2010. június 28., hétfő

Gay Parade, sunshine, thai food, party

Sziasztok!
Megírtam egy nagyon hosszú bejegyzést, amiből már csak a képek hiányoztak, de eltűnt az egész. Pedig elmentettem. 3 órán keresztül írtam vasárnap este, hogy hétfőn fel tudjam rakni és ne kelljen vele foglalkozni. Szerintetek?!?!?! Azt hittem kiugrom az ablakon, de aztán rájöttem, hogy a szobámban nincs ablak. Így megmenekültem és újra bepötyögtem az egészet hétfőn :) Enjoy! :D
ó, ió, ció, áció, káció, akáció, vakáció
A héten befejeződött B-nek és O-nak is a suli, elkezdődött a nyári szünet. Az au paireknek ez szinte mindig több munkát jelent, eltekintve olyan szerencsés esetektől, mikor pl. 1 gyerek van és ő elmegy 4-5 hétre táborozni valahova. Ezeket az au paireket utáljuk :) Mielőtt valaki megkérdezné, igen, ilyenkor is kell fizetnie a host családoknak a pénzt, mert a szerződésben az van, hogy egy éven át 195,75 dollár a heti fizetés - minimum 2 hét szabadsággal. Az már a szülőkön múlik, hogy többet szünetet adnak vagy sem, a heti pénz jár. A táborokat nálunk az anyuka már előző hónapban befizette. Itt a táborok többsége nem olyan, mint az otthoni napközis táborok, hogy strandolunk, színezünk és fogócskázunk, itt még ilyenkor is megy a fejtágítás, hogy minél okosabbak legyenek az amcsi gyerekek :) (önállóbbak meg ne) Mondjuk O. fotós táborba is fog járni Manhattanbe egy hétig, erre én is mennék! Mindhárom gyerek megy ottalvós táborba is (sleep-away camp), de sajnos nem egy időben. Illetve lesz egy hét augusztusban, mikor mindkét lány ilyen táborban lesz, akkor nem kell dolgoznom majd. Alig várom!! :)
A nyári szünetet már megelőzte a nyár maga, kb. 2 hete kánikula van, 30 fok körüli hőmérséklettel. A légkondik dübörögnek, a gyerekek a város szökőkútjaiban mártóznak meg, néhányan napernyővel járkálnak és a 95% párától mindenki izzad. :) Én nem bánom, hiszen tavaly volt az elmúlt 100 év egyik legesősebb júniusa itt New Yorkban, amikor semmit nem tudtunk kint csinálni, csak gumicsizmával a lábunkon, esernyővel a kezünkben rohanni egyik fedett helyről a másikra.
Boldog szülinapot B.!
Múlt héten pénteken volt az én kis cukorkám, B. 9. szülinapja. A hét elején megkérdeztem tőle, hogy mit szeretne kapni: meglepit vagy egy konkrét dolgot. Ez volt a válasza: "books or flatscreen TV", vagyis könyvek vagy plazma TV. Vicces gyerek :D Könyvet vettem neki, amiben versek vannak gyerekeknek, rajzokkal illusztrálva. Ez azért jó, mert szokott verseket írni (van ilyen házi feladat típus) és ha nyáron elolvassa, akkor lesz egy kis inspiráció a jövő tanévre. (Sokszor tőlem kérdezte, hogy miről írjon és mikor mondtam 10 verscímet/témát, egyik sem tetszett neki. Ezután még következett a rímvadászat...)
Kapott még extraként egy zacskónyi "memory shaped rubber bands"-et, becenevén "silly bandz"-et, magyarul: színes hajgumiszerűség, amit karkötőként hordanak a gyerekek és különböző formában (állatos, növényes, betűs..stb) kapható, de ha felrakod a csuklódra, akkor kitágul és csak hullámos marad, de ha leveszed újra ott a forma. Értitek?!?! :) Nem baj ha nem, jobb oldalt van egy kép. :) Nemrég tört be a piacra, és a siker kulcsa számomra ismeretlen. Emlékeztek még a 90-es évek elejéből azokra a műanyag pici színes cumikra amiket gyűjtöttünk?! Kb. annyi értelme van ennek is :D
Szombat délután Manhattanben
Szombaton dél körül keltem és felhívott Évi, hogy mit csinálok. Mondtam neki, hogy Coney Island-et terveztem pár csajjal, de végül rábeszélt, hogy inkább menjek Manhattanbe vele, mert jövő héttől már Fire Island-en lesz a host családjával és nem fogunk találkozni egy jó ideig. 2-kor taliztunk a Union Square-en egy Starbucksban. Már pont megkaptam a jeges-vaníliás tejeskávémat, mikor Évi besétált. Szuper időzítés :) Belecsöppentünk az ötödik sugárúton egy utcai vásárba. Ilyen vásár mindig van nyáron, van egy külön website is ahol meg lehet nézni, hogy melyik héten hol lesz. Van étel-ital, táska, ékszer, ruha stand - ezekből van a legtöbb. Évi ivott egy fini epres-kiwis gyümölcsturmixot (smoothie az angol neve), én pedig kipróbáltam egy új mexikói finomságot. A nevére nem emlékszem, és hiába kerestem a neten, nem találtam meg (A betűel kezdődik). Olyan mintha amerikai palacsinta lenne, de a "tészta" kukoricából van és két ilyen kukoricakorong közé raknak egy mozzarella szeletet, majd megsütik mindkét oldalát, addig, hogy a sajt megolvadjon. Sosem láttam még ilyet, Mexicoban sem. Utolsó állomásunk a Herald Square volt, ahol csak egy akciós rövidnacit vettem a ZARA-ban. Tök jó vagyok, csak 1 dolgot vettem :) Tipp turistáknak: ha nem akarjátok elszórni a pénzt ruhákra, akkor ne menjetek a Herald Square környékére.
Vacsora egy thai étteremben
Este 9-re mentünk Brooklynban a Court Street-re, ami az egyik legkedvencebb utcám a városban. A Joya éttermet céloztuk meg Zsófival, Évivel, Siobhan-nal és Lacey-vel. Zsófi már régóta mondogatta, hogy menjünk el ide (Milana szülinapján voltunk itt először), de valahogy sosem jött össze. Viszont közelgett a szülinapja, ezért az ő kívánságára itt vacsoráztunk. A kerthelyiségben kaptunk asztalt. Az asztalok elég alacsonyak..ez miért van?! (az ázsiaiak magassága miatt vagy csak ez a "thai style"?!) Nem hezitáltunk sokat, elég hamar rendeltünk. Jó volt benézni a teraszról a látványkonyhába, néha felcsapott egy nagy láng :) Isteni volt az összes étel, újból 10/10 pont a helynek! A képen mango salátát eszünk:
Party in Amnesia
Nem volt emlékezetkiesés, ez a hely neve: Amnesia :) Évi és Lacey hazamentek mert fáradtak voltak, Siobhannal és Zsófival buliztunk. A club Manhattanben, ezen belül Chelsea-ben van, ami nem a kedvencem. Nemcsak azért mert egy csomó idő mire eljutok oda (nincs közel metró), hanem mert az 10-11-12. sugárút környéke olyan gyárépületes. Promoterrel mentünk be, így nem volt belépő és a piát is ingyen kaptuk. Otthon is ilyet akarok! Szép a hely, nem túl kicsi, nem túl nagy, ment a légkondi, gyönyörű a mosdó, csak a DJ játszott túl sok olyan zenét, amire nem lehetett táncolni. Nem lehet minden tökéletes :) 3-ra értünk haza.
Korai ébresztő
Vasárnap reggel arra keltem 7-kor hogy kislányok visítoznak és ordibálva "beszélgetnek" a kertben. Akkor jöttem rá, hogy B-nek "sleepover birthday party"-ja volt előző este, ami azt jelenti, hogy a a vendégek itt aludtak a szülinapi buli után. Nem tudom, hogy mit játszottak, de végig baromi hangosan, egymást túlkiabálva próbálták kitalálni a játékot és arról is beszéltek, hogy lehet hogy bejönnek a szobámba. Végül nem jöttek és nagy szerencséjük volt. Ezután már nem tudtam mélyen aludni...csak feküdtem csukott szemmel az ágyban. Egyszer csak hallom jön anyuka és bezavarta őket a kertből 8 körül, merthogy felkeltettek pár szomszédot. Nem csodálom... Bárcsak lett volna egy füldugóm.
NYC Gay Parade
Délre mentünk az ötödik sugárútra, a 19.utcához a melegfelvonulást megnézni. Tavaly ezen sem voltam, most bepótoltam és nem bántam meg, sőt!
Egy kis történelem: 1970-ben rendezték meg New Yorkban az első melegfelvonulást, hivatalos nevén Gay Pride March-ot. (az értetlenkedők kedvéért a march szó itt nem a hónapot jelöli :) ) A hetvenes évek során elterjedt Amerika és Európa, majd a világ más nagyvárosaiban is. A felvonulás egyszerre politikai demonstráció (a résztvevők gyakran visznek politikai üzeneteket, jogköveteléseket tartalmazó transzparenseket) és látványos show-elemekkel tarkított karneváli felvonuás. A világ legjelentősebb büszkeségnapi felvonulásait New Yorkban, San Franciscoban, Torontoban, Kölnben, Amszterdamban és São Paulóban tartják.
Szerencsénkre találtunk az első sorban helyet, ahonnan jól tudtunk fényképezni és videózni. Az első sor azért is volt még jó, mert a felvonulók közül néhányan osztogattak ingyen italt, hűtőmágnest, legyezőt, óvszert, szórólapokat..stb - én egy "nice leg" matricát is kaptam a lábamra :) Bulis hangulat volt végig, sokszor ment a zene. Jöttek hetero-, homo- és transzsszexuális emberek is a felvonuló tömegben, nem is beszélve a rengeteg etnikumról. Tényleg olyan volt az egész, mint egy hatalmas szivárvány - ez a jelképük is, a szivárvány mintájú zászló.
Jött egy lány, aki olyan táblát tartott a kezében amire ez volt írva: "For my lesbian sister in Arizona" (a leszbikus testvéremért, aki Arizona-ban él), vagy egy pici lány pólóján az "I love my dads" (szeretem az apukáimat) szerepelt. Voltak kimondottan erre az alkalomra készített jelmezek, hatalmas sarkú és talpú cipők, amiben lányokat megszégyenítő módon sétáltak a pasik, pedig akkor már a második kilométert taposták. Voltak kamionok, amiken énekeltek és táncoltak, voltak külön csoportok: mentősök, tűzoltók, rendőrök, veterán katonák, politikusok, egyházi szervezetek, bolti eladók..stb meleg képviselői. Az albumokban vannak a képek, itt pedig a video (nem olyan szupi minőség most mert "medium" felbontásban mentettem el), jó szórakozást :) Mellettem egy fürtös szöszi kislány állt, ő kommentelte végig az eseményeket, de főleg a ruhákat - a videoban is hallani néha.












Gay parade - by Csilli
Sajnálom, hogy Magyarországon nem tudok majd elmenni egy ilyen felvonulást megnézni, mert félnem kell a tojás-, kő- és füstbomba dobáló emberektől. Itt is voltak rendőrök, de semmi dolguk nem volt, az előttünk álló biztonsági telefonált, sms-ezett. Siobhan meglepődött, mikor elmondtam neki, hogy nálunk ez így megy. 
Melegek mindig voltak, vannak és lesznek. A melegfelvonulás egyik fő célja az, hogy egyenlő jogokat kaphassanak ők is, hisz ők is emberek, ugyanolyanok mint mi. A "büszkeség" szó (pride) nem azt jelenti, hogy büszkék arra, hogy melegek. Azt jelenti, hogy büszkén, és nem lehajtott fejjel tudnak az utcán menni, ugyanúgy büszkék lehetnek a barátjukra vagy barátnőjükre, mint ahogy mások. Egy férfi férfihez vonzódik. Na és? Máris megvan a közös téma, ki lehet beszélni a pasikat velük (lásd: Dóri host apjai Washington DC-ben. Nagy sóhajokkal adták elő, hogy milyen jó a felhozatal Miami-ban :) ) A Victoria's Secret meleg eladók nélkül nem lenne ugyanolyan. Az egyikük olyan, hogyha elmész mellette, belefúj a levegőbe az egyik parfümmel és azt mondja: "Ugye milyen fincsi ez az illat?". :) Közben azt szoktam nézni, hogy szebben kiszedte a szemöldökét, mint én :)
Nagyon sokban különbözünk mi emberek. Bőrszín, hajszín, vallás, intelligencia, érdeklődési kör, testfelépítés, tehetség, étkezési szokások és még folytathatnám a sort. Miért pont őket különböztetjük meg azzal, hogy nem kapnak ugyanolyan jogokat mint mi?! Nem ártanak a környezetnek, nem bántanak senkit. Dr. Czeizel Endre, az ország legnevesebb genetikusa készített egy felmérést ötezer magyar nő körében és 91%-uk elvetetné a magzatát (12.hét előtt), ha tudná előre, hogy meleg lesz. (Megjegyzem, ugyanez a szám korai szívinfarktus felismerési esetében 31% - ugyanazok a nők töltötték ki.). WHAT'S WRONG WITH YOU PEOPLE?!?!
A homofóbok azzal érvelnek, hogy a természet a nőt és a férfit egymásnak teremtette. Igen, de teremtett olyanokat is, akiknél ez a felállás nem működik. Véletlen vagy nem?! Tökmindegy. El kellene fogadnunk végre, hogy ők is itt vannak a Föld nevű bolygón. Kevesebben, mint a heteroszexuális emberek, de itt vannak. Van elég problémánk, miért kell gyűlölködni mások felé, akiket nem ismerünk?! Ez kb. olyan, mintha mennék haza a boltból egy teli szatyorral a kezemben, meglátnék egy férfi-női párost kéz a kézben, de szerintem nem illenek össze, majd előkapnám a 10 db-os tojást amit 5 perce vettem és elkezdeném őket hajigálni velük.
Na, erről most ennyi, mert ehhez is egy külön blogot tudnék kezdeni :)
A felvonulás után Zsófival elmentünk egy mexikói étterembe és ettem egy guacamole-t salsával és barna rizzsel. Nyamiii.
Átsétáltunk a Washington Square Parkba, ahol csomóan voltak. Leültünk a fűbe pihenni egy kicsit. Zsófi ezután még elment a Central Parkba, én pedig haza blogot írni. De minek?! Kitörlődött!!! :/
Dóri és Helga
Szerda délután leszáll a tesóm, Dóri, és egy nagyon jó barátnőm, Helga a JFK reptéren. Már nagyon várom őket, mégis olyan érzésem van, mintha tegnap láttuk volna egymást. Izgulok, de mégsem. Ez normális?! :) 13 napot fognak itt tölteni, már egy ideje kész a gondosan összeállított útiterv. :) Mindent megnézünk ami számít és rohannunk sem kell, úgyhogy szuper. A Függetlenség Napját, ami most vasárnap lesz, Washington DC-ben fogjuk ünnepelni és 2 napon keresztül boldogítjuk Dorothy-t. Még egyszer köszönöm Dóri, hogy megszállhatunk nálad, nagyon kedves vagy, hogy újra befogadod a számodra ismeretlen barátomat, illetve testvéremet. Tudom, a host apáid bólintanak rá, de neked kell odaállni és megkérni őket. Szóval thank you, thank you, thank you!!! Cserébe befogadlak a California túra előtt a két gigantikus bőröndöddel és kimegyek eléd az állomásra :) (És amúgy is bármikor jöhetsz!)
Tehát, most új bejegyzés nem várható 2 hétig. Lehet hogy Évi vagy Dóri ír, nyaggassátok őket. Zsófira ne számítsatok, mert ő a Bahamákon lesz a nővérével és családjával. Látjátok, ilyen a spórolós au pairek élete :)
Nekünk "csak" New York marad, de még mindig nem unom és ugyanúgy várom, hogy átsétálhassam a Brooklyn Bridge-t, felmenjek a Rockefeller Center tetejére vagy csak sétáljak a Broadway-en. Imádom!!!
Szépséges hetet, puszi és PEACE
Ps: elkezdtem csinálni a Chicago videomat 1 hónap után :)

13 megjegyzés:

  1. gyorsan lereagálom az elejét..a bejegyzések szerkesztése-piszkozat fül alatt sem volt??.o
    esetleg..na majd végigolvaosm aztán folyt.köv

    VálaszTörlés
  2. A "hajgumiszerűségből" tudod mi következik..?! fogadni mernék rá,hogy itt is lesz vmi hasonló hamarosan.én emlékszem a cumikra,és azokra a babákra+állatkákra akiket be kellett tenni a fagyasztóba h átváltozzon a bugyijuk színe?:D
    nemtudom már a nevüket,én kaptam macskát..hát 1-2hét után elhagytam a szobában,ezt tudom..és hol találtam meg fél évvel később?az udvaron és csak a farka hegye látszott ki a földből xD
    nagyon szépek vagytok azon a képen,ahol a mangó salátát eszitek!!tök jó

    Gay Parade:nekem semmi bajom nincs konkrétan a melegekkel,elfogadom,hogy vannak...egyik barátnőm nem ilyen toleráns,mesélte,hogy étterembe volt a barátjával,és látott két nagyon jól kinéző pasit..és figyelte őket,és vittek még haza a srácok elvitelre kaját,és szétnéztek a pultnál,és amikor azt hitték senki nem figyeli őket,szájrapusziztak...és h fujj...ez milyen már...hát nemtudom,nem hiszem,hogy így reagáltam volna,max ha egymásra akartak volna mászni az étteremben:D

    ha még eszembe jut vmi írok:) tök jó,hogy hamarosan odaér testvéred+barátnőd,jó szórakozást :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Milyen cumik? :) Én nem emlékszem, pedig csak kicsit vagyok fiatalabb. Azok a babák, magic babák voltak :D. Én a kedvenc macskámat elhagytam :(. De volt nagyon sok belőlük. Most is lehet ilyet venni. :D
    Jó szórakozást kívánok én is!

    VálaszTörlés
  4. off:még mindig van?:D áááá

    VálaszTörlés
  5. Szia Csilli!

    Teljesen egyetértek a melegekkel kapcsolatban!Nekem is volt több meleg ismerősöm,és talán még kedvesebbek,figyelmesebbek is,mint némelyik férfi társuk.Természetesen nem lehet általánosítani,de igazából a magyar mentalitás miatt is ilyen nagy az ellenségeskedés... Az emberek prűdök,és képmutatóak,ráadásul mindig érdekesebb másokkal foglalkozni,mint a saját házuk táján rendet rakni!
    Annyira jó,hogy megy tesód,lesz most még egy Dórid Amerikában!
    Érezzétek jól magatokat,lélekben én is ott leszek! :)
    A lapot pedig még egyszer nagyon köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  6. Én is egyetértek azzal, amit leírtál. Valószínűleg az is a baj, hogy az emberek nem látnak bele a melegek mindennapi életébe. Az egész teljesen túl van misztifikálva. Ők is ugyanolyan emberek, mint mi, csak a nap végén más mellé dőlnek le. Aki nem ismer melegeket, és ellenük van, majdnem mindig azt hiszi (szerintem), hogy kb. rózsaszín boával a nyakukban, 10 centis lakkcipőben suhannak keresztül a házon. Mondanám, hogy NEM így van :) Mondjuk, engem az sem zavarna :)

    És valóban nagyon, nagyon szomorú, hogy 2010-ben még mindig nem jutottunk el oda, hogy valakit a tettei után ítéljünk meg, ne pedig a hovatartozása alapján. Meg egyébként is, minek kell ítélkezni mindig mindenki fölött. Van, akinél ez kényszeres :)

    Jó, hogy itt másképp van, mondjuk itt is vannak sültbolondok, hostapáim meséltek azért pár meredek sztorit...

    Az meg, hogy otthon nem lehet gyerekük...szavaim nincsenek rá. De hogy még örökbe se fogadhatnak! Így is van, inkább legyen a sok 16 évesnek gyereke, és mind cseperedjen állami gondozásban :S

    Most, hogy kipuffogtam magam, még annyit, hogy 1. Szabina, örülök, hogy örülsz a képeslapunknak!!, és 2. Csilli, Dóri és Helga, várlak benneteket DC-ben péntek este!!

    Puszi :)

    VálaszTörlés
  7. Szívemből szóltál a melegekkel kapcsolatban.
    PEACE!!!

    VálaszTörlés
  8. Hello Csilli!!!
    Hát igen, mi magyarok sajnos igen elmaradottak vagyunk toleranciából, főleg ami a másságot illeti. És valóban, itt sokkal több melegnek kell titkolnia, mert a család és barátok elfordulnának tőle...megvetnék, stb. Bár azt olvastam, hogy a legtöbb homofób valójában homo, és a gyűlölete önmaga ellen szól ("az vagy, amit gyűlölsz"). Én nagyon csípem a melegeket :) van egy meleg barátom, és százszor hűségesebb, megértőbb barát, mint a heterók :)És a pasikon sem veszünk össze, nem kell vele rivalizálni (mint sokan a lány-lány barátságokban teszik )szóval tök jó dolog :)
    Színes marhaságok: mindig kitalálnak valamit, amivel a gyerekeket behülyítik... színes cumik, kinder tojás, stb. a cumik nekem még megvannak, viccből megőriztem :)
    Most meg az általam "Csibnyúl"-nak keresztelt játék volt húsvétkor a boltokban: egy csibe alakú, nyúlfülű felhúzós szőrös izé, ami ugrabugrál, és persze ócska cukorka van hozzá....de a 6 éves keresztlányom imádja... :) A múltkor nem azért írtam az SJP-parfűmre, hogy tetszene, mert SJP, hanem mert fincsi eperillatú :) egyébként még SJP-nek elég jók a parfűmjei ahoz képest, hogy "sztárillat"....
    Na, szép hetet neked :)
    Régi osztálytársad-Roni

    VálaszTörlés
  9. Helgát most egyenesen utálom!! :) Dehogy, még mindig szeretem, csak olyan jó neki! Én is úgy ott lennék veletek!! Sebaj, majd októberben már én is végre talizom veled, addig meg marad a blogod és az msn, na meg a fb néha! :) Puszi nektek és vigyázzatok magatokra! Kriszti

    VálaszTörlés
  10. Szia Csilli!

    Először is nagyon jó időtöltést kívánok nektek és várom az újabb beszámolót és képeket.

    A melegekkel kapcsolatban:
    Nekem sincs semmi bajom velük, ráadásul én személyesen egyet sem ismerek. Én senkit nem közösítenék ki azért, mert kiderülne róla, hogy a saját neméhez vonzódik. Viszont nem csoda, hogy azt hiszik itt Mo-on az emberek hogy Dórit idézzem: rózsaszín boával a nyakukban, 10 centis lakkcipőben suhannak keresztül a házon, mert az itteni felvonulások alkalmával ezt látják. Azt pedig valljuk be, némelyikük tényleg elég különc módon és megbotránkoztatóan viselkedik. Ott nálatok többfajta, különböző felvonulás van, mint például ez a sellős is. Ennek okából a melegfelvonulás szinte elbújik a többi között. Itt viszont Loveparade-n kívül nincs más felvonulás szinte, csak a melegeké (leszámítva 1-2 tüntetést). Szóval az itthoni szemléletet is meg lehet érteni valamennyire.

    Azonban azt én is túlzásnak tartom, hogy tojásokkal dobálják őket és különböző ocsmányságokat kiabálnak be nekik.

    De a lényeg, én nem gondolkodom ezekről sem negatívan, sem máshogy, csak a másik oldalt is meg lehet érteni valamennyire itthon. Szerintem...

    De nem vitatémát szeretnék indítani ezzel! :)

    Puszi
    Eszti

    VálaszTörlés
  11. Szia Csilla!

    Remélem, szuper két hetetek lesz Helgáékkal, jó szórakozást nektek! A melegekről írtakkal egyetértek, én úgy szeretem, hogy itt Belinben mindenki olyan szabadon vállalja, ha meleg, és senki nem néz utánuk, mert tök természetes. Múltkor, mikor a barátom hazautazott és búszúzkodtunk, akkor mellettünk egy meleg pár búcsúzkodott és ők is olyan nehezen engedték el egymást, tok aranyosak voltak, együtt integettem a pasival:)

    Puszi: Réka

    VálaszTörlés
  12. Hm Chilli, csöpög a nyálam, most hirtelen még jobban várom az amerikai utat. Rendes kaját akarok enni!!! Tudom előre, hogy először akkor sírok, mikor újralátom a családot, majd amikor újra "western" kaja lesz előttem, de legalábbis bármi, ami nem rizses, szójás vagy csilis :D
    Jó nagyon a videó, ...de az ételek....yummy, yummy, yummy :D

    VálaszTörlés
  13. Casino & Gambling News, Casino, News and more!
    Casino & Gambling News, 춘천 출장안마 Casino, News and more! 동해 출장샵 With more than 100 casino games, our 안동 출장샵 casino news team 하남 출장마사지 provides 부산광역 출장안마 daily news and

    VálaszTörlés