mindig vártam,hogy mikor változik már a frissités ideje a blog neve alatt:D

    Tök jó,hogy a ballagást ott lerendezik ennyivel..van egy ismerősünk náluk 3 lány van,és múlthéten,hogy ballagott az egyik pont ezen gondolkodtam,hogy az 6 ballagás(persze ha ballag 8.ból is mind3) és egy csomó kiadás..

    Én sem ballagtam 8.ba,a 8osztályos szépségei..xD

    Szegény Bea..még jóh,hogy sikerült gyorsan letekerned az ablakot!!!Gondolom azóta már virul!!

    Azt szeretném még megkérdezni,hogy kint mennyibe kerül egy Ipod?,
    Köszönöm a választ!

    Puszi.További Szép Hetet!!!

    Adri

    VálaszTörlés
  5. Hm..nem értem miért téged szídnak le, nem igaz, hogy a mennyasszonya (egy felnőtt ember) ne tudná felmérni a helyzetet. különben meg nem tifuszos a gyerek csak előbújt a kisVuk:)

    VálaszTörlés
  6. Szerintetek nem drága a Starbucks?Szerintetek nem sok egy muffinért elkérni 650 Ft-ot?Mondjuk,ha iszom mellé egy kávét 560 Ft-ért,az már jóval több,mint 1000 Ft.Ja és van tea 1050 Ft-ért.

    Hát igen,attól függ,hogy kinek mi a drága.
    Zsóka

    VálaszTörlés
  7. Regi: én sem értettem, hogy a barátnője, vagyis menyasszonya, miért nem tudta Steve-nek ezt a fontos szabályát. Szerintem miután ez megtörtént, veszekedtek egy nagyot :)
    Zsóka: szerintem drága, írtam is, de én nem muffinért fogok bemenni. Sosem vennék 650 Ft-os muffint, akkor sem ha az egész bio és light. Amúgy sem vagyok sütis, a Starbucksba az italokért járok. Az 1050 Ft-os tea tuti a legnagyobb méretű pohárban levő tea. Amúgy itt sem számít olcsónak, amit szoktam venni az általában 4,5 dolcsi (közepes méret) = 900Ft. Valaki erre költ, valaki cigire, valaki fülbevalót vesz vagy épp szoliba megy ebből a pénzből.

    VálaszTörlés
  8. Volt egy kis ajtócsapkodás:)

    VálaszTörlés
  9. Szia Csilli :)

    az jutott eszembe, mikor olvastalak, hogy az ilyen mellékes dolgokat mint például mogyorós kávét Livie-nek, vagy a zsidó pékségből a kakaós kalácsot reggelire ki fizeti?
    bocsi, az ilyen anyagi kérdésért tudom, h nem szeretitek. Vagy nálad ez belefér, h megvedd a gyereknek, a családnak mert te ilyen jó au-pair vagy? :) am nem vok anyagias, egyszerűen csak beötlött a fejembe dolog.

    Klassz bejegyzés, imádlak olvasni:

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  10. Szia Fruzsi!
    Ezeket kifizetem, aztán a hét végén mikor anyuka adja a fizetést, akkor hozzáadom a 196 dolcsihoz.
    Példa: ezen a héten 14 plusz dolcsit költöttem a gyerekekre. Jamie kért 10 dolcsit mert ment Manhattanbe, Livienek kétszer vettem jegeskávét: 4 dolcsi. Ezért 210-et fogok kapni ma vagy holnap.
    Amúgy sosem kér blokkot. Az elején még megőrizgettem őket, de mostanában már nem szoktam. Ha nagyon akarná, meg tudná kérdezni a gyerekeket is, hogy mit vettem, de sosem teszi. Nem ellenőrizget, megbízik bennem. Ez tök jó.

    VálaszTörlés
  11. Ez a kocsiból kihányós sztori húúú de klassz!!!

    VálaszTörlés
  12. Igen, igen, a hányós dolog tényleg vicces. :)
    A héten ettünk guacamole-t és eszembe jutottál, nálunk anyuka nagyon ritkán szokott csinálni, aztán most kértem, hogy mutassa már meg, hogy kell. Én nagyon szeretem amúgy!! Múltkor egy kubai ismerősöm szülinapján a mexikóiak is csináltak, hát az se volt rossz. :)
    Egyébként új zöldség: ettem sárga cukkinit. Igazából ugyanolyan az íze, mint a zöldnek, de sárga. :)

    VálaszTörlés
  13. Szia Csilli!
    Bocsi h nem hivtalak fel az elso budapesti starbuckson elmenyem alatt:))de annyira nem volt jo mint vartam:S jo oke a feelingje megvan az teny es mikor bemesz megcsap az az igazi starbucks illat:) de nagyon alap cuccok vannak csak, nincs pl "strawberries&creme frapuccino ami a kedvencem:(( de beszeltem az eladokkal es felirtam javaslatkent a "caramel apple cider" mellett:) remeljuk mire hazaersz oktoberre mar lesz minden:)) amugy sztem is draga, de sztem ez azert van mert a minoseget meg kell fizetni. Emlekszem az 50 centes brooklyni kavera amit minden sarkon egy szakatt boltba lehetett kapni, az olcso volt de ihatatlan:)) meg rajottem h a Morgan Stanleynel is azert ingyenes a kaveautomata mert senki nem birja meginni:)) hat ennyit a kavekrol:) jah amugy en is ettem ujat vmi csirat hozott egyik munkatarsam h az milyen egeszseges meg amaranot asszem, ami kb olyan mintha a popcornt ledaralnad es ugy kanalaznad:)))de nem volt rossz:)
    Cali turaig mar csak 2 honap!!:) Juhuuu!!:)
    Szep hetveget mindenkinek!:
    Puszi
    Tiooo voltam:)

    VálaszTörlés