2009. október 22., csütörtök

Metropolitan Museum, Vera és Andi jönnek NY-ba

Sziasztok!
Újabb hét telt el..már majdnem október vége van. Nem sok minden történt az előző héten…próbálom pontokba szedni a fontosabb dolgokat, de lusta vagyok többet róluk írni.
1. O. iskolát akart váltani és addig könyörgött, amíg anyuka bele nem egyezett. Hétfőn és kedden elmentek egy sulit lecsekkolni és mielőtt O. aláírta volna a papírokat, hogy vált, meggondolta magát – rájött, hogy a régi iskola mégsem olyan rossz.
2. O. az anyja előtt megígérte nekem, hogy ezentúl mindig beköti magát az autóban és nem mond csúnya szavakat nekem. Eredmény: másnap kocsival mentünk: anyuka és a lányok. O. nem akarta magát becsatolni. Anyuka mondta, hogy húzódjak arrébb, mert metróval fog menni a gyerek. Mikor ezt meghallotta, akkor nagy nehezen bekötötte magát. De utána még mondott valamit az anyjára, aki emiatt felhúzta magát és elkezdte mondani, hogy O. tönkreteszi mindenki reggelét a családban, mert bunkózik.
3. Szombaton suli volt. A beszélgetős részt gyakoroltunk, diktafonnal felvette a tanár mindenkinek a beszédét és a végén visszahallgattuk. Sokat nevettünk, vicces volt visszahallania mindenkinek a saját akcentusát. :)
4. Suli után Ifath-tal shoppingoltam: H&M SALE. --> Következő héten semmit nem vehetek.
5. Vasárnap a Metropolitan Museumba mentem Évivel és Bertrammal. Nem néztünk meg mindent, úgyhogy még visszamegyek mindenképp, legalább egyszer. Nagyon jó dolgokat láttunk. Képeket nem csináltam...majd legközelebb.
6. Estefelé Zsófival taliztam Lower Manhattanben és átmentünk Francescahoz egy picit beszélgetni.
Jóhír: December 24-én Vera és Andi kijönnek New Yorkba meglátogatni engem és felfedezni a várost! Itt fognak nálam lakni több mint 1 hétig, hála a drága host szüleimnek. Már nagyon várom!!!
Jövő héten ígérem többet írok.
xox

2 megjegyzés:

  1. Én bizony írok megjegyzést. Klassz volt a múzeum, főleg mikor a mágikus-tükör előtt beszéltünk, és mágikussá vált a hanguk tőle.

    És bizony ha minden jól megy, együtt fogunk karácsonyozni a lányokkal. Heheheh.

    VálaszTörlés
  2. nagyon várom már a karácsonyt :)
    puszi
    Andi

    VálaszTörlés