2009. november 11., szerda

Good morning Brooklyn!

Hello Mindenki!
Múlt héten egyik reggel anyuka bejelentette, hogy augusztusban Mexicoba mennek nyaralni két hétre. Egy családnál fognak lakni, akik ellátják őket igazi mexikói étellel, itallal, emelett nyelviskolába fognak járni a gyerekek és kirándulnak is. Tök örültem ennek, főleg a két hétnek :) Most december végén pedig síelni mennek, úgyhogy lehet hogy nem is fognak Verával és Andival talizni, viszont mondta anyuka, hogy nyugodtan, akár még a hálószobájukban is aludhatnak a csajok! :)
Egyik nap mikor jöttem hazafelé reggel B. sulijából és egy dugó közepén ültem, elkezdtem keresgélni rádiócsatornákat, és ezt találtam:
Soha nem hallottam még ezt a számot, rákerestem, és ez egy 1969-es dal :)
Pénteken este átmentem Francescahoz, mert a host szülei elmentek Long Islandre és meghívott pár embert magához. Én elég korán érkeztem Zhelmával, az argentín au pairrel együtt, úgyhogy segítetettünk Francescának főzni. Lassan megérkeztek a többiek is, tök jó este volt. Vannak képek is, csak még nem kaptam meg őket...
B-vel egyik délután közösen sétáltattunk kutyát. Szép őszi nap voltt:

Szombaton reggel mentem suliba és 1 megálló után megszólalt a "bemondó ember" (aki amúgy csak akkor szokott bemondani valamit, ha változás van a menetrendben) : Good morning, Brooklynnnn! This is a Bronx bound "2" train, I hope everyone's gonna enjoy the ride! Next stop is Franklin Avenue. Have a nice day! Ez annyira jó volt :) Mindenki mosolygott. Legközelebb ha van nálam fényképező, akkor csinálok videot, és ti is hallhatjátok :) Susannal megint tök jó óránk volt, utána taliztam Dórival a 46.utca és 5.sugárút sarkán a Barnes and Noble könyvesboltban. Utána gondoltuk, hogy hazamegyünk, de bementünk egy ZARA-ba és egy H&M-be is és hazafelé "belebotlottunk" a Bryant Parkban lévő karácsonyi vásárba. Már karácsonyi láz van, az utcákon sok helyen felszerelték a karácsonyi csillagos-fenyőfás égőket, a boltokban is van egy karácsonyos részleg. Nagyon-nagyon jó vásár - leszámítva hogy az európai palacsinta 4 dollárnál kezdődik - sok jó dolgot lehet kapni, fejben elköltöttünk az au pair életünk összes hátralevő fizetését :) Legközelebb csinálok képeket a boltokról. Végül 9 körül értünk Brooklynba, átmentünk Zsófihoz, kicsit beszélgettünk, Dóri gépét próbáltuk rábírni, hogy működjön az internet, de semmi :( Vasárnap fél 11-kor indultunk útnak, Dóri, Zsófi és én. Gyönyörű idő volt, olyan mintha tavasz lett volna. Az Atlantic Centerbe mentünk, azon belül is a Burlington Coat Factory-ba. Mint a neve is mutatja, rengeteg kabát van itt. Mind olyan, ami leárazott. Szerintem 1 órát eltöltöttünk itt, megtaláltam az egyik téli kabimat, amit meg is vettem. Azért az egyik, mert még egyet szeretnék venni, ami tényleg nagyon-nagyon meleg. Guess a márka, lila a kabi és illik hozzám :) Nagyon örülök neki. Utána még a Targetben vettünk Zsófival öblítőt (egyikünk host családja sem használ, de mi igen :) ) és Zsófi olyan rendes volt, hogy hazadobta a cuccokat, hogy ne kelljen egész nap cipelni. Mi addig Dórival elmentünk a Barnes and Noble-be, megvettük Évi ajándékát, aztán taliztunk egy brooklyni sapka-sál-táska-ékszer boltban. Itt még egy nyakláncot beszereztünk Évinek, utána a Borough Hall-nál Starbucks-oztunk egy kicsit. Évivel 4-kor taliztunk a West 4th Streetnél - mi késtünk fél órát :) Zsófi vett egy ajándékot a MoMA (Modern Museum of Arts) ajándéküzletében az otthoniaknak, aztán elsétáltunk a Washington Square-re, ahol odaadtuk Evitának az ajándékot. Úgy tűnt, hogy örült neki :) Fotózós könyvet és egy kék-ezüst színű nyakláncot kapott. Leültünk egy padra, beszélgettünk, 7 körül mindenki hazaindult. Jó kis hétvége volt, semmi nevezetesség, csak sétálgatás a barátokkal.
XOX

7 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon örültem nekik, nem csak úgy tűnt.
    Nagyon szépen köszönöm nektek csajok!

    VálaszTörlés
  2. Good evening Brooklyn! Jó kis 7vége volt. Pedig még a blokkot is elraktuk :) Jah, és remélem nem amortizáltad még le nagyon a "körbemenős" ajándéktáskát :D

    VálaszTörlés
  3. Utsó 2 mondat Évinek ment :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Csilli!Ez olyan igazi "New Yorkban élek,és élem a napjaim" tipusú bejegyzés volt!Jó volt olvasni,lélekben én is ott andalogtam veletek a karácsonyi árusok előtt!:)
    A címet én kérdeztem,köszi,majd csak várjál:) (de ne fél lábon!) ;-)

    VálaszTörlés
  5. Hű Csilli!Nem is tudtam,hogy bírod a Fűrészt!De kemény:)

    VálaszTörlés
  6. Csilli olyan jó olvasni Téged, sok mindent tanulok a bejegyzéseidből. Már várom a következőt, és a sok jó fotót, amikkel színesíted az élményeket.
    Ölel TB-ről Dóri anyukája

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Én is most készülök Brooklyba.
    Remélem bejönnek a terveim.
    Milyen az élet kinn?
    Üdv:Évi

    VálaszTörlés