2010. július 14., szerda

Időutazás

Sziasztok!
Nem találtam jobb címet. Írok egy kicsit arról, ami volt, van és lesz. :)


Az elmúlt 2 hét
Kedd délután ment haza Dóri, a tesóm, és Helga, az egyik legjobb barátnőm. Jó volt őket újra látni!
Most egy kis virtuális körutazás következik, végigjárom azokat a helyeket, ahol voltunk. Készítsetek be élelmet, kezdődik (a már tőlem megszokott) maratoni bejegyzés :)

- 1 - Budapest/Milánó/New York
Kb. 2 héttel ezelőtt mikor kimetem értük a reptérre és megláttam őket, olyan volt, mintha tegnap búcsúztunk volna el. Örültünk egymásnak, nem volt semmi sírás-rívás. Szegénykéim majdnem lekésték a Budapest-Milánó gépet. Hiába voltak kint Ferihegyen 2 órával a gép indulása előtt, annyira sok ember volt a reptéren, hogy a gép indulása előtt 10 perccel még a hugom pirosaranyával szórakoztak. Végül a gépet elérték - ők szerencsésebbek voltak, mint mi Chicago-ban - de a pirosaranytól fájdalmas búcsút kellett venniük. Kicsit kipurcantak az átszállásos repülőúttól, 1 órával később értek New Yorkba is. Nagyon nyomták a légkondit a gépen és a bor sem segített rajtuk :) De legalább most már tudjuk, hogy a bor ingyen van a repülőn, bátran kérjetek ezután! :) Hazaértünk, a host család még nem volt itthon, ezért lerakták a kis boros-csokis-pilótakekszes-pirospaprikás "köszönjük, hogy itt lehetünk ajándékcsomagot" az ebédlőasztalra.
- 2 - Brooklyn Botanic Garden és Times Square
Csütörtöki nap volt és dolgoznom kellett. Átjött a szomszéd kisfiú, B. barátja, és kitaláltam egy olyan programot, ami mindenkinek tetszett. A Brooklyn Botanic Garden-be mentünk, ami a házunktól 10 perc sétára található. Már többször is voltam itt, és írtam is róla. A host családnak van tagsági kártyája, ezért mindannyian ingyen mentünk be.
Dóri és Helga:
A gyerekek az öntözőberendezések vizében mártóztak meg többször is. B. már az első fél óra után úgy nézett ki, mintha a mocsárból szedtem volna ki. :) Amúgy jól viselkedtek, csak elevenek voltak, össze-vissza rohangáltak. Ezen a képen úgy csinálnak, mintha megszúrta volna őket a kaktusz. :) Megkértem őket, hogy csináljanak rólunk egy közös képet. Tök jó képek lettek, benne van az összes testrészünk és a háttér is! :)Ez a pink rózsa volt most a kedvenc virágom a kertben: Este, miután hazajöttek a host szülők, elmentünk a Times Square-re. Ez a TOP 1 New Yorkban, ide jön a legtöbb turista. Pedig nem más, mint egy kereszteződés, nagy színes kivetítős épületekkel - és tömegnyomor :DA lányoknak nagyon tetszett! Rögtön benéztünk az egyik legnagyobb ajándékboltba, ahol sikerült is beszerezni az első szuvenireket :) És hát sajnos vagy nem sajnos, megnyílt az ország legnagyobb és legszebb FOREVER 21 nevű üzlete. Oldalt van a link, ha valakit érdekel, sok ruhámat itt vettem, imádom!!! Magyarországra is kellene egy. Már régóta építették, mert mindig láttam a ponyvával eltakart területet. Azt nem gondoltam volna, hogy 4 szintes lesz és a föld alá teszik az alsó hármat. Akkora, mint egy kisebb pláza Magyarországon. Maga a paradicsom...írok majd róla egy másik bejegyzésben és csinálok képeket. :) Szóval jól elszórakoztunk, bementünk a Sephora-ba is (olyan mint a Douglas vagy Marionnaud), kisminketük magunkat :)
- 3 - Irány Washington DC
Pénteken is dolgoztam még, de nem mentünk sehova délelőtt. Pont aznap kezdődött el a nagy hőség, amikor a csajok érkeztek és pont addig tartott, amíg el nem mentek. Jó időt akartak, hát megkapták :) Már ha ezt lehetett annak nevezni...inkább kánikulának számít 38 fok. Délután 6-kor indultunk a buszhoz, ami Washington DC-be vitt minket. Beültünk a Starbucks-ba, volt egy kis időnk, így megvolt a lányok első Starbucks-os élménye. Helga egy "marble pound cake"-re hallgató sütit evet, ilyen papírzacsit adtak hozzá:Dóri egy jegeskávét ivott. Én a szokásos "iced hazelnut latte"-mat kértem. Idő közben kiderült, hogy a másik Dóri nem tud értünk kijönni kocsival, de nagyon-nagyon kedves volt és sms-ben elmagyarázta, hogy hogyan jutunk el metróval DC-ben addig, ahova már ki tud jönni :) Szegénykémet a múltkori kis koccanása miatt Washington DC városa kitiltotta őt downtown-ból- persze csak kocsival. Tömegközlekedéssel vagy gyalog még bejöhet. Még jó :) Hajnali 1 körül érkeztünk, 3-ra aludtunk el. És életemben először úgy kellett elaludunom, hogy vizes a hajam, mert csak azon a szinten volt hajszírító, ahol Dóri host családja aludt :) Nightmaaaaare!
- 4 - Washington DC
Washington DC felfedezése következett, de csak déltől, mert sokáig aludtunk. Elmentünk Georgetown-ba, DC régi részére:Sétáltunk a Potomac folyó mentén, ami a város egyik határa, majd megnéztük a Lincoln Memorial-t:a Korean War Veterans Memorial-t:a National World War II Memorial-t:a Washington Monument-et: és a Fehér Házat: Este elmentünk bulizni a Third Edition helyre, ahol én már egyszer voltam és szuper volt, az elmúlt egy év egyik legjobb bulija itt volt. Most viszont tömegnyomor és hiphop zene. Pont az, amire nem vágytunk. Egy kicsit ellötyögtünk a zenére, de hamar hazamentünk.
- 5 - Függetlenség Napja
July 4th, Independence Day, azaz a Függetlenség napja. Az egyik legnagyobb ünnep itt az USA-ban, a magyar augusztus 20-hoz hasonlítanám - persze más a sztori. Tavaly New Yorkban ünnepeltük, most a fővárosban. Tudunk élni Dorothyval :) Én külön pólót is vettem erre az alkalomra :) Piros-fehér és kék voltam, elvittem a host gyerekeim amerikai zászló mintás legyezőjét is az összhatás kedvéért. Első állomásuk a National Museum of American History volt, Dóri ajánlotta. Az Egyesült Államok történetét mutatja be. A legjobb részek ezek voltak: Dorothy (Judy Garland) piros cipellője az Óz, a csodás csodája című filmből: First Lady-k ruhája , amiben először megjelentek férjük beiktatása után (a képen Michelle Obama-é van):Rabszolgák helyzete régen: Julia Child (híres amerikai szakácsnő) eredeti konyhája, ami a TV show-jában is szerepelt: Ezután megnéztünk a kedvenc épületemet a városban: Capitolium. Elmentünk Chinatown-ba egy kis vacsiért, majd kiültünk a Mall-ra (ez a nagy füves terület neve Washington DC-ben, ami összekötik a látványosságokat) és megvártuk a 9 órási tűzijátékot. Nagyon szép volt, szebb mint a tavalyi new yorki, de ha lehetett volna szavazni, lemondtam volna erről is a magyar árvízkárosultak javára. Bár Dorothyval megegyeztünk abban, hogy az orlandoi Disneyworld tűzijátéka eddig a TOP 1. Nemcsak a tűzijáték, de a környezet és az aláfestő zene miatt is, úgy éreztük magunkat, mintha tényleg egy mesében lennénk.
- 6 - New York
Kora délután megérkeztünk New Yorkba és az egész napot otthon töltöttük - ha jól emlékszem. Pihizős, utazós nap volt.
- 7 - Coney Island
A keddi napra mást terveztünk eredetileg, de annyira meleg volt, hogy elhatároztuk, hogy felcseréljük a tervben szereplő pénteki nappal a programot és elmegyünk Coney Island-re, az óceánpartra. Csak itt tudtuk túlélni a forróságot, ezen a napon is 38-39 fok volt egy kis párával a levegőben. A Coney Island Beach nem egy tipikus szép strand, de ingyenes és közel van. Néha azon gondolkozom, hogy itt elég metróra ülnöm és 20 perc múlva meglátom az óceánt, otthonról ez nem lesz ilyen egyszerű. :) A vízbe talán eddig egyszer mentem be, most is kihagytam. Nekem túl hideg és koszosnak is tűnik. Jó volt a parton feküdni, levittük a család napernyőjét, jeges limonádét, 100 faktoros naptejet (ez a legjobb: Neutrogena. Barnultam egy kicsit, de nem égtem le!) és mellettünk egy fiú hordozható magnója szólt. Este elmentünk az egyik kedvenc thai helyükre, amit az előző bejegyzésben is írtam (akkor Zsófiékkal mentünk). Mindenkinek ízlett a vacsi, Helga és én hazavittünk a felét, mert nem tudtuk megenni. :)
- 8 - Columbia University, Colombus Circle, Central Park, MET, Times Square
Szerdán is nagyon meleg volt, de valahova muszáj volt menni, mégsem maradhattunk otthon a légkondis szobában. Először a Columbia Egyetem környékét néztük meg: Majd a Colombus Circle következett, ahol megmártóztunk a szökőkútban: Aztán átsétáltuk a Central Parkot, Dóri felült a körhintára:Ez egy újabb szökőkút a parkban, de ide nem tudtunk bemenni :)Elmentünk a Metropolitan Museum of Art-ba (röviden csak MET), New York és az USA leghíresebb múzeumába. Ami nagyon szuper itt, az az, hogy csak "suggested price" van kiírva belépőnek, tehát elég akár 1 dollárt is fizetni azért hogy bemenj. Itt elég sok képet csináltam, ezeket feltöltöttem az albumok közé! Végül még egy kis Times Square-t is beiktattunk.
- 9 - Brooklyn Bridge, Statue of Liberty, Ellis Island, Lower Manhattan, SOHO
Azt olvastuk az időjárás előrejelzésben, hogy ezen a napon 2-3 fokkal csökken a hőmérséklet. Örültünk neki nagyon, de azt sajnáltam, hogy reggel nagyon ködös időben kellett átsétálnunk a Brooklyn hidat. De hogy a pozitív oldalát is nézzük, ilyen időben még úgysem fotóztam a kedvenc hidamat, úgyhogy mégiscsak kellettek ezek a képek. :) Ködös, rideg képek születtek: 8 óra körül álltunk be a sorba a Szabadság szoborhoz vezető komphoz és meglepően kevesen voltak - valószínűleg az időjárás miatt. Az első hajóval mehettünk a Liberty Island-re (Szabadság szigete), ahol a szobor áll. Vittem azt a kis szivacsos koronát, amit még Ifath, a costa ricai au pair hagyott rám :) Először az ajándékboltba mentünk be, utána a szobornál fényképezgettünk. Az első hármas közös kép nem sikerült. Egy fiút kértünk meg, hogy fényképezzen le minket a szoborral, persze a szobor kezének a fele és a fáklya lemaradt. Az ilyen emberek inkább mondják meg, ha nem tudnak fotózni, keresek mást, de ne húzzuk egymás idejét!!! PLEASE! :) Ezután már csak olyat kerestem, akinél láttam, hogy profibb gép van, és lám-lám sikerült: A Szabadság szobor után átmentünk Ellis Island-re, ahol a régi bevándorlási hivatal van. Ma már csak múzeumként üzemel. Vannak régi bőröndök, útlevelek, fényképek, idézetek...stb. Az egyik kedvenc:Volt egy Barbie kiállítás is, ahol különböző nemzetek népviseleti ruhájában voltak a Barbie babák. Ő itt Miss Hollandia :)Visszamentünk Manhattanbe a komppal és ezeken a helyeken álltunk meg: Battery Park, Charging Bull vagy Wall Street Bull:Wall Street - tőzsdeTrinity Church, Ground Zero, Century 21, City Hall. Lower Manhattan felfedezése után Chinatown lett volna a programban, de a lányokat ez annyira nem érdekelte, ezért ezt kihagytuk és a SOHO-ba mentünk. Leszálltunk a metróról és rögtön be is mentünk az állomástól 100 méteres körzetben levő összes jó boltba és eltöltöttünk 2-3 órát. Ilyenkor csak úgy repül az idő. :)
- 10 - Grand Central, New York Public Library, Fifth Avenue, Top of the Rock
Pénteken a Grand Central-nál szálltunk le a metróval, ez New York legszebb és legnagyobb pályaudvara. Körbenéztünk, fotóztunk, majd kimentünk és megcsodáltuk az én személyes kedvenc magas épületemet New Yorkban - ez a Chrysler Building. :)Bementünk a New York Public Library-be is, ahol több mint 20 millió könyv van. Találtunk magyar könyveket is. Végigsétáltunk a híres Fifth Avenue-n (ötödik sugárút), ahol beiktattunk egy 2 órás shoppingot a 3 szintes H&M-ben :) Miután már senkinek nem maradt több pénze, a kirakatokat nézegettük csak: Prada, Louis Vuitton, Bvlgary, Tiffany és társaik. Megcsodáltuk a St. Patrick Cathedral-t kívülről és belülről. Bementünk az Apple Store-ba és megnéztük a híres Plaza Hotelt, ahol a Reszkessetek betörők 2-ben Kevin megszállt. :) Kései ebéd a Central Park egyik padján, majd irány a Rockefeller Center. Rábeszéltem a lányokat az Empire State Building helyett erre, mert innen látni az Empire State Buildinget, ami csodálatos, mikor kivilágítják. De ha azon álltunk volna, akkor erről lemaradunk. Felmentünk a tetejére, ahol már üvegablakok sem voltak - sokan nem tudják, de a legtetején szabad ég alatt, mindenféle rács és ablak nélkül lehet élvezni a kilátást. Még napfényben mentünk fel, láttuk a naplementét és az estét is. Gyönyörű volt az Empire State Building, lila és narancssárga színnel világították ki aznap. Mindennap felmennék ide...
- 11 - Flatiron Building, Union Square, Tea Lounge, Highline Ballroom
Szombaton a "vasalóháznál", vagyis a Flatiron Buildingnél kezdünk. 1902-ben építették és akkor sokan azt hitték, hogy össze fog dőlni. Szerencsére még mindig itt áll, én nagyon szeretem, bár jó fotót még nem tudtam róla csinálni. Ezen a napon szemerkélt az eső, úgyhogy nem szórakoztam azzal, hogy esernyővel a kezemben, a fényképezőt védve fotózgassak. Elsétáltunk a Union Square-re, ahol a szokásos szombati piac volt. Évi nem volt otthon, így nem találkoztunk vele, de megmutattam a csajoknak hogy hol lakik. :) Megálltunk egy articsókás pizzára, aztán irány haza, kis pihi, majd Tea Lounge. Taliztunk Siobhan-nal és egy új mexikói au pair-rel. Mariana a neve, 18 éves és meglepően jól tud angolul. (a többi mexikóihoz képest) Szerencsére honvágya sincs, szóval eddig 10/10 :) Este a Highline Ballroom-ba mentünk, de sajnos nem volt jó buli. A promoterrel voltak problémáim és a zenével.
- 12 - Washington Square Park, Greenwich Village, Central Park, Times Square

Vasárnap csak délután 1-kor indultunk útnak. A címben szereplő helyekre mentünk. :)

Első képen a Washington Square Park, másodikon egy Greenwich Village-ben levő utca és ház

- 13 - Park Slope, Times Square
Nekem dolgoznom kellett, a lányok elmentek Park Slope-ba nézelődni. Este még utoljára elmetróztunk a Times Square-re.
13 napot töltöttek itt, sok helyen jártunk. Rá kellett jönnöm arra, hogy nem mindenki bírja ugyanúgy az egésznapos városnézést :) Évivel, Zsófival és Dórival sokszor reggeltől estig úton vagyunk és csak akkor érezzük a fáradságot, mikor ledőltünk az ágyba. Emlékszem tavaly nyáron Dórival 10km-t sétáltunk le egy nap alatt New Yorkban :) Legközelebb erre figyelni fogok az útiterv készítésénél, mindenkinek mások az igényei/határai. Mondjuk Barnának és Bettinek bejött, ők követték a tervem minden részét :) Nekik is fájt a lábuk a nap végére, de szerintem megérte.
Heti történések
Host család A héten elkezdődött a kicsi lány, B., természettudományi tábora és a középső foci tábora. A host fiamnak nincs most tábor, a barátokkal lóg egész nap és az aktuális barátnőjével. Én már nem tudom követni, hogy ki az. Csak a kicsit kell vinnem reggel és felvennem délután, ez összesen 3 óra a kocsiban. Most szerdán anyuka elment egy üzleti útra Kanadába, jövő hét kedden jön haza. Remélem most is olyan hetünk lesz, amilyen akkor volt, mikor Milánóba ment. Csend, nyugalom, nulla veszekedés. Ámen.
Nincs élet au pair nélkül A szomszédasszony előre megmondta, hogy így lesz. Anyuka írt a hét elején egy e-mailt, hogy tudom-e már pontosan, hogy mikor megyek haza, mert elkezdi hívogatni az új au paireket. Eddig arról beszéltek, hogy babysitter lesz és csak délután fog kelleni valaki, stb, stb. Tényleg nem bírják ki au pair nélkül. Azért ez elmond valamit a családról. A két nagyobb gyerek, 12 és 14 évesek, egyedül metrózhatnak, buszozhatnak, csak a kicsihez kellene segítség. Ő is már 9 éves, de itt az USA-ban simán le lehet vonni 4-5 évet, ha az önállóságot nézzük. A host fiamért néha el kell mennem Park Slope-ba és felvennem, pedig 1 metróállomásra van mindössze, egyszerűen kényelmesebb az autó, akkor is, ha metróval hamarabb itthon lenne. Ugyanez van a középsőnél: lusta lenne egyedül elbuszozni a foci edzésre vagy hazametrózni a xilofonórájáról. Szóval, most az anyuka elkezdett írogatni 4 au pairnek - nincs köztük magyar. Egy kínai csajjal szemeznek nagyon, mivel O. jövőre mandarin nyelvet fog tanulni és az au pair tudna segíteni benne. Van egy másik, aki Ghánában született, de Svédországban lakik. A harmadik brazil, a negyedik horvát. Meglátjuk mi lesz, én bízom benne, hogy fogok vele találkozni! :)
2010.október 5., kedd
Ezen a napon fogok hazamenni New Yorkból. Nem tudom hogy várom-e vagy sem, egy kicsit igen, egy kicsit nem. Volt több időpont, ami közül lehetett választani és végül a legkorábbit választottam. Nem azért, hogy minél hamarabb befejezzem az au pairkedést, hanem mert nem akartam biztosítást fizetni az utolsó extra hónapra, illetve minél hamarabb el szeretnék kezdeni munkát keresni otthon és félek, ha október végén mennék haza, lehet hogy pont lecsúsznék valamiről ami szuper lenne. Szóval csakis praktikus szempontok alapján választottam. Aztán lehet, hogy még karácsonykor is az álláshirdetéseket böngészem majd, meglátjuk :) Anyukának megírtam a dátumot és ezt írta vissza: "Sajnálom, hogy a legkorábbi repülővel mész haza! Bárcsak ne kellene hazamenned...te vagy a legaranyosabb, legkedvesebb au pair aki valaha is velünk volt; és önzetlen vagy. És ezt tényleg komolyan gondolom. Remélem nem voltunk túl idegesítőek vagy bármi más, amivel nehéz lett volna együtt élned. De el kell mondanod az új au pairnek majd, hogy VALÓJÁBAN milyen velünk együtt élni!" El fogom, sőt ma írtam egy mexikói lánynak, akivel anyuka már felvette a kapcsolatot :)

Találtam egy jó idézetet ami az idővel kapcsolatos:
"Time is free, but it's priceless.
You can't own it, but you can use it.
You can't keep it, but you can spend it.
Once you've lost it you can never get it back."
Szép hetet!

14 megjegyzés:

  1. Szia Csilli!
    Nekem nagyon tetszett a bejegyzésed!Sajnálom,hogy nem lehettem ott tesódékkal! A levél nagyon kedves volt host-anyukától,tényleg szerencséjük volt veled! :D És tök jó,mert csak javítottad a magyarok renoméját!:)
    Az időről szóló idézet annyira igaz,és kicsit szívfájdító belegondolni,hogy tényleg így van!Tényleg megfizethetetlen!
    Sok puszi,szép nyarat!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz bejegyzés, októberig még írj sokat légyszi :)
    Az anyukától nagyon szép dolog a levél.
    Ági

    VálaszTörlés
  3. Szia Csilli!

    Olyan nehéz ez a programszervezősdi. De látom, azért jól megy Neked. :) Csilli-tours. :D
    Én nem ismerem New Yorkot, de ha szülő lennék, lehet én sem engedném a gyerekemet egyedül metrózgatni. Tavaly Pesten több korunkbelivel is összeakadtam, akinek még időnként gondot okozott az ottani tömegközlekedés is...
    Ettől függetlenül, ahogy Te is írtad, szerintem sincs akkora szükségük segítségre, hogy ehhez aupairt fogadjanak.
    Az anyuka levele gondolom nagyon jól esett. Nekem jól esne. :) Kedves tőle, és jó, hogy így gondolják.

    Érezd jól Magad továbbra is!

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom mivel és hogyan magyarázzam meg, de számomra ez a bejegyzésed a legjobbjaid közé tartozik.
    Ölelésem küldöm:
    Évi

    VálaszTörlés
  5. Csillagom! Büszke vagyok rád, az anyuka levele felér egy bizonyítvánnyal, mint au pair kíválóan megfeleltél! Jó hétvéget, hétfőn beszélünk puszi anya

    VálaszTörlés
  6. Szia Helga vagyok! Nagyon örültem hogy kint lehettem Nálad NY-ban! Még egyszer köszi az idegenvezetést + mindent! Hazafelé is majdnem lekéstük a gépet, futnunk kellett:) "Meglett az eredménye" hogy veletek voltam: fogytam egy kg-ot:) A család sajnálhatja majd ha hazajössz, de mi nagyon várunk októberben! puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia Csilli!

    szuper a bejegyzés, extra részletes :)
    Jó, h még októberig kitartasz, tényleg nagyon jó au-pair vagy! a család bánhatja, h nem magyart választ ismét, sztem a magyar lányok nagyon jó au-pairek. :)

    A Greenwich Village részben nagyon szívesen laknék :) pont nekem való :)

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy jól telt a vakáció. Köszi a látogatást :) Még jó, hogy anyuka ilyet írt, még egyszer nem fog ennyire türelmes embert találni szerintem :) A Rockefeller Center szerintem is jobb, mint az ESB.

    Fruzsi beletaláltál, mert a Village pont ilyen művész-bohém környék :) Egyébként ha valaha is vennék NY-ban lakást, csakis ott. A sok kis kacskaringós utca, régi könyvesboltok, kellemes éttermek, és egy csomó elvont, fura ember :D

    5 hét múlva találkozunk Csilli! Puszi

    VálaszTörlés
  9. Köszi Mindenkinek a kommentet.
    Tényleg jól estek anyuka szavai, örültem, mikor olvastam őket. Vissza is írtam neki, hogy én is köszönöm, hogy engem választottak au pairüknek, ezzel teljesítették az egyik nagy álmomat (New Yorkban élni)...stb, stb.
    Másik ilyen sztori: múltkor volt nálunk Lev (szomszéd kisfiú) és Bea-vel együtt raktuk az ezer darabos USA puzzle-t. Közben odasúgott valamit Bea-nek és kérdeztem, hogy mit mondott. Először nem akarták elmondani, de aztán mégis: "Jobban szeretem Csillát, mint Frauke-t (előző au pair). Sokkal cool-abb" :)
    Frauke szerintem szeretett parancsolgatni, én hagyom őket, hogy pl. azt játszanak amit akarnak - persze csak addig amíg nem veszélyesek egymásra és másra. Nem zavar, ha a sárban akarnak fetrengeni, a ruhát úgyis ki kell mosni. Nem problémázok ilyeneken. Attól vagyok kész csak, ha odajönnek és ezt mondják: "Unatkozunk." Ilyenkor ezt szoktam mondani: "Figyeljetek. 9 évesek vagytok, itt a nyári szünet. Játszatok valamit, gyerekek vagytok! Vagy csak élvezzétek a semmittevést! Nem akartok aludni gy kicsit? :)" Ezután mindig elvonulnak és 5 perc múlva már játszanak. Wow :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Csilli!

    A Te blogod is nagyon szuper!:-)))

    Látom jól teltek napjaitok a húgodékkal! Örülök, hogy ennyi mindent sikerült látniuk! Remélem egy szeletet én is megtapasztalok ebből a feelingből!!! :-))

    Jó utat a nyugati partra!! Biztos csodás lesz!! Vegas és a Grand Canyon valami fenomenális!!! De a többi sem kutya!!!

    Chily

    VálaszTörlés
  11. Csillike :)
    Nagyon jó volt olvasni a bejegyzést, olyan volt, mintha megint ott lettem volna :)

    Várunk haza :)

    puszi: Andi

    VálaszTörlés